mariah myydyin

mä tiedän

Jos mitataan maailmanlaajuista levyn myyntiä niin Celine Dion on myynyt n.185 milj.albumia ja 35milj.singleä.
Carey vajaat 180milj. albumia, mutta 50milj, singleä joten hän on kyllä myydyin.
Mitä tulee vanhaan harppuumme: madonnaan niin rahaa pahasti perässä. Ei osaa edes laulaa(noloa)

6

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo.....

      Celinellä on etunaan myös ranskankieliset, ennen englanninkielistä uraa julkaistut levyt, jotka ovat myös saaneet lisävauhtia tämän "mega-tähteyden" myötä, siis esityskielen vaihduttua englanniksi.

    • M-fani

      Vaan eipä oo Mariah Englannin singlelistan ykkösenä vaan joku nimittämäsi vanha harppu

      • Mä tiedän

        Celinen levynmyynnissä ei ole laskettu mukaan vanhoja ranskankielisiä albumeita ja se on fakta!
        Celine is sittin´ on top of the world


      • mutta
        Mä tiedän kirjoitti:

        Celinen levynmyynnissä ei ole laskettu mukaan vanhoja ranskankielisiä albumeita ja se on fakta!
        Celine is sittin´ on top of the world

        celine onkin julkaissut enenmmän levyjä juin Madde ja silti Madonna on kuuluisampi,ihaillumpi ja menestyneeempi.. Jos lasketaan vain englannin kieliset levyt niin Madonna myynyt enenmmän kuin m ariah tai celine dion joa tästä kolmikosta vähiten kuuluisa vaikka levynmyyntiiä riittää...


      • MUTTA JOSTAIN
        mutta kirjoitti:

        celine onkin julkaissut enenmmän levyjä juin Madde ja silti Madonna on kuuluisampi,ihaillumpi ja menestyneeempi.. Jos lasketaan vain englannin kieliset levyt niin Madonna myynyt enenmmän kuin m ariah tai celine dion joa tästä kolmikosta vähiten kuuluisa vaikka levynmyyntiiä riittää...

        Että Madonnan myyntiluvut ovat 175 miljoonaa albumia ja 70 miljoonaa singleä joten lopputulos: 175 milj 70milj=245miljoonaa.
        jotenka Madonna on menestynein ja myydyin naisartisti!!


      • mä tiedän
        MUTTA JOSTAIN kirjoitti:

        Että Madonnan myyntiluvut ovat 175 miljoonaa albumia ja 70 miljoonaa singleä joten lopputulos: 175 milj 70milj=245miljoonaa.
        jotenka Madonna on menestynein ja myydyin naisartisti!!

        Celine palkittiin viime vuonna maailman myyneimmän naisartistin tittelillä.. Jokainen voi käydä nämä myyntiluvut katsomassa (wikipedia.com) niin näette että Madonna häviää Celinelle ja Mariahille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe