nii onx muita koodeja sims2 kuin raha koodit?!?!?!?!ja sit joku bodprop testingcheatsenabled tue?!?!?!?!?!pliide voiko joku olla kiltti ja vastata?!?!?!?!?!
onko jotain muita koodeja sims2?!?!?!?!?!
6
997
Vastaukset
- pojat ei taluu!!
nii toi mistä sieltä sun antamasta osotteesta löytyy ne koodit?!?!?!?!?!? p.s. vastaa niin nopeasti kuin voit:)
- ...
pojat ei taluu!! kirjoitti:
nii toi mistä sieltä sun antamasta osotteesta löytyy ne koodit?!?!?!?!?!? p.s. vastaa niin nopeasti kuin voit:)
se huijaa sua se on ihan eri peli eikä liity simssii!!!
- ressuII
No on niit varmaa miljoonii... Ja itekkää en oikei tiiä niit. no mul ois move_objects on = saat siirreltyy tavaroita mitä et voi normaalisti... Ja boolprop testingcheatsenabled true (pitää tehä "luo perhe" osiossa) = saat lisää vaatteita ja voit pelin aikana voit (esim. sun similläs on energian puute) otat siit palkist kii ja vedät sen sinne päähän niiku täysille... Sillee jotenki... No mä tietäisin muitaki mut en nyt kerkee kirjottaa, sori! T. Mä vaa...
- jönssi
voitko joku kertoo raha koodin ja vaate? plz!
- _minnU.
jönssi kirjoitti:
voitko joku kertoo raha koodin ja vaate? plz!
motherlode : 50 000 rahaa
kaching : 1 000 rahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4132356Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882170- 981862
- 4501813
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1171609- 71464
- 2271066
Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭80982Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.10973Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41862