Parhaat autopelit!!!

Tietäjä84

Eli mitkä on teiden mielestä parhaita autopelejä... tässä mun:
Midtown Madness... 1.autopeli jonka hankin (jos ei nyt lasketa jotain 386 pelejä) ja sitä tuli pelattua... VIELÄKI!!!
Midtown Madness 2... ihan OK jatko-osa!!!
Need For Speedit (1 ja 2:sta en tykänny... varmaan ku sain ekan kunnon koneen siihen aikaan ku oli toi edellinen peli mut 3, 4, Porche, Underground)... LOISTAVIA!!!
Driver... yllätti todellisesti... sitäki pelailen silloin tällöin!!!
Colinit ihan OK... Rally Championshit iski paremmin!!!
Crazy Taxi oli ihan OK!!!

Siinäpä ne... entäs teidän???

15

1912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurinerkki

      Gran Turismo 3 ja NFSU 2

      • Micci_67

        Koko GT sarja, olleet aina parhaita autopelejä PSxlle. Säätämällä pääsee pitkälle.
        TOCA sarja, on ollut myös hyvä, ensimmäistä lukuunottamatta. Kunnon taistelua sijoituksista.
        V-Rally, viimeistä lukuun ottamatta. Kunnon vauhtia ja meininkiä. Välillä itseäkin hirvittää!


      • Tietäjä84
        Micci_67 kirjoitti:

        Koko GT sarja, olleet aina parhaita autopelejä PSxlle. Säätämällä pääsee pitkälle.
        TOCA sarja, on ollut myös hyvä, ensimmäistä lukuunottamatta. Kunnon taistelua sijoituksista.
        V-Rally, viimeistä lukuun ottamatta. Kunnon vauhtia ja meininkiä. Välillä itseäkin hirvittää!

        ...Midtown Maddnesir ja Driverit... IHAN KLASSIKKOJA!!!


      • Micci_67
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...Midtown Maddnesir ja Driverit... IHAN KLASSIKKOJA!!!

        MMiä ei ole saanut PSx:lle. Ykköstä olen tosin pelannut PCllä, ja on siinä oma viehätyksensä.
        Driver1:stä olen myös pelannut, mutta se ei oikeen lämmittänyt, eikä myöskään NFS Olikohan HotPursuit.
        Autopelejäkun on vain mukavampaa pelata TVn ääressä, niin ei oikein ole nämä PCn autopelit innostanut.


      • Tietäjä84
        Micci_67 kirjoitti:

        MMiä ei ole saanut PSx:lle. Ykköstä olen tosin pelannut PCllä, ja on siinä oma viehätyksensä.
        Driver1:stä olen myös pelannut, mutta se ei oikeen lämmittänyt, eikä myöskään NFS Olikohan HotPursuit.
        Autopelejäkun on vain mukavampaa pelata TVn ääressä, niin ei oikein ole nämä PCn autopelit innostanut.

        Niin!!! Ja Midtown Madnesissä TODELLAKIN on oma viehätyksensä... HEMMETIN hyvä peli!!! Ja mitein niin Drover ei auennu.. HEMMETIN hyvä!!! Ja Hot Pursuit... AIJAI... pelaan vieläki!!! Niin että nyt PC hankintaan ja alotat Midtown Madnesistä ja Driveristä...


      • Micci_67
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Niin!!! Ja Midtown Madnesissä TODELLAKIN on oma viehätyksensä... HEMMETIN hyvä peli!!! Ja mitein niin Drover ei auennu.. HEMMETIN hyvä!!! Ja Hot Pursuit... AIJAI... pelaan vieläki!!! Niin että nyt PC hankintaan ja alotat Midtown Madnesistä ja Driveristä...

        ne on eri huoneessa, niin toi TVseen kytkeminen on vähän vaikeeta.
        No Driver1 ei vaan iskenyt, ite olen enemmän GT miehiä.
        Juuei, ei ole varaan pistää montaa sataa euroa vuodessa PChen, joten pää pelialusta on tälle hetkellä PS2.


      • Tietäjä84
        Micci_67 kirjoitti:

        ne on eri huoneessa, niin toi TVseen kytkeminen on vähän vaikeeta.
        No Driver1 ei vaan iskenyt, ite olen enemmän GT miehiä.
        Juuei, ei ole varaan pistää montaa sataa euroa vuodessa PChen, joten pää pelialusta on tälle hetkellä PS2.

        ...MUTTA samalla hyvä... eipähän oo graffat jumissa montaa vuotta (odottaen että rahaa TIETENKI löytyy)!!! No mut hankin jonku vanhan koneen jostain huuto.netistä tai jostain semmosest... ihan vaan pelatakses noita mainitsemiani klassikko pelejä... SUOSITTELEN!!!


    • Tässä mun

      Tässä mun
      1 need for speed underground2
      2 driv3r
      3 gta:t jos niitä auto peleiks lasketaan
      4 gran turismo 4 ja 3
      5 Wrc rallyt
      6 midtown madness3.

      • Tietäjä84

        Totta tosiaan ..onhan nekin TAVALLAAN autopelei ...jos Driverki on!!! Joo ja toi Midtown Maddnes 3 ...miksei tuu pc:lle mutta onko nyt edes niin hyvä???


    • Joku669

      Tietysti Flat Out ,koska suomalaiset teki sen ja se on ajo pei!!

      • Tietäjä84

        Miten tässä on pari LOISTOPELII (GTA ja Flatout) unohtunu ...no ajatteli niitä vähän vanhempia KLASSIKOITA (ainaki omassa mielessä)!!!


    • CityRacing
    • kldskfdjfsdkl

      Oikein hyvää autopeliä ei ole vielä tehtykään, Gran Turismo on muuten hyvä mutta kyllästyttää kiertää niitä samoja paskarinkejä, vapaa ajelu vapaassa maailmassa olisi mielenkiintoisempaa.

    • 567yj564354

      Ajettavuudeltaan dirt rally.

    • PeluriM1977

      Xbox:
      1. Rallisport Challenge 1 & 2
      2. Project Gotham Racing 1 &2

      Xbox 360:
      1. Project Gotham Racing 3&4
      2. Colin McRae Dirt (1)

      Xbox One:lle en omista kun WRC 5:n ja se ei ole kauhean hyvä rallipeli, mutta ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      615
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      608
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe