Huh.. reilut 1300 viestiä tuli viime vuorokauden aikana; Seitsämän sivullista aloituksia. Mahtoikohan kukaan muu lukea kaikkia niitä...
1300 viestiä
8
1354
Vastaukset
- Narttu
nuita aika paljon tuli luettua! Palstan suosio kasvaa kasvamistaan :)
On ainakin sellanen sarja josta mielipiteet jakautuu...- ei enää
muista sitä kun BB alkoi ja kaikki valittivat että onpas valittu tylsää väkeä taloon ja eihän tätä jaksa katsoa yhtään :-)
- Kiki
Yhteeen niistä vastasin pävivällä "valvoja on hintti joka raiskaa pikkupoikia" ja siellä se delleen möllöttää, no jos tuo on totuus niin OK
kun tarkemmin ajattelee niin tuskin tosiaan kaikkia viestejä luen kuitenkaan, koska niitä voidaan kirjoittaa aloituksiin jotka olen jo selannut... Harvemmin tulee hirveän kauaksi enään taaksepäin uudestaan selailtua.
- fdgdgdfg
1300 eli n 6-7% kaikista viesteistä mitä tänne suomi24:ään tulee :D
- että suurin
osa niistä viesteistä on täyttä paskaa. Ei mitenkään asiaanliittyvää vain ainoastaan herjaavaa loanheittoa. En olisi mitenkään ylpeä siitä "saavutuksesta".
- karhu III
tuntuu tää aikas järjettömältä, kaikki toistaa vaan samaa soopaa... muttta pakko on päästä aloittaan uusi ketju.
paljon mukavampi on vierailla sellaisilla foorumeilla joihin tulee 1-9 aloitusta/vrk. Kyllähän niissäkin on osa paskanjauhamista, mutta usein tulee hyvää keskustelua ja ajatustenvaihtoa, eikä turhanpäiväistä inttämistä vastaan asiasta kuin asiasta.
Noh, mikähän täällä on kirjottelijoiden keski-ikä suunnilleen. arvelisin ettei varmaan edes rippikouluikää, hyvä jos edes karvat kasvaa.
Näin minäkin sain sitten tehtyä hiukan provopsoivan tekstin, puolivahingossa. - kaivataan?
Eikös Cesarin olis mahdollista saada pari apusefua tätä kaaosta purkamaan? Tai sit pitää perustaa jokaiselle kilpailijalle oma palsta? :) Ei oo kiva enää seurata keskusteluja ku on tällasta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427