Gigantti

en koskaan

mene ostamaan mitään gigantista.Siellä ei palvelu toimi ollenkaan.Ensin saa odottaa että edes näkisi myyjän ja sitten saa seisoskella puolikin tuntia.eikä kertaakaan kukaan tule edes kysymään mitään.Kyllä asiakasta pannaan halvalla.Onko heillä varaa moiseen?Ostin telkkarin ja pyykkikoneen mustasta pörssistä ja heti ovella tuli todella ystävällinen myyjä palvelemaan.Onneksi en niitä rahoja Giganttiin kantanut.Eipä heillä ole varmaan pikkurahan puutetta,vaikka ostokset olisin käteisellä maksanut noin 900 euroa.Ootteko muut käyneet Gigantissa saamatta minkäänlaista palvelua?Pitäs varmaan näyttää venäläiseltä,niin ehkä sitten huomattaisiin.

53

10713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu ei

      Leuhkat myyjät, pienet palkat. Ei sitä viitisi kai laihan tilipussinsa eteen juurikaan töitä tehdä. Joo venäjänkieli tuntuu auttavan, mun luota myyjä lähti oitis venäläistä palvelemaan ja palvelutilanne osaltani jäi siihen. No menin Hirvoxiin, ruma lato kuin mikä, mutta laiteet löytyi ja rahat kelpasi. Kotiteatteri ja plasma-tv... Ja outo asiakas kun olen, maksoin käteisellä...

      • grrrr

        Niin, on tullu käytyä kääntymässä siellä muutaman kerran. Ensin olisin ostanu tietsikan muut vermeet, 45min. odotin ja kävin anelemassa myyjää paikalle, ei riittänyt heillä kiinnostus, Mustassa Pörssissä palveltiin välittömästi... Vielä sisukkaasti yritin Gigantista telkkaria, pääsin jopa yhden myyjän juttusille, joka ilmoitti ettei telkkarit kuulu hänelle ja lähti pois. Se siitä sitten, mutta kiva on varmaan olla töissä kun ei tarvi todellakaan ainakaan asiakaspalveluun panostaa


    • opettelemaan

      Minulle sanoi Gigantin myyjä, kun opetin häntä käyttämään taulutelevisiota ja kehotin opettelemaan sen käytön ennen asiakkaille esittelyä, että "En ala opettelemaan!"

      Mutta Gigantista saa toki halvalla, jos itse ymmärrät laitteiden päälle. Se Immu-vakuutuskin on jossain tapauksissa hyvä. Taulutelevisioissa se maksaa tosin maltaita.

      Ihan pihalla olivat myyjät kylläkin myös siinä kaupassa (onko Hirvox vai Musta Pörssi), joka on K-raudan luona kadun toisella puolen.

      • On se

        ....


    • ei koskaan

      tottap......e siellä ei saa palvelua

      • Anonyymi

        JOHANNAN 84-vuotias äiti kävi elokuun lopulla ostamassa Gigantista uuden latausjohdon matkapuhelimeensa. Viiden euron johdon lisäksi hänelle myytiin kaksi kallista sopimusta.

        Toinen sopimus oli tarkoitettu älypuhelimelle, jollaista hänellä ei ollut. Kolmi­vuotinen älypuhelimen tukisopimus maksoi noin 300 euroa. Sen maksamiseksi myymälässä tarjottiin vielä Gigantin luotto­korttisopimusta.

        Lopullinen summa kipusi liki 400 euroon, mukaan lukien luottokustannukset.


    • Petri

      Tein kesällä tarjouskierroksen keittiön kaikista kodinkoneista pakettina, yhteensä noin 1500e. Ihan euromääräisesti halvimmat laitteet löytyivät hirvoxilta, samaan kauppaan sai ystävällisen palvelun, kotiinkuljetuksen ja vanhan koneet lähtivät kotoa myös. Gigantissa palvelualttius oli "kato sieltä rivistä ja tuu sit maksaan kassalle".. eikä puhettakaan kuljetuksesta tms.

      Oli kyllä helppo valinta :)

    • Känny

      On se Elvis mikä on kai joku varastoheebo tai vastaava joka ottaa takuuasiat vastaan siinä etuoven viereisellä tiskillä. Miten voi jollekin pienpalkkaiselle varastomiehelle nousta homma päähän kusen mukana. Kaverin kanssa vietiin kännykkää sille ja pyydettiin uutta tilalle. Äijän "asiakaspalvelu" oli sitä tasoa, että mielellsä kävi, olisko ukko pitänyt kahteen ukkoon raahat piohalle ja opettaa ihan kädestä pitäen sitä asiakaspalvelua. siis mieshän oli ilmetty kokovartalokyrpä..

      • ei toimi

        Juu takuuasioiden suhteen kusee Gigantti noin muutenkin.

        Stereot erehdyin sieltä reilu vuosi sitten ostamaan. Viikkoja lojuivat huollossa, uudet sain tilalle vasta kun kävin ties monettako kertaa kyselemässä, että milloinhan ne takaisin saisi. Ja itse piti kuljetella noita stereoita huoltoon..
        Uusissa vempeleissä oli sitten sama vika. Enpä vaan jaksanut alkaa enää tappelemaan, kun takuuaikakin lähenteli loppua. Uudelle vempeleelle tuli nimittäin sama takuu kuin edellisellekin, eli täyttä takuuaikaa ei siihen tullut.

        Ei kiitos Gigantille tätä nykyä.


    • mieltä

      minäkin.Tehdään boikotti.Loppuvuosi ettei käydä koko puljus.Mie en kyl mee enää koskaan.Vaihtoehtoja on onneks!

    • Tollo

      Oiskoha siel myyjil niin surkeet palkat, ettei oo kauheesti motivaatioo? No sit jos niitten palkkoja nostais ni nousis myös tuotteitten hinnat... Tehkää vaa poikotti!

      • tosiaan

        ainut hyvä puoli siinä puljussa. On hyvä olla olemassa lapsellisessa ja koirallisessa perheessä...


      • asd
        tosiaan kirjoitti:

        ainut hyvä puoli siinä puljussa. On hyvä olla olemassa lapsellisessa ja koirallisessa perheessä...

        Immullekin löytyy vaihtoehto normaaleista vakuutuspuljuista. Jos laskee hinnat niin saa täysin samalla hinnalla samanlaisen vakuutuksen.


    • Risto.e.Reipas

      Takapihalle on perustettu kierrätysromupiste elektoniikalle ja kodinkoneille. Se on hyvä että ko mesta löytyy, mutta kuvastaa puljun asennetta se missä kunnossa ko paikka on, käykääpä katsomassa huvikseen. Ajattelivat kai että pelkkä asfaltti riittää.

      • jorge

        voi vittu et osaa ihamiset olla niin vitun tyhmiä
        ei kai se saatana oo mikään ihme et on paskat pitkin pihaa ku kaikki heitetään siihen asvaltille ja sit kaikki vitun spurgut ja muut vitun apinat käy levittämässä ne jonkun vitun aarteen toivossa..


      • Anonyymi
        jorge kirjoitti:

        voi vittu et osaa ihamiset olla niin vitun tyhmiä
        ei kai se saatana oo mikään ihme et on paskat pitkin pihaa ku kaikki heitetään siihen asvaltille ja sit kaikki vitun spurgut ja muut vitun apinat käy levittämässä ne jonkun vitun aarteen toivossa..

        Hahaa siulla se todella on suomen kieli halussa
        minkälainen kohan oot immeisenä


    • Gigantissa

      Ei tosiaan saa helposti palvelua ainakaan tietotekniikka osastolla. Todella hölmö systeemi kun myyjillä on omat tiukat alueensa. En voi käsittää.

      • Excel

        Sen lisäksi pari kertaa on jätetty jo ostettuun ja maksettuun tavaraan hälytykset myyjän (kassan) toimesta niin, että ovella on sitten vinguttu. Eikä ainakaan kamera, joka ostettiin, kauan pysynyt kunnossa.


    • Ja jos jotain

      onnistuu saamaan, niin eräästä naapurimaasta tänne siirtynyt kassa tiuskii, kun yrittää maksaa ostoksiaan. EI enää ikinä!!

      • ihmisystävälliset

        kyllä gigantissa on kaksi tosi asiakaspalvelijaa
        talo vaan ei itse taida ymmärtää niiden arvoa.
        aina valmiit palvelemaan ja jaksavat kuunnella asiakkaiden jaarituksia, katsonkin jos ko. myyjä paikalla tiedän että saan palvelua,muuten lähden pois.ne ovat telkkaripuolella ja tietsikkapuolella.


      • ON TYMPEÄ

        JOO ON KOKEMUSTA KASSAHENKILÖISTÄ, TYMPEITÄ OVAT,
        ei ainakaan tarvii hymyillä on sellainen tunne et
        rahat ja vähän äkkiä, ja sit se sohlaus alkaa
        luulis et osaa jo käsitellä kassakonetta ku on ollu alusta asti töis siellä. mut ihan tumpelo.


    • teku2

      tietokone ja telkkariosastoilta löytyy, pitää vaan mennä silloin kun ne on työvuorossa... sit saa mitä haluaa ja hinnatkin on kohdallaan.

      • sepi

        ne myyjät on niin urpoja et ei mitää järkee... 4myyjää pitää olla aina yhessä tuumimassa yhtä asiaa... jotai rajaa! ja palvelua ei sielä saa... viimeeks kävin ostaa puhelimen sieltä paskasissa työ vaatteissa nii 30min et etin myyjää sit ku löyty myyjä nii ei se meinannu esitellä mitää... luuleeks ne et jos likasissa työ vaatteis menee illal kuuen jälkee et tuolii on joku pers aukine vaa kattelemassa!! vois siihe työhösä kummiski vähä panostaa....


      • kerran pettynyt

        kuvaile vähän niitä et tietää keneltä saa palvelua, jos joskus eksyy vielä sinne


    • ---

      avajaisissa ;)

      Eipä ole sen jälkeen tarvinnut vaivautua.

      • tietää

        kenelle vois valittaa siitä olemattomasta palvelusta.Ei ne näitä juttuja lue kuitenkaan.Vai pitäiskö tulostaa koko tämä pötkö ja lähettää jonnekkin pääpaikkaan,jos semmosta on.Vaan eipä taida auttaa.Luulis vaan ettei millään firmalla ole nykyisin varaa asiakkaitten ala-arvoiseen ja väheksyvään kohteluun...vai onko?


      • Gigantti Rules
        tietää kirjoitti:

        kenelle vois valittaa siitä olemattomasta palvelusta.Ei ne näitä juttuja lue kuitenkaan.Vai pitäiskö tulostaa koko tämä pötkö ja lähettää jonnekkin pääpaikkaan,jos semmosta on.Vaan eipä taida auttaa.Luulis vaan ettei millään firmalla ole nykyisin varaa asiakkaitten ala-arvoiseen ja väheksyvään kohteluun...vai onko?

        Tai sitten kuulutte siihen vääjäämättömään vähemmistöön joka jaksaa aina narista palvelusta ja joiden pitäisi saada kaikki heti ja nyt. Jos itse olisin palveluammatissa niin en todellakaan jaksaisi palvella moisia valittajia!!!

        Ihmiset tekee sielläkin vaan työtään ja pyrkii hoitamaan asiat varmasti niin kuin pitääkin, mutta kun asiakkailla on noin paljon kärsivällisyyttä mitä tämäkin keskustelu kertoo niin HOHHOIJJAA.

        Ja miksi moisesta asiasta täytyy muutenkaan narista, eli jos ei palvelu miellytä niin ostakaa tavaranne muualta. AI ETTÄ ON HELPPOA!!!

        Ps. itse olen liikkeeseen erittäin tyytyväinen.


      • Niinpäniin
        Gigantti Rules kirjoitti:

        Tai sitten kuulutte siihen vääjäämättömään vähemmistöön joka jaksaa aina narista palvelusta ja joiden pitäisi saada kaikki heti ja nyt. Jos itse olisin palveluammatissa niin en todellakaan jaksaisi palvella moisia valittajia!!!

        Ihmiset tekee sielläkin vaan työtään ja pyrkii hoitamaan asiat varmasti niin kuin pitääkin, mutta kun asiakkailla on noin paljon kärsivällisyyttä mitä tämäkin keskustelu kertoo niin HOHHOIJJAA.

        Ja miksi moisesta asiasta täytyy muutenkaan narista, eli jos ei palvelu miellytä niin ostakaa tavaranne muualta. AI ETTÄ ON HELPPOA!!!

        Ps. itse olen liikkeeseen erittäin tyytyväinen.

        Näkäjään hyvä työnantaja kun tänne tulet sitä kiittelemään. "Jos itse olisin palveluammatissa niin en todellakaan jaksaisi palvella moisia valittajia!!!" No jos todellakin olet asiakas niin olet löytänyt itsellesi sopivan liikkeen-


      • Gigantti Rules
        Niinpäniin kirjoitti:

        Näkäjään hyvä työnantaja kun tänne tulet sitä kiittelemään. "Jos itse olisin palveluammatissa niin en todellakaan jaksaisi palvella moisia valittajia!!!" No jos todellakin olet asiakas niin olet löytänyt itsellesi sopivan liikkeen-

        Enkö edellisen viestini lopussa juuri näin sanonut että itse olen palveluun tyytyväinen!

        Eli itselleni liike on juuri sellainen kun liikkeltä tarvitsen. Eli palvelua saa kun osaa kysyä eikä olla turhaan tyrkyttämässä tavaroita jos niitä on vain katsomassa.


      • kuules
        Gigantti Rules kirjoitti:

        Enkö edellisen viestini lopussa juuri näin sanonut että itse olen palveluun tyytyväinen!

        Eli itselleni liike on juuri sellainen kun liikkeltä tarvitsen. Eli palvelua saa kun osaa kysyä eikä olla turhaan tyrkyttämässä tavaroita jos niitä on vain katsomassa.

        kun täs just tarkoitetaan sitä,että ei ole asiakkaan tehtävä etsiä myyjiä,joita ei koskaan löydy.Kyllä se kuuluu myyjän edes huomioida asiakas edes sen verran et vois vaikka sanoa että palvelen hetken kuluttua.Kyllä 45 min.odottelu on liikaa kelle tahansa,aivan varmasti myös sinulle.Mut jos oot eläkkeellä niin sittenhän joudat odottelemaan.Me ruokatunnilla kävijät ei kyllä millään ehditä edes myyjää näkemään.


    • JuuZii

      On tyhmää maksaa Gigantille!!!

    • tonne valittamaan

      CLICK HERE
      ASIAKASPALVELU
      LÄHETÄ SÄHKÖPOSTIA
      ei se täällä mitään hyödytä.

      • Vapaa sana

        Mitä pahaa siinä on. Ja luuletko että niitä asiakaspalautteita luetaan? Omakohtaista kokemusta, alalla itse ollut. Vain nokikkain annettu palaute saa jotain aikaiseksi jos sekään.


    • dsds

      ylensä se on kyllä ollut päinvastoin niin, että jos erehtyy pitemmäki ajaksi katselemaan televisioita tai koskee kaukosäätimeen, heti hyökkää joku kysymään, voiko auttaa. Se on inhottavaa. Kyllä minä osaan itse mennä kysymään apuja silloin kun sitä tarvitsen. Ei ole yhtään mukava kierrellä katselemassa laitteita, kun joku tulee aina hiostamaan niskaan.

      • remba

        Toi on kyl totta...itseäni vituttaa suunnattomasti se ku ei saa rauhassa katsella, tosin YLEENSÄ kun ilmoittaa myyjälle että pyydän apua jos tarvitsen, niin jättää rauhaan...joissain paikoissa vaikka on sanonut ettei tarvitse apua/palvelua, niin myyjä jää silti siihen kylkeen pälyilemään... ai saatana sentään!


    • paskapisnes

      Mut Gigantti tuleeki Norjasta ja on paras. Iiik!!

    • JUUSO

      Siks kai siellä palvelu ja muu tökkii, kun niiden tilit on niin surkeita
      Lukeekohan niiden tili nauhassakin, että ON VAAN TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA

    • Lullari

      Miksi nostit kahdeksan vuotta vanhan ketjun? Vaikka tottahan tuo on.

    • Lappeenranata

      Palvelu todella huonoa. Menin ostamaan tarjouslehdessä ollutta pyykinpesukonetta. Ensin piti myyjää etsiskellä ja lopulta mennä kassalta kysymään löytyykö myyjää. Takahuoneesta sitten käveli mies. Kun kysyin pesukoneesta, vastaus oli. että ko. kone olisi samanlainen kuin 10 vuotta sitten. Sitten alkoi kalleimpien esittely ja kysely millä pesen täkit!! Ehkä pienipalkkaisilla myyjillä ei suurta motivaatiota asiakaspalveluun. Sen jälkeen kahtena päivänä yritin soittaa Giganttiin, mutta puhelimeen ei vastata. Paina sitä ja tätä ja odota turhaan ja maksa kalliisti odotuksesta. Ei auttanut kuin mennä henkilökohtaisesti kertomaan asiani. Lisäksi kassalle maksamaan mennessä oli pitkä venäläisten jono ja kassatyttö pyysi siirtymään viereiselle paikalle, jossa oli lappu suljettu. Siinä aikani odoteltuani kysyin, tuleeko siihen mahdollisesti joku. Sitten jostain ilmestyi joku myyjä ottamaan rahani kolmanteen kassapisteeseen. En osta enää mitään Gigantista.

      • Sikantti

        Ne tarjoustuotteet on kusetusta, yksi voi löytyä eikä kukaan myyjä halua niitä myydä kun voi olla jopa palkasta pois. Tarkoitus alkujaan myydä vaan kalliimpaa.


      • Anonyymi
        Sikantti kirjoitti:

        Ne tarjoustuotteet on kusetusta, yksi voi löytyä eikä kukaan myyjä halua niitä myydä kun voi olla jopa palkasta pois. Tarkoitus alkujaan myydä vaan kalliimpaa.

        Todella näin. Myyjä sanoo puhelimessa esim. että tiettyä televisiota on vielä myynnissä, mutta ei voi varata. Vanhus rientää taksilla, no kappas, mitään televisiota ei olekaan, mutta "mikäs teidän puhelinliittymä onkaan, vaihdetaanko", jne. jne.


    • ranatata

      Ei ketään kiinnosta ostatko mitään vai et. Olet samanlainen valittaja joka paikassa. Etsi vaan jatkossa näitä ikivanhoja viestejä ja itke ittes uneen.

      • Anonyymi

        Gigantin myyjä, hanki itelles vähän asiakaspalveluosaamista. Olet ihan surkeimmista surkein!


      • Anonyymi

        Joo ei varmaan Gigantissä kiinnostakaan ketään, ei ainakaan "myyjiä", ostaako kukaan mitään vai ei.


    • Anonyymi

      Yhtiön Gigantti liikevaihto oli 687,13 miljoonaa ja tilikauden tulos 6,12 miljoonaa. Liikevaihto nousi 15,2%. Liikevoittoprosentti oli 1,2%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2021

      Kyllä tota giganttia todella moni ihminen suosii ja ostaa tavaraa sieltä kun tommosia lukemia on tilinpäätöksessä.

      • Anonyymi

        Gigantilla menee hyvin, siitäkös itse pomo tykkää kun firma tahkoo tollaisia summia rahaa. Mutta kertoo myös siitä että ihmiset tykkää käydä gigantissa ostoksilla.


    • Anonyymi

      Siinä puhelinosastolla piti ottaa ihan vuoronumero ja sitten sainkin ihan asiantuntevaa ja asiallista palvelua.

      • Anonyymi

        Firma kuin firma, pomojen mieleen ovat liki moraalittomat myyntitollot, jotka laitetaan kiertoon sitten jos liikaa palautetta tulee. Aikanaan alalla olleena, harmittaa ettei ole perehtyneisyyttä eikä todellista asiakkaan kuuntelua vaan pelkkää tykitystä. Itse vältän näitä paikkoja viimeiseen asti ja hoidan ostokseni netistä koska aika tarkkaan tiedän mitä haluan. Sääli kuka joutuu tällaisia kravattimyyjiä sietämään


    • Anonyymi

      Gigantti, alkaa oksettaan kun kuulenkin nimen. Ei niin halpaa tavaraa ole että niitä ovia avaan.

      • Anonyymi

        Köyhille kaikki on kallista.


    • Anonyymi

      Tilasin Gigantin sivuilta tarjouksessa olevan tiskikoneen ja siitähän soppa syntyi ,se ei ikinä saapunut ruotsista ,Gigantin myymälässä väitti ensin että ovat ihan eri firmaa nettimyymälän kanssa ,ei voi antaa konetta tilalle.Seuraava selitys ettei ole samaa konetta ,huonompi malli löytyy, no en sitä halua tilalle,he selvittävät huomiseksi. ,Seuraavana päivänä uudestaan selvittämään tilannetta ja samaa skeidaa...kalliimpaa löytyy niin ja niin paljon pitää maksaa.Sanoin ettei käy ,teidän moka .tunnin taistelun jälkeen ,sain koneen . Kuitteja odotellessa näin että myymälässä oli myynnissä sama kone poistohintaan minkä olin ostanut netistä . Hiukan avauduin ja näytin että mikäs tämä on ?? Myyjät oli aivan pihalla koko hommasta

    • Anonyymi

      Gigantissa suunnilleen myyjät juoksee karkuun kun menee sinne kyselemään, Karvahattu päähän ja posmoti posmoti auttaa asiaa heti

    • Anonyymi

      otan aina joutsenosta lähtiessäni yhen tumman mukaan. ja aina on sen jälkeen myyjiä riittänyt ympärillä

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten reagoisit

      Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3174
    2. Olisiko kaivattusi

      Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

      Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

      Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

      miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1869
    6. Huomenta ihana

      Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1735
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

      Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1691
    8. Sukuvikaako ?

      Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1536
    9. Joskus mietin

      miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1240
    10. Hyvää yötä

      Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    Aihe