Olimme tässä lähiaikoina mummillani käymässä kun tapahtui tämä tyrmistyttävä tapaus!
Mummini miesystävän dopperi kävi äitini naamaan kiinni! Ilman mitään syytä!
Olin samaan aikaan isäpuoleni ja kihlattuni kanssa ostoksilla. Hyvä niin, sillä olisin varmasti pistänyt niskat nurin tuolta mukamas hyvin koulutetulta ja vaarattomalta rakilta! Asia pisti niin vihaksi!
Onneksi äidilläni on jo etukäteen annettu jäykkäkouristus rokotus, muttei se vähentänyt tuskaa mitä hän joutui kokemaan. Viikonlopun aikana hänen silmänsä ympärys turposi sinipunaiseksi ja oli erittäin kivulias.
Tekisi mieli mennä ampumaan kuula tuon rakin päähän. Niin paljon suututtaa!
Mielenvikaisuutta!
4
1081
Vastaukset
- Koirakko
mitään syytä. Ensimmäinen syy on äitisi itse. Miesystävän koira ja äitisi eivät ole samalla aaltopituudella ja koira on ilmeisesti mustasukkainen äidillesi.
Tosi surullista, että joku tulee purruksi. Toivottavasti äitisi paranee.
Lauman ulkopuolinen on aivan eri asemassa kuin perheenjäsenet.
Ilman syytä on aina väärin sanottu, kyllä siellä jokin syy on takana.- ei siihen muuta tarvita
Noita juttuja kuulee aina slloin tällöin. Koiraa ei pidä jättää vieraan ihmisen kanssa ilman valvontaa. Vastaanvanlaisia juttuja tapahtunut useita vuosien aikana. Koira olisi pitänyt laittaa lukkojen taakse siksi kunnes oma väki tulee paikalle.
- Baby94
mulle toi on tuttua. Meillä oli 5vuotta sitten myös luonnevikainen uros dobberi. sekin kävi mun naamaani kiinni. mulla on vieläkin arpi naamassa.
- NIINPÄ NIIN
Dopperin puruvoimasta jotain tietävänä; Koirahan on vain varoittanut...hullu tai mielenvikainen ois rouhassu pään irti...huh huh! Mietippä ite jos tuloksena on ollu punoitusta ym. PIENTÄ!!
MIKÄ ASIANTUNTIJA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059