Olen miettinyt pitkään, mistä voi johtua
se, että tunnen yht'äkkiä tuoksun,
hajuvesi, ihan miellyttävä,
mutta en osaa sanoa,
miltä se tuoksuu "tuoksuu",
mutta jotenkin tulee mielen vanilja,
kukkaistuoksu ja hiukan mirame huulirasva..
muut eivät tuoksua tunne,
se tulee yht'äkkiä töissä,
(ja nykyään myös kotona)
esim töissä poistun huoneesta,
ja menen samantien takaisin,
siellä "leijuu" se tuoksu.
kuitenkaan kukaan ei ole huoneessa käynyt.
Olen miettinyt voiko se olla oma hajuveteni,
joka päivän päätteeksi muuttuu iholla eri tuoksuiseksi,
mutta ei ole se, tunnen tuoksun vaikkei minulla olisi hajuvettä.
Tuoksun ilmestymiseen ei ole mitään tapaa,
eli ei liity mihinkään tilanteeseen.
ja se on tosiaan alkanut kotonanikin tuoksua, silloin tällöin.
Olisiko mitään teorioita tästä?
Tuoksu
23
3400
Vastaukset
- kiviranta
jotain pahasti vinksallaan... siis nupissa. Tällaisia uusia ja outoja aistimuksia tavataan aika usein kovien tärähdysten tms...seurauksena. Hermoradat ei välttämättä toimi niinkuin pitäis, jotenkas ootkos pudonnut lähiaikoina katolta tai jotain?
- BLND
Enpä ole tippunut mistään, enkä päätäni satuttanut..
- Ada
Hei!
Tuoksusta tulee mieleeni monia teorioita, mutta tässä muutama epäilys: Jotkut vierellämme tiiviisti kulkevat auttavat henget tai henkioppaat ilmottavat läsnäolostaan toisinaan kosketuksen, äänen taikka sitten juuri tietyn tuoksun kautta, jotta oppisimme tuntemaan heidät. Tai tuleeko tuoksusta mieleesi joku edesmennyt sukulaisesi tai tuttavasi, joka toisinaan kävisi sinua tervehtimässä?- BLND
Ei kukaan lähisukulaiseni tms ole kuollut lähiaikoina.
Isovanhemmat kuolleet jo ennen syntymääni. - Anonyymi
Minulle myös tuoksuu välillä vanilja olohuoneessa .....
En itse käytä mitään vaniljan tuoksua
Muutaman hetken kuoksuu mutta Monta kertaa päivässä
Enkä ole pudonnut tai satuttanut päätäni
- Epileptikko itsekin
Epilepsian oireilta kuulostavat tai jonkun muun aivosairauden.
- BLND
kaikki on mahdollista, mutta
tuskin minulla on epilepsiaa
tahi muuta aivosairautta.. - BLND
jos olisi joku aivojuttu,
niin luulisi sen tuoksun sitten seuraavan minua koko ajan, mutta se on tietyssä paikassa.
Kotonakin saattaa olohuoneessa tuoksua, mutta ei keittiössä, makuuhuoneessa ym. - suupaltti
BLND kirjoitti:
jos olisi joku aivojuttu,
niin luulisi sen tuoksun sitten seuraavan minua koko ajan, mutta se on tietyssä paikassa.
Kotonakin saattaa olohuoneessa tuoksua, mutta ei keittiössä, makuuhuoneessa ym.Oletko havainnut muuta outoa? Onko kukaan muu koskaan haistanut sitä? oletko tutkituttanut ettei nenä onteloosi ole takertunut mitään?:)
- äitini sanoi
suupaltti kirjoitti:
Oletko havainnut muuta outoa? Onko kukaan muu koskaan haistanut sitä? oletko tutkituttanut ettei nenä onteloosi ole takertunut mitään?:)
kauan sitten jo että kun haistat hyvän tuoksun, likelläsi vaikkei siihen ole näkyvää syytä, on Enkeli likelläsi.
- BLND
äitini sanoi kirjoitti:
kauan sitten jo että kun haistat hyvän tuoksun, likelläsi vaikkei siihen ole näkyvää syytä, on Enkeli likelläsi.
tuollaista minäkin olen vanhempien ihmisten suusta kuullut.
Mietin onko kukaan muu huomannut tuoksua,
ja muistaakseni puhuin asiasta kerran,
entisen poikaystäväni isosiskon kanssa,
tämä poika (siis oikeasti mies)
kuoli muutamia vuosia sitten, ja
hänen siskollaan ja äidillään on
"enkeli"kokemuksia liittyen tähän
poikaan.
ainakin he itse uskovat/haluavat uskoa
että kokevat erilaisia juttuja, liittyen
tähän poikaan.
mutta kuitenkin.. muistaakseni sisko
mainitsi myös välillä tuntevansa tuoksua.
mutta tämä tuoksu ei kuitenkaan ole "miehinen",
vaikka en tiedä olisiko sillä väliä.
- vaijeri
"tuoksuja" on ollut minullakin. Ne johtuvat omasta pääkopasta. Siis haistaa vaikkei oikeasti mikään haisekkaan. Kerran yksi tuttavani alkoi haistamaan tavattoman voimakkaana P***kan hajun. Jota muut eivät haistaneet. Hän kävi asian tiimoilta lääkärissä ja siellä ne selvittivät että asia johtuu jostain päänsisällä olevasta elimestä, en muista mikä? Ja että sille ei mahda mitään, on täysin vaaraton mutta kiusallinen. menee ohi omia aikojaan jos menee, Ja menihän se.
- hmmmm...
oliko se kateenkorva?
- dszzsd
hmmmm... kirjoitti:
oliko se kateenkorva?
en tiiä. Joku haistimuskeskus
- itselläni ollut
kokemus yhtäkkiä ilmenneestä tuoksusta, joka liittyi isotätini kuolemaan. Hän oli ollut kuolleena vain muutamana päivän ja surin häntä luonnollisesti. Yhtäkkiä kesken työpäivän tunsin voimakkaana hänen henkilökohtaisen tuoksunsa ja ajattelin mielessäni hänen tulleen hyvästelemään minut koska olin hänelle tärkeä ihminen.
- rosolli
minulla kanssa ,saattaa yks kaks tulla joku tuoksu voimakkaana "nokkaan" ,kahvi, joku hedelmäinen tuoksu,tuoreen pullan tuoksu ym...
Eikä todellakaan ole kahvia silloin keitelty tai levottu pullaa ym..
(Voisiko joku rinnakkaismaailmasta tuoda tuoksuja tullessaan lähelle..???) - Enkelituoksu
Olen kokenut saman tuoksun(enkelituoksu)
Yllättävinä hetkinä, (talvipakkasessa, sateessa)
Luulen että tuoksu haluaa lohduttaa vaikeina aikoina. Jotkut sanovat että enkeli tai henkiopas kävi luonnasi vahvistamassa sinua. Kaikki ei tälläsiä edes havannoi. Pitää olla jollain tavalla eritysherkkä..... - Torsten_Sahlberg
Nettikummitus se hajuvesillä naisia vokottelee !
- Horatius_Sahlberg
Nettikummitus tuoksuu usein pierulle.
- Anonyymi
Minulla tuli mieleen aika hauskakin tarina. Olen joskus ihmetellyt, kun on näitä Pyhien ihmisten luiden jäänteitä kaupauttu ja sanottu niiden tuoksuvan ihmeelliselle.
Kerran tunsin vomakkaan tuoksun kuin Edenin ouutarha. Ehdin vain huudahtaa, että nyt tiedän sen tuoksun! Ja samassa minut napattiin syrjään tippuvan lohkareen alta.- Anonyymi
Ja se tuoksu oli todella ihmeellinen.
- Anonyymi
Jos se on piipputupakan, Clanin tuoksu, eikä mikään hajuveden LEmu.
- Anonyymi
halpa hajuvesi lemuaa, kuin pehtoorilla konsanaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17410168Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523425Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493163- 642835
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032189- 1162163
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251993Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671608Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221386Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121356