Olen hetero, mutta haluaisin eheytyä homoseksuaaliksi, onko se mahdollista?
Jos, niin miten?
Voiko hetero eheytyä?
9
1277
Vastaukset
- Zuux
Monien heteroiden näkemyksen mukaan; kadut ensinnäkin sitä että olet ollut hetero, sitten päätät vain muuttaa elämäsi ja olla tästä lähtien homo. Siinä se, ei sen vaikeampaa!
- Pride88
12-vuotiaana tajusin että mä olen poikiin päin. Miten siinä voi väittää että oon päättäny mun suhtautumisen? Uskovainen koti, mä rukoilin ja pyysin ettei näin olis mutta oli vaan. Apua, missä mä valitsin? Onko se synti että mä olen tällainen?
- täyshomo
Pride88 kirjoitti:
12-vuotiaana tajusin että mä olen poikiin päin. Miten siinä voi väittää että oon päättäny mun suhtautumisen? Uskovainen koti, mä rukoilin ja pyysin ettei näin olis mutta oli vaan. Apua, missä mä valitsin? Onko se synti että mä olen tällainen?
No nuo edelliset viestithän oli lähinnä vitsejä.. ei seksuaalisuus ole mikään valintakysymys, itse tajusin asian reilusti alle 10-vuotiaana. Ei homoseksuaalisuus ole mikään synti tai jos on niin on myös moni muukin asia ja kaikkihan olemme syntisiä.. Ei tätä palstaa kannata ottaa hirveän tosissaan noitten kiihkouskovaisten takia jotka lähinnä levittävät omia mielipiteitään ei Jumalan.
- Zuux
Niin tämä oli siis ironiaa. Kirjoitettu siltä pohjalta, miten kiihkouskikset ovat "käännyttämässä" homoja heterouteen.
- täyshomo
Zuux kirjoitti:
Niin tämä oli siis ironiaa. Kirjoitettu siltä pohjalta, miten kiihkouskikset ovat "käännyttämässä" homoja heterouteen.
On kyllä mielikuvitusta noilla kiihkoilijoilla kun luulevat että joku "eheytyminen" olisi muka mahdollista tai edes tarpeellista. Kokeilisivat itse ensin eheytyä homoksi niin huomaisivat että ei sellainen seksuaalisuuden muutos ole mahdollista.
Kiihkoavat siitä että Jumala on tarkoittanut seksin miehen ja naisen välille mutta entäs jos Jumala onkin luonut hieman monipuolisemman seksuaalisuuden maailmaan kuin pelkästään heterot.
Oliko se nyt Aslan vai mikä se heidän eheyttämiskeskus josta vaahtoavat ja esittelevät huimia lukuja eheytyneistä, olispahan vaan kiva tietää kuinka heillekin loppujen lopuksi käy koska se ei ole mahdollista, sanon minä. - Jami
Pride88 kirjoitti:
Kyllä se on synti ja sairaus. Kehotan viipymättä ottamaan yhteyttä ammattitaitoiseen mielenterveys hoitajaan.
- keidas
Moi,
ymmärsinkö oikein että haluat homoksi?
Mikä mahtaa olla syynä? Etkö ole kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta? - Kuulehan
Sinä olet terve juuri nyt! Heterona!!
- Juli-30
Se ei kuule ole mitenkään määriteltävissä terveys/sairaus -akselilla. Homoseksuaalisuuden sairausmääritelmästä luovuttiin jo aikoja sitten...GET YOUR HEAD UPDATED!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534801On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole152079Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä141823- 1081772
- 931648
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma411282- 641126
- 1111097
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271053- 74884