Freeroll @ Empirepoker

taun0

Onko kukaa pelaillu tuolla freerolleja? Ite en pääse turnaukseen mukaan ku tournament lobbyssä register-napista ei tapahdu mitään.. muut napit kyllä toimii.. eli onko kellää tietoa mikä vikana?

6

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

entuolla empirellä ole pelaillut mutta partyn ex-skininä siellä varmaan tarvii ainakin niitä bonus pisteitä että saa pelata niitä freerolleja mutta voi se tietenkin olla softa vika eli voi koittaa asentaa sen uudestaan tai kysyy supportista. Mutta onniitä semmosiakin saitteja jossa pääsee freerolleihin ilman pisteitä tuolla on muutama http://www.pokeriopas.com
      ainakin priman saiteilla on ja pacificillä.

• taun0

joo itekki vähän ajattelin tota pistejuttua, ku ei uudelleen asentaminen auttanu, eikä toisella koneellakaa toiminu.. tuol vaa näky olevan ihan kohtalaisella potilla olevia turnauksia ja kaiken lisäks näytti olevan turbona, joka on mun makuu enemmän..

• Nimetön
        taun0 kirjoitti:

joo itekki vähän ajattelin tota pistejuttua, ku ei uudelleen asentaminen auttanu, eikä toisella koneellakaa toiminu.. tuol vaa näky olevan ihan kohtalaisella potilla olevia turnauksia ja kaiken lisäks näytti olevan turbona, joka on mun makuu enemmän..

Onhan niitä pisteitä vastaan interpokerissa
        30 000$ joka viikko priman gamingclupilla on
        5000$ freerolli kerran viikossa ilman pisteitä.
        Tosin osallistujia aivan kauheasti pacificillä muistaisin nähneeni 30 000$ ilman pisteitä vai oliko se lippu tohon mutta kuitenkin.

• Pelannut

Minä ainakin pääsen pelaamaan klo 22.00 Suomen aikaa alkavia ilmaisturnauksia. Mitään raked hands-vaatimuksia Empirellä ei enää ole (vielä pari kuukautta sitten piti olla 50 reikattua kättä ennen kuin pääsi osallistumaan).Eilen illalla oli jotain 1600 osallistujaa, jäin sijalle 150 ja voitin peräti 40 senttia eli aika vaikea niillä on rahaa tehdä. Turnaus on turbo, jossa on 2 minuutin levelit eli parissa tunnissa turnaus lienee ohi. En ymmärrä mikset pääse mukaan, jos sinulla on tili Empirellä.

• taun0

eipä onnistu rekkaus tohon tänää kybältä alkavaa freerollii.. edelleenkää ei register napista tapahu mitää.. no antaa olla, eipä sieltä kummiskaa rahaa tuu.. :D

• toimi mullakaan

joo ei toimi register nappi!
      eikä kyseessä ole pelkästään freerollit!!! =/
      vaan en pysty rekisteröitymään mihinkään turnaukseen

aika perseestä kyllä, tais loppuu empirellä pelaaminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3310
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2919
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe