Uusi tulokas taas....

Iso-Kalle

Tässä uusin vitsini:

Miqqo90:n koulupäivä oli loppumaisillaan. Kunnes yhtäkkiä Pokemon hyppäsi kaapista ja vaati ottaa verikokeen iqolta. Miqqo90 pelkäsi kuollakseen vaarallista pokemonia ja verikokeen ottaminen ei myöskään tuntunut Miqqo:n mielestä mukavalta. Miqqo90 mietti päänsä puhki, miten välttää verkokeen.

Miqqo: Saat kait mun läpi lait servun kait, jos et ota multa verkoetta kait...

Pokemon: E I. E!

(Voi ei! tämä on Antti-glamour-keva-demonin tekosia, koska Pokemon sanookoko ajan ei. Minä sanon myös aina! Ei tämä on kohtaloni!!! Miettii Miqqo90)

Miqqo90 käytti äärimmäisen vaarallista asetta, "henkäys kasvoille" Miqqo veti keuhkonsa täyteen ilmaa ja henkäisi Pokemonin kasvoille.

Pokemon kaatui maahan, mutta ei kuollut. Oikeastaa Pokemonille ei käynyt mitään muuta kun hän pieraisi ja nousi ylös entistä vihaisempana...

Pokemon: AAAARRGGHH!! Minä ootan tietokoneesi!!!

Miqqo90: Mutta se on kait läpi lait kotona kait eikä täällä kait koulussa lait.

Pokemon: Minä lähden kotiisi varastamaan tietokoneesi!!!!!!!

Miqqo90: Sitten saat porrtttikiellon meille!

Pokemon: jaa

Pokemon lähtee loikkimaan kohti Miqqo90:n taloa ja Miqqo90 ajaa kotiinsa 23km/h. Jännitys tiivistyy....!!!! Kumpi on ennen Miqqolla????

Pokemon.

Miqqo saapuu kotiin illan hämärtäessä ja Pokemon on tuhonnut kaiken ja juonut pepsit ja näyttäisi fossuki basakawkin pokemonin suussa palavan...

Yhtäkkiä Glamour-keva tulee ovelle ja on paskonut housuun. Hän vauvottelee voimakkaasti.

Pokemon ja Miqqo90 eivät päästä Glamouria sisään. Glamour yrittää epätoivoisia Miqqon ja Pokemonin solvauksia, mutta se ei auta.

Glamour lähtee kotiin kun bussi pysäkillä istuu Ridge.

Glamour-keva ja Ridge aloittavat tappelun ja kumpi voitti....???

Ridge.

Glamour-keva menee kotiin ja alkaa pelaamaan gta:ta. Valitettavasti telkkarissa näkyy vain Pokemonia, star warsia ja kauniita ja rohkeita.

Glamour menee nukkumaan.

0

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 123
        3069
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        88
        2813
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        17
        2208
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        21
        1776
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        21
        1668
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1509
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        17
        1479
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        28
        1427
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        16
        1387
      10. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        80
        1320
      Aihe