Pitäisi laittaa keittiössä altaaseen hana paikoilleen,mutta altaassa ei ole valmista koloa sille. Se siis pitää itse puhkaista. Onkos kellään neuvoa että kuinka tämä kolon tekeminen tapahtuu? ja onko jotain riskejä joita kannattaa ottaa huomioon?
kiitos
t. tee se itse hyypiö
vesihana paikalleen
5
1229
Vastaukset
esim ikeassa myydään sellaista työkaluja jolla saa sopivan kokoisen reijän. Ei taida maksaa kovin montaa euroa.
ilman sitä ei kannata leikkiä, menee äkkiä allas rikki :/- myy pellin
puhkaisutyökalua hanareikää varten.
- ari
myy pellin kirjoitti:
poraa pienellä metalliterällä esim popniittiterä useita vierekkäisiä reikiä hanan kohdalle ympyrän muotoiselle alalle palan pitäisi irrota helposti.
- tee se itse
myy pellin kirjoitti:
eiköhän näillä ohjeilla homma hoidu kätevästi :)
- tiskipöytään
tee se itse kirjoitti:
eiköhän näillä ohjeilla homma hoidu kätevästi :)
Ostin juuri Biltemasta sellaisen puhkaisuvälineen. Maksoi muistaakseni 7,50.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666