Onko teidän mielestänne normaalia että äitini juo joka toinen päivä 6-12 pulloa olutta.?
Joskus saattaa mennä parikin päivää ettei juo ollenkaan!Usein viikonloppusin hän juo yli 12 pulloa olutta.Olen sanonut tästä hänelle että lopettaisi juomisen mutta hänen mielestään alkoholin käyttö on normaalia....!
Miten on???
mitä mieltä!
8
833
Vastaukset
- ...
Niin, siinähän se tulikin.
- onneton..
meillä äiti juo joka ilta 5-7 leijona drinksuu ja sen oikeen kuulee sen äänestä kun alkaa mennä päähän.Kun kerran ei ollu viinaa se sai jtn ihme kohtauksia,raivos sesim siitä et yks paperi oli lattialla ja et kaukosäätimestä loppu patterit! siit on tullu viinariippuvainen... se ei usko sitä kun sanon sen sille,mut naapuritkin on alkanu huomautteleen....
- puhutaan
Nuorten vanhempian juomisista ja niistä seuranneista ongelmista
http://www.darkthrone.com/recruit.dt?uid=V30243R30226J30362W30328G30277V30260T30294 - light.moon
Ei todellakaan ole normaallia.!Mun mutsilla on samanlaisia ongelmia,ja se itse väittää että sillä ei ole mitään ongelmia.
Ongelmat alkoi pari vuotta sen jälkeen kun mun mutsi alko seurustelemaan uuden miehensä kanssa.
Kun mää olin 11 niin meidän mutsi oli joka ikinen viikonloppu kapakassa juomassa.Se siis lähti Perjantaina 18.00 ja palas vasta sitten kun se paikka meni kiinni eli noin kello 3.00.Ja sama rumba alkoi heti aamulla 12 kun kapakka aukesi.Mää ja mun sisko saatiin olla kaksistaan kotona ja mun systeri oli vasta 7.Sitten kun mun nuorin systeri synty niin se rauhottu vähäksi aikaan eli pullo olutta silloin tällöin.Mutta nytten kun mun sisko on jo 2v niin juominen on jatkunu nyt kotona.Ei onneksi kapakassa mutta pulloja menee 12-30.Tänä iltanakin niillä on iso varasto olutta jääkaapissa.! - friend
ei oo normaalii mutta omakin äiti juo joka viinkonloppu silleen että siitä on harmiks muille siitä tulee vähän ilkee sillon. nuorempana se joi viikollakin kun ei ollut töitä. asia ei ole muttunut ja tästä olen koko elämäni aikana sanonut mutta ei ole mikään tepsinyt. sen kanssa oppii elämään.
- täti
Suurkulutuksen raja naisilla on 16 annosta viikossa ja kertakäytön yläraja 5 annosta. Eli jos menee sikspäkki kerralla niin se on jo liikaa. Äitisi on selkeästi ainakin suurkuluttaja, ja voi olla myös alkoholisti, koska hän selkeästi kieltää ongelman. Ja koska se sinuakin eli hänen lastaan häiritsee, niin ongelma on olemassa. Varovasti arvioiden hänen kulutuksensa on tuollaiset 1-2 koppaa kaljaa viikossa, joka on liikaa miehellekin (raja 24 annosta /viikko). Ei hyvä.
- Kaikkitietävä
Minun vanhempani juovat 1 - 3pl kossua joka päivä. Eikä ole liiottelua eikä valetta.
- suska
ei musta ainakaan ole normaalia. mun vanhemmat juo ehkä noin 3 pulloo ja silleen sun kannattais tehdä jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298