mitä mieltä!

suksa

Onko teidän mielestänne normaalia että äitini juo joka toinen päivä 6-12 pulloa olutta.?
Joskus saattaa mennä parikin päivää ettei juo ollenkaan!Usein viikonloppusin hän juo yli 12 pulloa olutta.Olen sanonut tästä hänelle että lopettaisi juomisen mutta hänen mielestään alkoholin käyttö on normaalia....!
Miten on???

8

833

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Niin, siinähän se tulikin.

• onneton..

meillä äiti juo joka ilta 5-7 leijona drinksuu ja sen oikeen kuulee sen äänestä kun alkaa mennä päähän.Kun kerran ei ollu viinaa se sai jtn ihme kohtauksia,raivos sesim siitä et yks paperi oli lattialla ja et kaukosäätimestä loppu patterit! siit on tullu viinariippuvainen... se ei usko sitä kun sanon sen sille,mut naapuritkin on alkanu huomautteleen....

• puhutaan
    • light.moon

Ei todellakaan ole normaallia.!Mun mutsilla on samanlaisia ongelmia,ja se itse väittää että sillä ei ole mitään ongelmia.
      Ongelmat alkoi pari vuotta sen jälkeen kun mun mutsi alko seurustelemaan uuden miehensä kanssa.
      Kun mää olin 11 niin meidän mutsi oli joka ikinen viikonloppu kapakassa juomassa.Se siis lähti Perjantaina 18.00 ja palas vasta sitten kun se paikka meni kiinni eli noin kello 3.00.Ja sama rumba alkoi heti aamulla 12 kun kapakka aukesi.Mää ja mun sisko saatiin olla kaksistaan kotona ja mun systeri oli vasta 7.Sitten kun mun nuorin systeri synty niin se rauhottu vähäksi aikaan eli pullo olutta silloin tällöin.Mutta nytten kun mun sisko on jo 2v niin juominen on jatkunu nyt kotona.Ei onneksi kapakassa mutta pulloja menee 12-30.Tänä iltanakin niillä on iso varasto olutta jääkaapissa.!

• friend

ei oo normaalii mutta omakin äiti juo joka viinkonloppu silleen että siitä on harmiks muille siitä tulee vähän ilkee sillon. nuorempana se joi viikollakin kun ei ollut töitä. asia ei ole muttunut ja tästä olen koko elämäni aikana sanonut mutta ei ole mikään tepsinyt. sen kanssa oppii elämään.

• täti

Suurkulutuksen raja naisilla on 16 annosta viikossa ja kertakäytön yläraja 5 annosta. Eli jos menee sikspäkki kerralla niin se on jo liikaa. Äitisi on selkeästi ainakin suurkuluttaja, ja voi olla myös alkoholisti, koska hän selkeästi kieltää ongelman. Ja koska se sinuakin eli hänen lastaan häiritsee, niin ongelma on olemassa. Varovasti arvioiden hänen kulutuksensa on tuollaiset 1-2 koppaa kaljaa viikossa, joka on liikaa miehellekin (raja 24 annosta /viikko). Ei hyvä.

• Kaikkitietävä

Minun vanhempani juovat 1 - 3pl kossua joka päivä. Eikä ole liiottelua eikä valetta.

• suska

ei musta ainakaan ole normaalia. mun vanhemmat juo ehkä noin 3 pulloo ja silleen sun kannattais tehdä jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4657
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      71
      4449
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      73
      2873
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2186
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1699
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1389
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe