Juuh vaihtaisin mun habbo ukon jonka nimi on:djnoppa-->runescape tyyppiin ja sillä habbo ukolla on myös tavaraa ja vähän rahaa tossa kuva: http://img473.imageshack.us/img473/5171/habbo7ec.jpg
noi tulee ukon mukana.
imoita runescape ukkos nimi niin mietin asiaa...
Olen rehellinen ja ottaisin eka runescape salasanan vastaan sit,annan Habbo salasanan,sillä minua on huijattu aikaisemmin,eli luottamuksesta kiinni.
Vaihdan habbo ukon runescape tyyppiin
10
1239
Vastaukset
- runess
jos sulla on yli tai tasan 90lvl combat,niin ilmoita jos olet kiinnostunut,ja rahaa on 12 habbokolikkoa.
----------------------------------------------------
Tavaraluettelo:
Ovimatto- 1 kolikko
Silo-sohva (kahdelle)- 3 kolikkoa
Armas-sänky (kahdelle)- 3 kolikkoa
4xPlasto-tuoli(ruskea)- 4x3 kolikkoa=12 kolikkoa
Plasto-tuoli(sininen)- 3 kolikkoa
Plasto-pöytä|nelijalkainen(ruskea)- 3 kolikkoa
Plasto-pöytä|sohvapöytä(punainen)- 3 kolikkoa
--------------------------------------------------
Yhteensä arvo habbokolikoissa=28 kolikkoa - haxk
runess kirjoitti:
jos sulla on yli tai tasan 90lvl combat,niin ilmoita jos olet kiinnostunut,ja rahaa on 12 habbokolikkoa.
----------------------------------------------------
Tavaraluettelo:
Ovimatto- 1 kolikko
Silo-sohva (kahdelle)- 3 kolikkoa
Armas-sänky (kahdelle)- 3 kolikkoa
4xPlasto-tuoli(ruskea)- 4x3 kolikkoa=12 kolikkoa
Plasto-tuoli(sininen)- 3 kolikkoa
Plasto-pöytä|nelijalkainen(ruskea)- 3 kolikkoa
Plasto-pöytä|sohvapöytä(punainen)- 3 kolikkoa
--------------------------------------------------
Yhteensä arvo habbokolikoissa=28 kolikkoaSanonpa ettei kovin moni vaivalla kehittämäänsä 90lvl ukkoa myy ton arvosii tavaroihi..
- runess
haxk kirjoitti:
Sanonpa ettei kovin moni vaivalla kehittämäänsä 90lvl ukkoa myy ton arvosii tavaroihi..
eipä tossa mitään ihmeen arvokasta ole,mutta ajattelin vaan,että jos on kyllästynyt runeen ja tosta sais pienen aloituspaketin habboa varten.
- 82.
runess kirjoitti:
eipä tossa mitään ihmeen arvokasta ole,mutta ajattelin vaan,että jos on kyllästynyt runeen ja tosta sais pienen aloituspaketin habboa varten.
levellisen rune ukon ilmaseks habossa,joten on toi parempi vaihtoehto kun antaa ilmaseks
- lol
vitsit habbo on paskaaa ja parasta että on sunkin mielestä se on paska ja piste ja piste haista paska
- sinunkin
käydä vessassa,eikä paskoa housuun...
- pallo114
moro! vaihdan ukkosi yhdellä ehdolla koska
eka annat salasanan ja sitten menen katsomaan! että onko se hyvä mulle sopii semmonen vastaa
niin nopeasti kuin voit minun runescape ukon nimi on
pallo114 - joku
mä vaihan habbo ukon joko rune kamaan tai ukkoon saatte mun pton habbo ukon jolla on vähä kamaaki
- moimoimoi4
mä voisin vaihtaa mun rune ukon jokun habbo ukkkoon levu 89 tai enemmän en muista ku en oo pitkää aikaa käyny ja pitää olla paljon kamaa sillä habbo ukollla . :)))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086