Vaihdan habbo ukon runescape tyyppiin

runess

Juuh vaihtaisin mun habbo ukon jonka nimi on:djnoppa-->runescape tyyppiin ja sillä habbo ukolla on myös tavaraa ja vähän rahaa tossa kuva: http://img473.imageshack.us/img473/5171/habbo7ec.jpg
noi tulee ukon mukana.

imoita runescape ukkos nimi niin mietin asiaa...

Olen rehellinen ja ottaisin eka runescape salasanan vastaan sit,annan Habbo salasanan,sillä minua on huijattu aikaisemmin,eli luottamuksesta kiinni.

10

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • runess

        jos sulla on yli tai tasan 90lvl combat,niin ilmoita jos olet kiinnostunut,ja rahaa on 12 habbokolikkoa.
        ----------------------------------------------------
        Tavaraluettelo:
        Ovimatto- 1 kolikko
        Silo-sohva (kahdelle)- 3 kolikkoa
        Armas-sänky (kahdelle)- 3 kolikkoa
        4xPlasto-tuoli(ruskea)- 4x3 kolikkoa=12 kolikkoa
        Plasto-tuoli(sininen)- 3 kolikkoa
        Plasto-pöytä|nelijalkainen(ruskea)- 3 kolikkoa
        Plasto-pöytä|sohvapöytä(punainen)- 3 kolikkoa
        --------------------------------------------------

        Yhteensä arvo habbokolikoissa=28 kolikkoa


      • haxk
        runess kirjoitti:

        jos sulla on yli tai tasan 90lvl combat,niin ilmoita jos olet kiinnostunut,ja rahaa on 12 habbokolikkoa.
        ----------------------------------------------------
        Tavaraluettelo:
        Ovimatto- 1 kolikko
        Silo-sohva (kahdelle)- 3 kolikkoa
        Armas-sänky (kahdelle)- 3 kolikkoa
        4xPlasto-tuoli(ruskea)- 4x3 kolikkoa=12 kolikkoa
        Plasto-tuoli(sininen)- 3 kolikkoa
        Plasto-pöytä|nelijalkainen(ruskea)- 3 kolikkoa
        Plasto-pöytä|sohvapöytä(punainen)- 3 kolikkoa
        --------------------------------------------------

        Yhteensä arvo habbokolikoissa=28 kolikkoa

        Sanonpa ettei kovin moni vaivalla kehittämäänsä 90lvl ukkoa myy ton arvosii tavaroihi..


      • runess
        haxk kirjoitti:

        Sanonpa ettei kovin moni vaivalla kehittämäänsä 90lvl ukkoa myy ton arvosii tavaroihi..

        eipä tossa mitään ihmeen arvokasta ole,mutta ajattelin vaan,että jos on kyllästynyt runeen ja tosta sais pienen aloituspaketin habboa varten.


      • 82.
        runess kirjoitti:

        eipä tossa mitään ihmeen arvokasta ole,mutta ajattelin vaan,että jos on kyllästynyt runeen ja tosta sais pienen aloituspaketin habboa varten.

        levellisen rune ukon ilmaseks habossa,joten on toi parempi vaihtoehto kun antaa ilmaseks


    • lol

      vitsit habbo on paskaaa ja parasta että on sunkin mielestä se on paska ja piste ja piste haista paska

      • sinunkin

        käydä vessassa,eikä paskoa housuun...


    • pallo114

      moro! vaihdan ukkosi yhdellä ehdolla koska
      eka annat salasanan ja sitten menen katsomaan! että onko se hyvä mulle sopii semmonen vastaa
      niin nopeasti kuin voit minun runescape ukon nimi on


      pallo114

    • joku

      mä vaihan habbo ukon joko rune kamaan tai ukkoon saatte mun pton habbo ukon jolla on vähä kamaaki

    • moimoimoi4

      mä voisin vaihtaa mun rune ukon jokun habbo ukkkoon levu 89 tai enemmän en muista ku en oo pitkää aikaa käyny ja pitää olla paljon kamaa sillä habbo ukollla . :)))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe