Olisikohan siitä jotain viisi vuotta kun pelailin peliä, jossa ajeltiin radio-ohjattavilla autoilla ympäri pihoja, taloja ym.
Tämän pelin nimeä nyt tarvitsisin.
Peli ei ollut mikään ylhäältäpäin kuvattu MicroMachines vaan ihan "normaalisti" auton takaapäin kuvattu kolmiulotteinen autokisapeli.
Jos sulla on jotain tietoa tästä pelistä niin kerro toki mullekin.
Tack.
RC-autoilla pärryttelyä
9
747
Vastaukset
- ...on varmaankin...
ReVolt
ainakin PC ja PS2 versiot löytyy.- lapsi
Että se on Re-Volt itse latasin sen pelin kokoversion netistä viikonloppuna.Mulla oli jo ennestään demo.Loistava peli vaikka ei olisikaan se niin kannatta latada sivun annan jos haluut ladata.
- genrally-fani
lapsi kirjoitti:
Että se on Re-Volt itse latasin sen pelin kokoversion netistä viikonloppuna.Mulla oli jo ennestään demo.Loistava peli vaikka ei olisikaan se niin kannatta latada sivun annan jos haluut ladata.
mä haluun ladata laita sivu
- lapsi
genrally-fani kirjoitti:
mä haluun ladata laita sivu
- genrallyfani
lapsi kirjoitti:
se on rar file miten sen saa toimii
- Tietäjä84
genrallyfani kirjoitti:
se on rar file miten sen saa toimii
Niin ...google sauhuamaan!!!
- genrally-fani
Tietäjä84 kirjoitti:
Niin ...google sauhuamaan!!!
rar
- tapa...
genrally-fani kirjoitti:
rar
niin kuin on ZIPkin.
- genrally-fani
tapa... kirjoitti:
niin kuin on ZIPkin.
ok ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431