Mistä Vois tallentaa ilmatteks ja laittomast eminemin kappaleit tietokoneel???? Jos joku auttais!! Olen nyt jo kiitollinen!!! auttakaa jooko!
AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5
760
Vastaukset
- helpointa
ku hommaat dcplusplussan? saat vaikka mitä musaa.
- Shady
moi mä tiedän mistä voit talenta vitusti paljon eminemin biiseja mulla on noita yli 100....!
Mä annan sulle osoitte sieltä saat tallenta ohjelman ja lataa 1000.000 eri musiikkia!!!!
www.blubster.com
T.Ruslan.- voi prkl
älkää helvetissä ladatko blubsteria osoitteesta www.blubster.com
ite menin lankaan ja latasin sen ja sieltä tuli n. 70 haittaohjelmaa ja 17 virusta!!!!!!!!
pahin niistä viruksista on asteikolla 1-10 tasolla 9!!
ne virukset veti mun koneesta netin paskaks. (kirjotan tätä vanhalla koneellani)
ja hei Ruslan, jos et tienny tätä niin suosittelen päivittään virustorjunnan, mutta jos tiesit ja silti mainostit blubsteria niin oot ihan helvetin kusipää.
- rabbit
Jos haluutte tukea hyvän musiikin tekijää, nii ostakaa levy prkl!! tai ostakaa biisejä netistä.
- noobi00
kaikki ei välttämättä toimi mutta kokeile aina sitten uutta
http://vachercher.lycos.fr/cgi-bin/pursuit?query=eminem&x=25&y=10&cat=audio&matchmode=and&idx=all&enc=utf-8
ja riippuu ihan mikä tiedosto on, että toimiiko ja sillee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki942976Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from952445Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä392265Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752238Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71826Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue131496- 831287
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81180- 691107
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191064