Kuinka onnistuu AMK:n ja yliopiston käyminen samanaikaisesti? Kertokaas ihmiset kokemuksianne. Alotin tänä syksynä opiskelemaan opettajaksi yliopistossa. AMK:ssa kiinnostaisi sosiaali- ja terveysala.
AMK ja yliopisto samaan aikaan
2
1492
Vastaukset
- Hemmo
Saisinko kysyä mitä hyötyä on kahden eri tasoisen tutkinnon käymisestä. En ota kantaa kumpi on parempi, mutta työelämässä parempi tutkinto on niin paljon merkityksellisempi. Mielestäni kannattaisi enemminkin suorittaa jatkotutkinto jommassa kummassa tai opiskella kaksi samanarvoista tutkintoa.. Kuitenkin vain minun mielipide..
- ...tuollaista höpönpöpöä!
Mitä se kenellekään kuuluu, mitä sinä opiskelet tai haluat opiskella. Aina vaan täällä höpötetään tuota "parempi tutkinto"-hölynpölyä!
Tuohon sinun kysymykseesi palaten: Valmistun juuri itse maisteriksi, mutta tammikuussa alkaa AMK, jonne pääsin suorittamaan toista tutkintoa. Aion myös suorittaa yliopistossa vielä opettajan pedagogiset, mutta olen vierestä seurannut, että ne vaativat kyllä vuoden täyspainoista opiskelua. Siksi olen ajatellut ilmottautua AMK:hon vuodeksi poissaolevaksi ja suorittaa sillävälin ne opettajan opinnot.
En tiedä miten sinun tapauksessasi kannattaisi toimia, koska ymmärsin, että opiskelet luokanopettajaksi?? Silloin kannattaa ehkä miettiä, mistä on kiinnostunut eniten. Tai sitten vaikka tehdä niinkuin minä, että suorittaa tutkinnot peräkkäin, ei päällekäin. Kannattaa kuitenkin ottaa selvää, kuinka paljon kumpikin tutkinto vie aikaa ja vaivaa ja sitten tehdä päätös. Tsemppiä sinulle opintoihisi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255