Lähden aina lääkäristä uuden masennuslääkereseptin kanssa, vaikka suu vaahdossa selitän lääkärille, että kyseisillä lääkkeillä ei ole ollut mitään tehoa unettomuuteni hoidossa. Päin vastoin, ne piristävät ja tekevät minusta itkuisen, tuskaisen ja masentuneen ja olo on niin pirteä, ettei silmiä edes voi ummistaa.
Toivoisinpa tosiaan joskus tapaavani lääkärin, joka ymmärtää unettomuuden päälle, eikä näitä tumpeloita, jotka luulee, että masennuslääkkeet ovat ratkaisu kaikkeen.
Unettomuuteni tekee minusta väsyneen ja väsynyt ihminen vaikuttaa masentuneelta. Tämän tohtorit sitten tulkitsevat, että olen masentunut ihminen. Työkyky on koko ajan unettomuuden takia vaarassa eikä ne uskalla mulle mitään muuta lääkettä kirjoittaa kuin uusia masennuslääkkeitä, jotka tekevät öistäni entistä virkeämpiä. Tuntuu, että tämä on ihmisen elämällä leikkimistä. Tuota viimeisintä Ixeliä en edes kokeile.
On se sitten
2
262
Vastaukset
- harkita..
..menemistä unispesialistille tai neurologille? Ne ei ainakaan ajattele vain ja ainoastaan siten, että olisi masentunut tai tajuavat, että kaikille masennuslääkkeet ei ole ratkaisu. Minullakin on kokeiltu masennuslääkkeitä, mutta menetin uneni kokonaan ja minua lääkäri uskoi, kun sanoin, että menetin unet niistä. Lisäksi olen kokenut remeron-nimistämasennuslääkettä, mutta menin ihan koomaiseksi siitä. joillanhan se nukuttaa hyvin.
Itselläni ongelmana on nukahtaminen ja nyt olen saanut melatoniiniä ja sen avula pystyn nukahtamaan aiemmin. - ladybird
Nimittäin se että Ixeliä on määrätty unettomuuden hoitoon. Minun käsitykseni - ja kokemukseni - mukaan se on päin vastoin virkistävää laatua oleva masennuslääke, jota otetaan aamuisin, vähän niin kuin Efexor. - Tuntuu että lapsi menee pesuveden mukana tässä unilääkepelossa. Täytyyhän ihmisten saada nukkua ja jos ei muuten saa nukuttua niin sitä vartenhan ne unilääkkeet on keksitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754