Rogues Gallery?

???????

Onko kukaan lusinut RG:n ukkojen kanssa? Aika yllättävää että Lahdest on noussut Suomen kovin rikollisjengi

43

23590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteistä..

      voi olla montaa eri mieltä.

    • säälittäviä

      Säälittävää porukkaa

    • Superpamppu

      Kyllähän RG on ollut jo pitkään kovin jengi Suomessa. Vähän on vaan pisneksiä haitannut se pieni yksityiskohta että suurin osa jengistä lusii... Siis varmastihan on jengejä millä on suuremmat bisnekset kuten CB mutta onhan siinä populaakin moninkertaisesti enemmän. Linnassa siis RG nauttii suurinta kunnioitusta.

      • ??????

        Juuri tuota itsekkin tarkoitin. Tietysti löytyy isompia kilomääriä pyörittäviä porukoita, mutta kunnioitus on mitä ilmeisimmin RG:llä kovin Suomen jengeistä.

        Tunnen menneisyydestä usean RG:n tämän päivän täysjäsenen.


      • kunnioitus?
        ?????? kirjoitti:

        Juuri tuota itsekkin tarkoitin. Tietysti löytyy isompia kilomääriä pyörittäviä porukoita, mutta kunnioitus on mitä ilmeisimmin RG:llä kovin Suomen jengeistä.

        Tunnen menneisyydestä usean RG:n tämän päivän täysjäsenen.

        Tarkoitatko sitä, että heitä pelätään tai varotaan, niin kuin muitakin väkivaltarikollisia?


      • ????????

        Ja mikähän jengiasiantuntija joku pahainen pamppu on..?


      • ateisti20

        lainkaan siihen, mikä näistä jengeistä on "kovin", miten yhteiskunnan tulisi heitä kohdella jne., tuli kuitenkin mieleeni, että ainakaan itse en kunnioita minkäänlaista ryhmäuhoamista vaan ainoastaan sellaisia ihmisiä, jotka vastaavat itse mahdollisista tekosistaan eivätkä tarvitse suojakseen minkäänlaista kaverilaumaa.


      • Suomalainen mies
        ateisti20 kirjoitti:

        lainkaan siihen, mikä näistä jengeistä on "kovin", miten yhteiskunnan tulisi heitä kohdella jne., tuli kuitenkin mieleeni, että ainakaan itse en kunnioita minkäänlaista ryhmäuhoamista vaan ainoastaan sellaisia ihmisiä, jotka vastaavat itse mahdollisista tekosistaan eivätkä tarvitse suojakseen minkäänlaista kaverilaumaa.

        "mahdollisista tekosistaan eivätkä tarvitse suojakseen minkäänlaista kaverilaumaa."

        Jaahas poliiisi se taitaa tässä maassa olla se, joka käy ihmisen päälle suurimmalla kaverilaumalla.

        Rikollisjärjestöjen jäsenistä minulle ei koskaan ole ollut elämässäni mitään harmia, mutta kaksi vantaalaista poliisia on kerran pahoinpidellyt minut ja valehdellut oikeudessa minun aloittaneen tappelun. Tämän lisäksi he hävittivät tapaukseen liittyviä todisteita ja estivät silminäkijöiden yhteystietojen ylösottamisen, jolloin tapauksen ainoiksi todistajiksi kätevästi jäivät vain syyliset poliisit.


    • Että sitä

      pitää kaikkea lukeakin Ü Miten joku voi olla mahtava rikollisliiga jos istuvat vankilassa? Ei taida olla aivoja siinä porukassa ollenkaan.. Hohhoijakkaa...

      • Bamari

        Mitenkäs sitä määritelmää mahtava rikosliiga pitäisi tutkia. Dollareissa kun lasketaan niin ei varmasti ole lähelläkään kärkiporukoita mutta enpä tiedä yhtä röykeää porukkaa. Siis joku tarvii laittaa kylmäks niin se sitten tehdään vaikka poliisiaseman portailla jos on tarvis... Onhan hyvä esimerkki syksyltä että kun RG:n jamppa sai kuulasta niin johan oli heti seuraavana päivänä pahamaisen Hiputin Enkelit jengin jäseniä linnoissa yksin asennossa ettei tuu niille nenä kipeeks...


      • kamalaa..
        Bamari kirjoitti:

        Mitenkäs sitä määritelmää mahtava rikosliiga pitäisi tutkia. Dollareissa kun lasketaan niin ei varmasti ole lähelläkään kärkiporukoita mutta enpä tiedä yhtä röykeää porukkaa. Siis joku tarvii laittaa kylmäks niin se sitten tehdään vaikka poliisiaseman portailla jos on tarvis... Onhan hyvä esimerkki syksyltä että kun RG:n jamppa sai kuulasta niin johan oli heti seuraavana päivänä pahamaisen Hiputin Enkelit jengin jäseniä linnoissa yksin asennossa ettei tuu niille nenä kipeeks...

        Toisen tappamisellako se kunnioitus hankitaan? Kyllä minä kunnioittaisin ja katsoisin enemmän ylöspäin miestä, joka on niin ovela ja hyvä tekemään rikoksia, ettei jäisi koskaan kiinni mistään. Ja parhaiten tässä maailmassa selviää hengissä ne, jotka osaavat parhaiten käyttää älynystyröitään, eikä niihin kyllä kuulu sellaiset miehet jotka rehvastelevat, niin kuin pikkulapset, pitkin kaupunkia nahkaliivit niskaassa ja ihmisille haistatellen. Säälittävää toimintaa, mutta mitä sitä huonolla itsetunnolla varustetuilta "miehiltä" voi vaatia? Ne kuuluvat yleensä johonkin "rikollisliigan" alimpaan kastiin ja ovat toisten, fiksumpien miesten, juoksupoikia.


      • Mustapintainen
        Bamari kirjoitti:

        Mitenkäs sitä määritelmää mahtava rikosliiga pitäisi tutkia. Dollareissa kun lasketaan niin ei varmasti ole lähelläkään kärkiporukoita mutta enpä tiedä yhtä röykeää porukkaa. Siis joku tarvii laittaa kylmäks niin se sitten tehdään vaikka poliisiaseman portailla jos on tarvis... Onhan hyvä esimerkki syksyltä että kun RG:n jamppa sai kuulasta niin johan oli heti seuraavana päivänä pahamaisen Hiputin Enkelit jengin jäseniä linnoissa yksin asennossa ettei tuu niille nenä kipeeks...

        Aivan posketonta tekstiä,oikeesti suomen kovin ja vaarallisin jengi on somaleilla seuraavaksi kovin on venäläiset.Suomalais jengeistä kovin on poliisit,tuhansia jäseniä ja kaikki aseistettu.


      • entisiä apukoululaisia
        Bamari kirjoitti:

        Mitenkäs sitä määritelmää mahtava rikosliiga pitäisi tutkia. Dollareissa kun lasketaan niin ei varmasti ole lähelläkään kärkiporukoita mutta enpä tiedä yhtä röykeää porukkaa. Siis joku tarvii laittaa kylmäks niin se sitten tehdään vaikka poliisiaseman portailla jos on tarvis... Onhan hyvä esimerkki syksyltä että kun RG:n jamppa sai kuulasta niin johan oli heti seuraavana päivänä pahamaisen Hiputin Enkelit jengin jäseniä linnoissa yksin asennossa ettei tuu niille nenä kipeeks...

        Joukkohivutus tuollaisille annettiin ennenvanhaan. Oppivat äkkiä miten tulee käyttäytyä


    • jos

      joutuu samaan selliin ja on ite näpistelly vaa ni voiko siä vitsijä murjasta selli kaverille?

    • jokke

      enkelit on selkeesti "kovin" jos mitataan omaisuudella ym.ym. ovat mukana kaikessa mahdollisessa bisneksessä..ovat varmasti muutkin mukana mutta eivät yhtä hyvällä menestyksellä..

      • Mikähän

        se hyvä menestys mahtaa tässä yhteydessä olla : ) Milläs mitataan??


    • jengi

      Pistetäänpä kaikki Suomen poliisit näitä hihhuleita vastaan, niin tiedät varmaan miten käy.

      • ninnixi

        joo poliisit on kovin, koska

        1) niillä on eniten omaisuutta, moni asuu jopa omakotitalossa. Nahkaliivimiehistä ei oikeastaan kukaan asu omakotitalossa, ne on yleensä perseaukisia reppanoita.

        2) Yleensä poliisit on terveitä ja hyväkuntoisia vielä 58-vuotiaina, kun jäävät eläkkeelle. Nahkaliivimiehet on yleensä jo 40-vuotiaina toinen jalka haudassa ja terveys, hormonien, päihteiden ym. rankan elämän turmelema. Nahkaliivimiehet on yleensä jo ajat sitten kuolleet ennen 58-vuotta.

        3) Jos poliisi ampuu nahkaliivimiehen, ei siitä tule poliisille mitään seurauksia. Jos nahkaliivimies ampuu poliisin, saa nahkaliivimies elinkautisen.

        4) Jos poliisit tulee hakemaan nahkaliivimiehiä esim. näiden kerholta putkaan, ei ole epäselvyyttä siitä, lähteekö nahkaliivimiehet mukaan vai ei.

        Niin, kumpiko sitten on kovempi jengi?


    • heko,heko

      Vai kovia ovat tuollaiset linnassa elävät loiset. Kovat miehet ovat siviilissä.

    • Meraj.N

      Lahti oli jo kauan sitten Suomen Chigago.

    • iltasatua teille

      "Ilta Nastolan maisemissa,3 rg jengiläistä hakkaa yhtä siviiliä pyssyjen kanssa.Yksi pitää kiinni ja kaksi hakkaa , tilanteen huomaa sivusta kaksi siviiliä(hiukan rotevia),mitä tekee kovat jengiläiset???RG JENGILÄISET LÄHTIVÄT PYSSYJEN KANSSA JUOKSEMAAN KARKUUN NÄITÄ SIVIILEJÄ!!!!"

      SIINÄ TEILLE TOSI KOVA JENGI!!!

      • liikkeelle...

        Ensinnäkään täällä ei yksikään poliisi kirjoittele. Toiseksi, yksikään poliisi ei uskalla ainakaan omalta koneelta kirjoittaa mitään RG:sta puhumattakaan esim. NBK:sta... Satut tietämään tämän asian hyvinkin!

        Ja mikä sitten on se kovuuden määritelmä? Tosiasia on se, että Suomen kovimmat esim. Huumerikolliset EI kuulu mihinkään tunnuksellisiin jengeihin. Sielläkin niitä tietysti on, mutta kovimmat ei kuulu niihin...!


        Ja onhan niitä muitakin kovia jätkiä. En mä välttämättä lähtis jengeille vittuilemaan sen enempää kuin vaikka ihan jollekin paikalliselle huumeporukalle...


        Ja Venäjällä on ne OIKEAT rikolliset, ei suomessa....! PISTE.


      • hoh hoijjaaa....

        oli että " CB:llä on kovemmat bisnekset "... Jos tarkoiti urpo Cannonball jengiä niin se lyhennetään CMC eikä mikään vitun CB...:-)


      • ex ex
        hoh hoijjaaa.... kirjoitti:

        oli että " CB:llä on kovemmat bisnekset "... Jos tarkoiti urpo Cannonball jengiä niin se lyhennetään CMC eikä mikään vitun CB...:-)

        eiks cb o jo mennyttä, ainakin yhdistymisen myötä? nooh, outlaws on jo suamessa.


    • .

      RG taisi kumaiminkin nousta riihimäen keskusvankilassa, joka nykyään lienee vain riihimäen vankila. saattaa siihen tosiaan kyllä kuulua pari vanhaa CB:tä.

      • en tiedä asiasta

        kauheesti, sanon sen rehellisesti toisin kuin tämän palstan teinipellet jotka luulevat tietävänsä kaiken suomen alamaailmasta kun tuntevat yhden cmc supportin tai prospectin, hahhahahhah....!:-)


        Mutta NBK: sta tiedän kokemuksen kautta aika paljon ja epäilen siis vain tuota, että RG olisi jotenkin kovempi?

        NBK on oikeesti aika paha porukka josta kannattaa pysyä AIKA kaukana....!


      • ette, ne oikeasti
        en tiedä asiasta kirjoitti:

        kauheesti, sanon sen rehellisesti toisin kuin tämän palstan teinipellet jotka luulevat tietävänsä kaiken suomen alamaailmasta kun tuntevat yhden cmc supportin tai prospectin, hahhahahhah....!:-)


        Mutta NBK: sta tiedän kokemuksen kautta aika paljon ja epäilen siis vain tuota, että RG olisi jotenkin kovempi?

        NBK on oikeesti aika paha porukka josta kannattaa pysyä AIKA kaukana....!

        kovat esim. huumerikolliset eivät kanna yhtään mitää liivejä sen merkiksi, että ovat rikollisia vaan juuri päinvastoin, tekevät kaikkensa, että kukaan ei tietäisi, että he ovat rikollisia. Näin toimii siis VIISAS rikollinen joka haluaa tehdä rahaa.

        Väkivalta puolen he voivat hoitaa esim. juuri jollekin jengille jne.. Mutta eivät sotkeennu itse usein niihinkään.

        Se on vain vähän sellaista julkista uhoamista se jengitouhu.....! Ja sellaiseen ei alennu ammattirikolliset!!!


      • Aivan.
        ette, ne oikeasti kirjoitti:

        kovat esim. huumerikolliset eivät kanna yhtään mitää liivejä sen merkiksi, että ovat rikollisia vaan juuri päinvastoin, tekevät kaikkensa, että kukaan ei tietäisi, että he ovat rikollisia. Näin toimii siis VIISAS rikollinen joka haluaa tehdä rahaa.

        Väkivalta puolen he voivat hoitaa esim. juuri jollekin jengille jne.. Mutta eivät sotkeennu itse usein niihinkään.

        Se on vain vähän sellaista julkista uhoamista se jengitouhu.....! Ja sellaiseen ei alennu ammattirikolliset!!!

        Juuri näin.


    • skyhighway
    • Ei se niin helppoa o

      Minun oma isä istuu nyt vankilassa kun on ollut RG jäsenenä ja Setäni Ja Kummisetäni myös Mutta onneksi Oma isä lähti RG stä

      • nastolast

        jos nastola on tuttu niin taidan tuon tuon poppoon tietääkkin?


      • OnlyGodCanJudge

        Lähti vai lähetettiin, kuten setäsikin....?


    • armi danny ja tv

      itse olen jonkinsortin rosvo.asun missa asun linnassa loput.kaikki tiet vievat hautaan.olen hullu emattimesta tullu.antakee rittavasti rahaa ei tartte enaa tehra niin paljon pahaa

    • örkki erkki

      Miten pääsee Jengiin osalliseksi?

    • 1+11

      Jengiin pääsee, kun käyt teettämässä itsellesi haluamasi kerhon liivit ja sitten vaan menet palloilemaan nurkille, missä kerho pitää majaansa.

      • hihiti hippii

        lol


    • Linnakundi

      Mulla on useampikin tuomio takana, joita olen istunut eri vankiloissa, ympäri Suomea. Kaksi kertaa olen ollut samassa laitoksessa, jossa on ollut RG:n kavereita. Itse en sen kummemmin heidän kanssaan hengannut, mutta ihan asiallisen oloisia kavereita olivat noin pääpiirteittäin. Vankilassa ei yleensäkkään hirveästi merkitse peruskäyttäytymiseen se, että mistä jengistä joku on tai ei ole. Monissa jengeissä voi olla erittäin mukavia tyyppejä tai sitten vähän ikävämpiä tyyppejä. Ihan sama pätee myös ei-jengiläisiin vankeihin. Jos olet istumassa ensikertaa, niin älä liikaa kiinnitä huomiota toisten vankien taustoihin tai älä varsinkaan rupea utelemaan niitä. Ole asiallinen muita vankeja kohtaan, niin pääset kaikkein helpoimmalla. Ja tärkeä ohje vielä : älä ikinä puhu vankilassa paskaa itsestäsi tai muista. Se mitä sanot, niin ole johdonmukainen tai sitten jätä sanomatta kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe