tuli valittua, vaikka piti valita järjestelmän palautus.
En antanut koneen numeroa, vaikka sitä kysyttiin. Ilmoitettiin, että tehtävä onnistui ja musiikki soi.
Mutta ei näy käynnistä-valikkoa, eikä reagoi näppäimistä annettuja käskyjä, vain kun irroittaa sähköjohdon, tapahtuu jotain.
Minulla ei ole järjestelmän uudelleenasennuslevyä. Muistaakseni aikoinaan takuuhuollossa sanottiin, että se on koneessa esiasennettuna.
Mitä olisi tehtävä, jotta kone toimisi ja saisin Omat tiedostot ehjänä talteen?
Järjestelmän uudelleenasennus
5
293
Vastaukset
- xyz
Vie huoltoon. Itse et pysty tekemään kuin peruuttamatonta tuhoa.
- voisinko auttaa
jos kerran se on esiasennettuna niin sen kyllä melkein varmasti pystyy asentaan uudestaan.
mutta silloin kone tyhjenee ja palautuu normaali tilaan.mutta noista tiedostoista en osaa sanoo sulle mitään paitsi että tee kuten minä,PERSKUTARALLAA varmuus kopiot pitäis olla.
- joo
Tuota, en suosittele, että rupeat tekemään itse mitään koneelle (mitä et osaa).
Vie kone huoltoon, jos sinulla ei ole käyttöjärjestelmän asennuslevyksettä.
Kyllä sinun tiedostot saadaan sieltä kaivettua ulos! anna ammatti-ihmisen hoitaa koneesi kuntoon.- mimerkki
Noudatan annettuja ohjeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770