Tuollaista markkinoidaan nyt hintaan 44 000 e (sis alv). Kyseessähän lienee alkujaan 05-sarjasta jatkokehitetty, jossain vaiheessa Mezzona ja Hiteckinäkin esiintynyt vekotin?
- korjatkaa, jos olen väärässä.
Tehoa on 105 hv, mutta mittaustapa on ISO, minkä standardin nimi pitäisi kyllä olla PIENI, koska kyseessä ovat bruttohevoset, joista kutistuu 5-10 %, kun apulaitteet laitetaan kiinni. Eli teho vastannee vanhoja SAE-kaakkeja.
Mitenpä tuo jaksaa töitä tehdä?
- 4 x 16" paluuaura?
- VM 4 metrin suorakylvökone?
- 3,5 metrin kautasmuokkari?
- 5,5 m. äes?
Onko kone luonteeltaan ärhäkkä, laiska, vääntävä, kierroskone...
Hukkaako Hydraulinen suunnanvaihto voimaa? Onko mekaanisella askilla varustettu puhdikkaampi?
Millaiset ovat viritysmahdollisuudet
Lyhyt akseliväli ja pitkä etuylitys.
- miten sopii kuormaajakäyttöön?
6000-sarjalaisille ilmoitetaan kaikille ri melutaso, vaihtelu on useita desibelejä! Mistä erot voivat johtua?
Valtra 6550 H ?
11
6622
Vastaukset
- 200d
Malli
6550
Voimansiirto 4 WD
Teho
100
Sylinterit 4T
Tilavuus (l)
4,4
Paino (kg) -2/-4
4650
Pituus (mm)
4425
Leveys (mm)
2177
Korkeus (mm)
2795
PTO Vaihtoehdot r/min
540/750/1000/AJO
Nostolaite Nostovoima, kg
5600
Hydraulisen pumpun tuotto, 1/min
73
toi piti tulla... - hyrrä,,,
moi jos vallun ostat niin katso että on turbokoneellinen , ei sitkeyttä ilman sitä..
- Piru itte
Jos tuollaisesta haaveilet, et kunnon koneista ymmärrä mitään. Se on sukuvika, kun on tyhmä pää.
Et varmaan elä niin pitkään, että todelliseen laatukoneeseen ymmärtäisit vaihtaa.
Vai Valtra? He heh heh heh.......... HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nauru pidentää ikää! Taas sain pari päivää lisää eläämää. Kiitos Valtralle! Joo ei se siis ihan täysi p***a olekaan! Sehän jatkaa minun elämää.
Mutta antaa olla tällä kertaa, en sentää halua elää IKUISESTI.
(Vaikka Valtra naurattaessaan antaisikin ikuisen elämän.)
????????????????????????????
Jäikö vielä mitään epäselvää?- Takapiru
Ja mikähän nyt sitten on se ihmemasiina,millä "piru itte" ajeloo.Kyllä ne kaikki porsii kun se paikka tulee.
- Tojo-Hojo
siinä on puurot ja vellit sekaisin
- Kuka siitä tietää?
1) et tiedä asiasta mitään
2) lääkityksesi on joko unohtunut tai annostus ei ole riittävä - Maan ilveilijä
Kuka siitä tietää? kirjoitti:
2) lääkityksesi on joko unohtunut tai annostus ei ole riittäväMulla 6400 MEZZO,siinä Quicke 640.Kuormaaja lyhyt aisainen,tosin kylläkin on 6400:ssa etuakselikin taaempana kuin muissa merkeissä.Huono puoli se että kuormatessa pitäisi olla jotain perseessä ,painoa siis, muuten kuormaimen käytössä oltava varuillaan ettei kaada vallua.Sitten mulla 4-siipiset Kvernelandin paluuaurat muovisiivillä ja variomaatti versiona, viilunleveys 12-20 tuumaa.Kevyemmät vetää kuin tavallinen 3-siipinen sarkavariomaatti aura metallisiivillä.Sitten 6 m:n Väderstadin hinattava äes kulkee mukavasti jos ei
tarvitse jankkoon asti kynsiä. Ja 3 m:n takapyöräkylvökone kulkee terästetyn 405:kin perässä.Arveluna luulen 4 m:n suorakylvökoneen vaativan 6-mukista konetta,ainakin jos täytökset on suuria.Koneen ärhäkkyys aika hyvä ja vääntävä.
TÄMÄ NYT OLI TAVALLISEN JA LISÄMAUSTEETTOMAN 4-SYLINTERISEN MEZZON KANNALTA KERROTTUNA ELI SIITÄ MIHIN SEN TEHO RIITTÄÄ. - Harjaniska
Kuka siitä tietää? kirjoitti:
2) lääkityksesi on joko unohtunut tai annostus ei ole riittävä3)Tai sitten liikaa ohralientä pötsissä.
- Kuka siitä tietää?
Harjaniska kirjoitti:
3)Tai sitten liikaa ohralientä pötsissä.
3) Ei taida pojalla ikä riittää. Vaikka onhan niitä vastuuttomia vanhempia... liekö tuo sellaisen tulos?
Kiitos Maan ilveilijälle, vähän tuontapaisia kommentteja kaipasinkin. - valametti
Maan ilveilijä kirjoitti:
Mulla 6400 MEZZO,siinä Quicke 640.Kuormaaja lyhyt aisainen,tosin kylläkin on 6400:ssa etuakselikin taaempana kuin muissa merkeissä.Huono puoli se että kuormatessa pitäisi olla jotain perseessä ,painoa siis, muuten kuormaimen käytössä oltava varuillaan ettei kaada vallua.Sitten mulla 4-siipiset Kvernelandin paluuaurat muovisiivillä ja variomaatti versiona, viilunleveys 12-20 tuumaa.Kevyemmät vetää kuin tavallinen 3-siipinen sarkavariomaatti aura metallisiivillä.Sitten 6 m:n Väderstadin hinattava äes kulkee mukavasti jos ei
tarvitse jankkoon asti kynsiä. Ja 3 m:n takapyöräkylvökone kulkee terästetyn 405:kin perässä.Arveluna luulen 4 m:n suorakylvökoneen vaativan 6-mukista konetta,ainakin jos täytökset on suuria.Koneen ärhäkkyys aika hyvä ja vääntävä.
TÄMÄ NYT OLI TAVALLISEN JA LISÄMAUSTEETTOMAN 4-SYLINTERISEN MEZZON KANNALTA KERROTTUNA ELI SIITÄ MIHIN SEN TEHO RIITTÄÄ.Maanviljelijä: Mikä sinun 6400:n vuosimalli on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 16972
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi87788Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740