vietän uudenvuoden dommareissa ja olisi kiva kuulla miten siellä juhlitaan vuodenvaihtumista.hotellimme on occidental grand flamenco, joten olisi myös mieluisaa saada selville onko hotellissa jotain ohjelmaa ja onko jotain tansseja/discoa/juhlia ja ilotulitus?tämä on ensimmäinen kerta kun vietän uuden vuoden ulkomailla :)
uusivuosi dommareissa
uusivuosi
2
686
Vastaukset
- Joulun viettänyt
http://www.occidentalhotels.com/hotel_information.aspx?hotel=1082648987440
Oheisesta osoitteesta voit kysyä uudenvuodenohjelmasta.
Itse olin vuosi sitten Joulun Samanassa ja Joulua vietettiin hauskasti ja hyvin. Lähdimme kotiin uudenvuodenaattona että se jäi kokematta.- suzkix
Olen itse viettänyt siellä kaksikin uuttavuotta ja mun mielestä se muistuttaa lähinnä yhdistelmää Suomen vapusta ja Rion karnevaaleista ;) Hauskaa oli enemmän kuin koko rahan edestä. Hirveä meteli, hyvä musiikki ja ihanat ystävät. Kokemus vailla vertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164