Eilen kerrottiin puoli yhdeksän uutisissa tästä uudesta tutkimuksesta, että tutkijat ovat kartoittaneet ihmisen ja koiran aivokäyriä ja todenneet ne lähes 100% samankaltaisiksi. Onko ihminen siis henkisesti sidoksissa koiraan olemalla sen kehittyneempi muoto? Tämähän tarkoittaisi tietysti sitä, että ihmiset ja koirat menevät samaan "taivaaseen".
Onko ihminen sittenkin koiran ylempi tranvadeetti?
5
818
Vastaukset
- Lady_Nocturna
...että samankaltaiset vetävät toisiaan puoleensä. Ei siis ihme, että tuo typerä ja kuolaava eläin on kuin onkin ihmisen paras ystävä... Hehheh.
- Canis Sapiens
Yhdyn Lady_Nocturnen näkemyksiin
Koirat näyttää totuuden useista ihmisistä, ne juoksee aivottomasti luun(rahan) perässä ja tottelee kyseenalaistamatta herraansa(eliittiä).
Olemmeko sisimmältämme koiria? - TheOneAndOnly
Kuin ihmiset arvaavatkaan.
Tässä on varmaan myös sellainen ilmiö, että kun koira on pitkään koiran omistajan kanssa, niin heidän värähtelynsä menevät toisiaan kohti, eli esim. heidän aivokäyränsä alkavat muistuttaa yhä enemmän toisiaan. Ja tästä johtuu esim. se että monet koirat tuntuvat lukevan isäntänsä ajatuksia, koska niin he itse asiassa tekevätkin, koska mitä lähempänä aivokäyrät ovat toisiaan, sitä paremmin yhteys pelaa.
Sama ilmiöhän on havaittavissa myös ihmisillä vanhoissa parisuhteissa. Puolisot "lukevat" toisiaan aika helposti.
-Pete - epes
kirja .(Miksi koirasi tietää,milloin olet tulossa kotiin)kirj.prof. Rupert Sheldrake
Kirja antaa vastauksia moneen kysymykseesi! Mutta toi taivasosuus..... no jaa, en ota kantaa!! ... on sellainen epeli, että osaa kyllä sanoa, koska on lenkille lähdön tms. aika. Mielestäni siinä on jotain... mitä lie telepatiaa tai jotain syvempää kahdenkeskistä aistimusta. Sanoja ei tarvita välttämättä, vaan homma hoituu ilmeillä ja katseilla eikä aina niitäkään tarvita. Tunnen vain, että kaverillani on asiaa. Usein käy myös näin. Päästän koirani pihalle, tekee siellä tarpeitaan, haistelee ja nuuskii reviiriään ja yhtäkkiä aistin, että nyt kaveri haluaa sisälle. Ja siellähän se on oven takana jo odottelemassa. Haukahduksia ei tarvita, vaikka osaa senkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614