Miten käytännössä ostetaan Nokian osakkeita ?? Mistä niitä saa, voiko ostaa netissä.
Miten ostan
4
1714
Vastaukset
- Ostaja
Lähetä rahat minulle,niin käyn ostamassa sinulle niitä osakkeita ja toimitan postissa ne sulle .heh.
- avaat itsellesi
tilin jollekin nettivälittäjälle. Suosittelen eQ:ta, melko edullinen ja toimii hyvin. Siis eqonline.fi
- joukou
Ei alottelijan kannata ensimmäiseksi hilpasta tekemään eQ:n kanssa sopimusta. Jos sulla on tili esim OP:ssa, Nordeassa tai Sammossa, niin marssit vaan sinne konttoriin ja sanot, että haluun avata arvo-osuustilin. Arvo-osuustili on se paikka missä sun osakkeita säilytetään "fyysisesti". Kun tili on auki, voit ostaa osakkeita pankista suoraan, pankin tätiltä, mikä ei ole suositeltava vaihtoehto. Parempi vaihtoehto on, että avaat samalla myös nettipankin jolloin voit itse pälyillä kursseja ja tehdä toimeksiantoja silloin, kun huvittaa. Netistä näet tarjoustasot, ja voit sitten läiskäyttää sinne ostoon esim. 100 Nokiaa rajahintaan 14€. Tai jos ei kiinnosta tarjousten seuraaminen, niin Nokian kanssa on melko turvallista ostaa myös päivän kurssiin. Eli kun laitat toimarin päivän kurssiin niin meklari ostaa heti sun vuoron tullen ekat 100 jotka on myyntilaidalla.
- salkkumies
Nordean palveluissa on sijoitussolo sopimus.
Tee se pankissasi, hintakaan ei päätä huimaa.
Sijotukset voi tehdä vaikka kotikoneelta (osto/myynti toimeksianto). On todella kätevä tapaa harrastaa sijoitusleikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181