Joo Cool!

zabalo

http://www.zeer.dy.fi Habbo Hakkeri Foorumi Jossa On Hakkerointi Vinkkejä Ja Ohjelmia Habboon esím. dj.esko hacks jolla voi hakkeroida Levarit tai Ph laatikon cool eiks vaan?! Ja Loadereita joissa on Color Hack, Body Hack, Furni Hack, Credits Hack ja jopa Matrix Habbo!!!!! Kattokaa ja myös ohjelmia Dice-rigger jolla saa nopasta aina luvun 6! arvosana 10 JEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! Sain Loaderilla 20 Ph laatikkoa, Tulevia keriksiä, kirjotuskoneita, levoja jee! tässä kuva: http://img328.imageshack.us/img328/8857/lolzlolz9ll.jpg

24

3311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööh...

...Se ei anna kirjautuu!!! Rekisteröidyin ainaki 100 kertaa uusiks, ja laitoin sen siihe: kirjaudu sisään, mut se ei toiminu!!!!!!

• zabalo

Joo, se kirjautumis juttu ei aina toimi mullakaan. Saattaa toimia jos et ruksi sitä kohtaa: "pysy aina kirjautuneena sisälle"

• ..habbo ukkos...

..nimen, ni käyn kattomas et se on totta, ni sitte voin kokeilla tota ohjelmaa..

• zabalo

defsanguje3 on mun nimi. Vittu, ylläpito anto bannit ja lukitsi huoneen. Muuten, annan teille vinkin miten saa ihon vihreäksi. mee habboon ja avaa se hahmon muokkaamis juttu, avaa ArtMoney niminen ohjelma ja sillä eti sellanen valikko jossa on keskellä vihreä ja punainen nuoli. ota ylhäätä sieltä pudotusvalikosta Habbo Hotel ja search.

Exact Value
        Value: FFCC99
        ALL- jutska.
        sitten ok. sitten ku se on ladannut niin paina sitä vihreää nuolta ja paina jotain lukua sieltä oikealta puolelta. Sitten paina hiiren oikeaa näppäintä ja select all. sitten paina oikeaa näppäintä uudestaan ja Set Value. laita valueen 339933 ja älä laita Steppiin mitään. paina ok, mene habboon ja selaa niitä ihonvärejä niin sieltä löytyy vihreä. Hyvää Scriptauspäivää!

• hmm...
        zabalo kirjoitti:

defsanguje3 on mun nimi. Vittu, ylläpito anto bannit ja lukitsi huoneen. Muuten, annan teille vinkin miten saa ihon vihreäksi. mee habboon ja avaa se hahmon muokkaamis juttu, avaa ArtMoney niminen ohjelma ja sillä eti sellanen valikko jossa on keskellä vihreä ja punainen nuoli. ota ylhäätä sieltä pudotusvalikosta Habbo Hotel ja search.

Exact Value
        ALL- jutska.
        sitten ok. sitten ku se on ladannut niin paina sitä vihreää nuolta ja paina jotain lukua sieltä oikealta puolelta. Sitten paina hiiren oikeaa näppäintä ja select all. sitten paina oikeaa näppäintä uudestaan ja Set Value. laita valueen 339933 ja älä laita Steppiin mitään. paina ok, mene habboon ja selaa niitä ihonvärejä niin sieltä löytyy vihreä. Hyvää Scriptauspäivää!

Ku osaa hakkeroida sillon saa paljon kamaa. Mutta sulla on vaan 1 huone. TOSI epäilyttävää...Enkä mä oikeen usko että että ylläpito lukitsi huoneen...!bamu! :n yhes huoneeski on sikana levoi, eikä sitä oo suljettu! >:D

• zabalo
        hmm... kirjoitti:

Ku osaa hakkeroida sillon saa paljon kamaa. Mutta sulla on vaan 1 huone. TOSI epäilyttävää...Enkä mä oikeen usko että että ylläpito lukitsi huoneen...!bamu! :n yhes huoneeski on sikana levoi, eikä sitä oo suljettu! >:D

No pyytäkää moderaattoreita avaamaan huone, arvatkaa avatkaako. NO EI koska ne ei haluu nyyppien näkevän että kappas, Habboonhan voi hakkeroida kamaa...

• Mikä on sun nimi habbos?
        zabalo kirjoitti:

No pyytäkää moderaattoreita avaamaan huone, arvatkaa avatkaako. NO EI koska ne ei haluu nyyppien näkevän että kappas, Habboonhan voi hakkeroida kamaa...

Mikä sun nimi on Habbossa`?

• lol

Niin juu katoin noit viestejä et joku on yrittäny kirjautuu ihan tiedoks vaan et, jos sulla ei oo tarpeekss hyvii virusten toorjunta ohjelmii noille sivuille niin voi saman tien käydä ostamassa uuden tietokoneen, mix joku mikko teitä auttas jossakin hiton hakkeroimisessa?
        Varmaan ette edes tiedä mitä hakkeroiminen on... hehhee.. hakkeroimista ei voi suorittaa millään ohjelmilla, ootekos vähän tyhmii?
        Jos sä haluut opetella OIKEESTI hakkeroimaan niin opettele eka käyttämään vähintään 2 ohjelmointi kieltä (eli hakkeroiminen on ohjelmointia). Suosittelen et käyt sitten jotain 10 vuotta tietokone alan kursseja sun muita, ja niin... seuraavana päivänä kun oot yrittäny hakkeroida kultakaa/jotain webbi saitteja niin huomaat et poliisit on sun ovella koputtamassa, eka ne pidättää sut, sit ne kattoo sun tietokonetta ja sit ne tajuu et oot just se hakkeri jota ne on ettiny ja saat muutaman vuoden vankeutta ja kaikista paras osuus on se et sä et sen jälkeen saa lupaa käyttää nettiä :D eiks oo kivaa :)
        Niin ja tunnen yhen tyypin joka on opetellu käyttämään jotain javaa ja pythonia ja kaikkii ohjelmointi kielii niin se sano mulle et ei se osaa vieläkään tehä niillä mitään.
        Eli hakkeroimisen opettelussa sun koko elämä menee pilalle....

• En halua yrittääkkään.
        zabalo kirjoitti:

Exact Value
        ALL- jutska.

Jos rupeaa hacceroimaan, niin saaks IP bannit vai sille ukolle?
        Et jos toisella ukolla rupeen leikkimään niin sitten se ukko bannataan ja en voi sillä pelata, vai tuleeks onglelmia IPn kanssa sillein et ei voi mennä OLLENKAAN Haboon?

• pritnii
        zabalo kirjoitti:

Exact Value
        ALL- jutska.

Eikös vihreä iho ole jo valmiiksi siellä valikossa..

Joku vetäny sua höplästä?

-.-

• hgahaha
        pritnii kirjoitti:

Eikös vihreä iho ole jo valmiiksi siellä valikossa..

Joku vetäny sua höplästä?

-.-

EI TOSIAANKAAN OLE VIHREÄÄ :D

• NIUz
        zabalo kirjoitti:

Exact Value
        ALL- jutska.

On clientsidee, sil ei tee mtn hto nyypät :D

• GRANDMASTER

Onko mitään naurettavampaa, kuin tuhlata aikaansa habbossa ja vielä yrittää olla siellä jotenkin ylempiarvoisempi HUIJAAMALLA! siis L O L!

Habbo sikäli on varmaan kiva paikka viettää no-life elämää mutta silti alkaa mennä jo yli xD

• gaymaster

oon grandmasterin kans samaa mielt toi alkaa mennä jo vähän överiks........!!!

• Reetu

pliis oo nii kiltti

• toimiiiii

My friend asked from me; Do you know some Habbo Credit sites? I said yes, this Hotmail, only sent your Character name, password and hotel
      ___credits100 (credits 1-1000)_ to [email protected]
      If my character name is me and password lol and Hotel.com and I want 200 credits I sent; me_lol_habbo.com_credits200_req to [email protected]

• Ansku134

Entäs gosupermodel?

• Habbohack

Hei kertokaas nyt että miten oikeen voi hakkeroida habossa?

• Aika rikas habbo–ukko ol

No Lol! voin kertoo mite saatte Habbo ukolenne 500000 kolea! Eli¦ [email protected] kirjotatte Ukon nimen, salasanan ja e–mailin nii max. 2 viiko kuluttua te saatte ne kolet! Toimii mut jouduin oottamaa 1 vk ja 5 pv kun ne on kiireisii. :)

• Toimii!!!
        Aika rikas habbo–ukko ol kirjoitti:

No Lol! voin kertoo mite saatte Habbo ukolenne 500000 kolea! Eli¦ [email protected] kirjotatte Ukon nimen, salasanan ja e–mailin nii max. 2 viiko kuluttua te saatte ne kolet! Toimii mut jouduin oottamaa 1 vk ja 5 pv kun ne on kiireisii. :)

Ja gosupermodeliin toimii taa= [email protected] laita mallin nimi, salasana ja e mail nii taas max. 2 vk ja saat 100000 goRahaa. ;)

• Reilu ja rikas
        Toimii!!! kirjoitti:

Ja gosupermodeliin toimii taa= [email protected] laita mallin nimi, salasana ja e mail nii taas max. 2 vk ja saat 100000 goRahaa. ;)

Peelo!!! Kirjotin tonne mut viikon paast mun ukko poistettii!!! Taa on oikee paikka mist ma oon saanu kaikki koleni= [email protected] sielt saa oikeesti 2000 kolea kun laittaa saliksen, nimen ja e mailin.

• Reilu ja rikas
        Reilu ja rikas kirjoitti:

Peelo!!! Kirjotin tonne mut viikon paast mun ukko poistettii!!! Taa on oikee paikka mist ma oon saanu kaikki koleni= [email protected] sielt saa oikeesti 2000 kolea kun laittaa saliksen, nimen ja e mailin.

korjaan= [email protected] ;)) ma etin gosun e mailin ja kirjotan tanne vahan myohemmi. :)

• Reilu ja rikas

korjaan= [email protected] ;)) ma etin gosun e mailin ja kirjotan tanne vahan myohemmi. :)

Loysin! = [email protected] anna mallin nimi, salis ja e mail niin saat gosuun 1000 goRahaa! Mul toimii mut nois molemmis oon oottanu rahaani ainaski viikon.

• Kuinka tyhmii ootte?

Loysin! = [email protected] anna mallin nimi, salis ja e mail niin saat gosuun 1000 goRahaa! Mul toimii mut nois molemmis oon oottanu rahaani ainaski viikon.

Ei oikeesti, ootteko noin tyhmii et luulette et joku uskois?
        Tosta tyhmempiki älyy että oho se aikaa varastaa mun mallin...voi te vähä järkiset.
        Ja noloo jossai habbos käydä ja varastaa XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe