Hyvät ystävät,
olettehan selvillä siitä, että Suomessa toimii kristillinen eri kirkkokuntien jäsenistä koostuva YHTEYS-LIIKE. Sen piirissä samaan sukupuoleen suuntautunut henkilö voi rauhassa ja hyväksyttynä olla oma itsensä kristittynä.
Jos et vielä tiedä liikkeestä mitään, laita googleen hakusanaksi Yhteys-liike. Saat tietoa.
Tutustukaa Yhteys-liikkeeseen
3
602
Vastaukset
- jari.
Tässä on osoite kyseisen liikkeen sivuille. En ole vielä ehtinyt itsekään tutustua tarkemmin asiaan.
www.yhteys.org - Pysykää poissa
"Sen piirissä samaan sukupuoleen suuntautunut henkilö voi rauhassa ja hyväksyttynä olla oma itsensä kristittynä."
Entäpä jos tuo onkin väärää rauhaa, ja sielusi joutuu kadotukseen, sen tähden että elät synnissä..?
Eikö parempi olisi hakeutua tilaisuuksiin, missä julistetaan vapautumista synneistä ja parannuksen tekoon..?- Rauhan löytänyt
Kaikki on jo kokeiltu. Jokainen mahdollinen tilaisuus. Piruja karkotettu, pahoilaista puhallettu, rukoiltu. Silti homo. Risti kaulassa, sängyn päällä. Raamattuja monella kielellä.
Olen homoseksuaali. Pyrin pitämään synnit minimissä siltä varalta, että homous on synti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632