Apua! Skype ei toimi. En pysty edes soittamaan testi puhelua. Missä mättää? Skype toimi noin viikon verran ihan OK.
2215
Vastaukset
- kääntäjä
Päivititkö uuden version etkä päästänyt sitä palomuurin läpi?
On nimittäin yleisin ongelma!
Tämä ei ole mitenkään Skypen syy, vaan koskee kaikkia ohjelmia.- Tietoa haluava
Minulla on uudessa versiossa Skypeä äänen katkeamisia. Yhtäkkiä minun ääneni ei menee eteenpäin. Vastaottaja kuulee minut.
- kääntäjä
Tietoa haluava kirjoitti:
Minulla on uudessa versiossa Skypeä äänen katkeamisia. Yhtäkkiä minun ääneni ei menee eteenpäin. Vastaottaja kuulee minut.
Mikä menee minne ja mikä ei mene?
En saanut tuosta selostuksesta tolkkua, sorry.
Etkö kuule kaveriasi vai eikö kaverisi kuule sinua? - Jossu
Oon ihan tumpelo: miten skype tai joku muu päästetään palomuurin läpi
- päivittäjä
Jossu kirjoitti:
Kun asennat uuden ohjeman tai olemassa olevan ohjelman uuden version, ainakin F-securen Nettiturva ja Zonealarm heittää heti ikkunan ruudulle, että tämämmöinen ja tämmöinen ohjelma olisi menossa nettiin, annatko luvan?
Tässä vaiheessa kannatta tarkistaa minkä on menevän ohjelman nimi, onko siinä jotain tuttua, liittyykö se jotenkin äskeiseen päivitykseen, ja kun olet varma, annat luvan mennä. Ja ennenenkuin klikkaat ok, laita ruksi kohtaan, että tätä samaa ei kysytä enää uudestaan.
Moni tekee tässä vaiheessa sen virheen, että ei lue tullutta ilmoitusta, vaan ihmettelee, mikähän tuokin lienee ja napaa oikeasta ylä nurkasta kiinni. Tällä toimenpiteellä annoit palomuurin ymmärtää, että se EI saa mennä.
No jos ei saa mennä, niin ei myöskään mene ja seurauksena on, että ko. ohjelma ei toimi! - Skypettäjä
Jossu kirjoitti:
- ggm
Tervepä teille! En osaa vastata kyseiseen kysymykseen!
- Anonyymi
Miksi en pääse yhteyshenkilöiden kanssa yhteyteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082999
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142592Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3631389Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess191298- 901274
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531199- 951162
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681011Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1601008- 131942