Timolla oli 3 omenaa. hän myy 1 ja puoli omenaa montako omenaa hänelle jää??
OMENAVITSI (helppo)!!!
10
2111
Vastaukset
- puolitoista
omenaa jaljella?
- Oliskos......
yksi omena, ville 9v
- Comba
oikea vastaus on 1 ja puoli omenaa koska jos lasket 1 ja puol 1 ja puol on 3
- en tiedäää
ja mun vastaus on kaksi ja puoli omenaa.
T.. Viisas tietäjä 12v TARJA..
Ps. Voit mailata minulle. Mulla ei oo vielä poikakaveria- tosi tyhmä
mee kotiin kasvaa ennenku alat kaverii ettimään
- tosi tyhmä
tosi tyhmä kirjoitti:
mee kotiin kasvaa ennenku alat kaverii ettimään
varmaan tosissaan sano sitä mailaus juttuu ja tuskin on mikään 12v tarja
- minä waan
sille jää yks omena ku se myi yks ja PUOL ni eihän sil ooku yks kokonainen enää.
- minäpä minä
suckers
- matikkanero
eli näin: 3-1,5=1,5 1,5 1,5= ensin kokonaiset 1 1=2 ja sitten puolikkaat 0,5 0,5=1 sitten lasketaan koko lasku 1 2=3. eli omenoita jäi 1,5.
- timolla oli
huom timolla oli 3 omenaa siis hänellä ei ollut omenoita
sen jälkeen myi 1.5 omenaa joten vastaus on
- 1.5 omenaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898214Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944427Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302677Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1902553Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171022138- 511696
- 561633
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191541Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3431303- 1681288