pituus

tyttö

niin että onko teidän mielestä pituudella väliä?olen kohta 14wee ja olen 151cm pitkä..miksi olen näin lyhyt..terkkarinikin on puhunut siitä..vastatkaa:(

9

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppu

sä et oo mun mielestä liian lyhyt..mun serkku on 14wee ja se on 146cm pitkä ja se on silti pörjänny elänmässään..sillä on poikakamukin..bye:)

• tyttö

vastatkaa vielä muutkin!kiitos emppu:)

• sansku

itse olen n. 150cm pitkä, 14 vuotias tyttönen. eipä pituus ole hiatannut, terkka ennusti mulle 158cm seiskaluokan alussa, mutta siitäpä en sitten olekaan kasvanut kuin ehkä sentin... :S
      eli aikas lyhkäseksi jään, eikä siinä ole mitään haittaa. poikaystävä tykkää minusta lyhyenä ja aina kun manailen lyhkäisyyttäni, hän halaa ja sanoo pitävänsä minusta juuri tällaisena :) monet pojat tykkää lyhyistä tytöistä, saavat 'suojella' heitä. ja lyhyenä onkin mukavampaa, kun oma kulta on iso köriläs siinä vierellä ;)

• itse olen

jotain 180 ja satun aina ihmeen kaupalla tutustumaan juuri nimen omaan lyhyisiin ihmisiin :D Nykyiset kaksi kaveriani ovat 155 ja 160. Ei mua se konkreettinen lyhyys häiritse... Se on enemmänkin kiinni siitä, minkälainen se ihminen on. Olen esimerkiksi karsinut kolme kaveriani, kun aina arvostelivat mua ulkonäöstä ja luonteesta. Nykyiset vaivaiset kaksi kaveriani eivät arvostele, joten niinpä viihdyn heidän seurassaan :)

Ihminen on todella pinnallinen, joka sanoo että pituudella olisi jotain väliä. Ei kannata edes miettiä tuota asiaa... ei sillä oikeasti väliä ole :)

• Tare

Kaikkea ei voi aina saada heti mutta me olemme ihmisiä ja olemme sen armolla. mutta olet vasta 14 sinä kasvat viellä, ainakin oletan että teetniin.

• toinen samanlainen :)

Minä olen 16 ja pituutta löytyy tuo 151cm. Enkä kasva enää. Ei siitä kannata paineita ottaa, jos ei ihan mallinmitoissa ole, minä oon tottunu ajattelemaan, että kun on lyhyt, niin löytyypähän helpommin itteä pitempi poikakaveri. Vai oisiko mitenkään erityisen mukavaa olla 180 pitkä, jolloin ei voisi käyttää korkokenkiä, kun kaikki muutenkin katsovat sinua rintojen korkeudestä? ;)

• Ankeli

Nimenomaan. Oon 177 pitkä, en tahdo käyttää korkeita korkoja koska tahdon poikaystävän olevan pidempi. Lisäksi tosi mukavaa kun joku lyhyt tyyppi tulee siihen rintojen korkeudelle "no hei!".

Ei välttämättä oo hääviä ola 150-senttinen, mutta ei nyt niin hääviä olla lähemmän 180-senttinenkään. Kuvitella vaan saattaa mitä on pidemmillä.

• evileye

Itse olen 14 vuotta ja 184cm. Mulle on ennustettu että kasvaisin vielä 20cm.

• tyttö

kiitos viesteistänne;)
        elän loppuelämäni lyhyenä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe