Volvo-harrastajat huom!

Volvo..

Tälläinen laite olisi Volvo-harrastajalle: 245 DL station wagon 2.0i -82 kermavärinen jenkkimalli kaikilla mausteilla mm. ilmastointi..Jenkki-tunnelmaa lisäävät vielä valkosivurenkaat ja krominen kattoteline.. Tästä olisi melko vähätöinen projekti vaikka museointiin parin vuoden päästä, paljon paremmin säilynyt kuin useimmat vastaavat ikänsä suolassa kyllästetyt mallisisaret.. Laittoa löytyy tietenkin karvan verran, mutta auto ollut lähes jokapäiväisessä käytössä eikä hintakaan mielestäni päätä huimaa..
Autosta löytyy myynti-ilmoitus Nettiauton sivuilta id:llä 500712.. Tinkimisen voi aloittaa 1000 eurosta..

2

1166

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissamake1

Haluaisin luopua volvostani malli 1988, 740 GL, edulliseen hintaan. Auto on katsastettu tälle vuodelle, saa ajaa tammikuuhun saakka, verotkin on maksettu.
      Yhteystietoni ovat puh: 040 5908779, email: [email protected], Markku Granqvist. Auto on Helsingissä omassa käytössäni.

• Volvo..

Vaihdatko tohon mun 245 DL station wagon 2.0i -82 kermavärinen jenkkimalli kaikilla mausteilla? Vielä myymättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1383
    2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      80
      1080
    4. 95
      899
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      874
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      717
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      44
      632
    Aihe