Kerro jos olet käynyt Azoreilla. Miten sinne pääsee edullisimmin ja miten kannattaa operoida siellä että näkis viikossa mahdollisimman paljon? Olisin kiitollinen vinkeistä.
Azorit
4
7501
Vastaukset
Olin keväällä Hispanian viikon matkalla Sao Miguelin saarella. Hispania hoiti lennot ja hotellimajoituksen, muuten liikuimme viikon omatoimisesti patikoimalla ja vuokra-autolla. Sää muuttui huhtikuun puolenvälin jälkeen varsin kesäiseksi, vuoristoinen saari tosin kerää herkästi sumua ja satunnaisia sadekuuroja. Saari on uskomattoman kaunis ja sopii luonnosta ja liikkumisesta pitävälle. Ihmiset olivat erittäin ystävällisiä ja varsin kielitaitoisia. Me asustimme saaren kukkeimmassa osassa, Furnasissa. Siellä on myös paljon kuumia lähteitä (caldeiras). Saarelta löytyy useita kraatterijärviä, joille pääsee patikkareittejä kulkien.
Ensi vuoden Hispanian (www.hispania.fi) matkat ovat varsin hinnakkaita. Jos omatoimisuutta löytyy, kannattaa vertailla lentohintoja esim. Lissabonin kautta Azoreille. Suomesta myös MatkaMieli Oy (www.matkamieli.fi) tekee ensi vuonna räätälöityjä patikkamatkoja Sao Miguelin saarelle.
Jos reissupäiväkirja kuvineen kiinnostaa, ota yhteyttä.
[email protected]- wisser
Parhaat lentohinnat irotoavat Portugalin Tap airin ohella varmaan kotimaiselta Air Finlandilta joka aloitti lentotoiminnan saarelle...
- rillit huurussa?
wisser kirjoitti:
Parhaat lentohinnat irotoavat Portugalin Tap airin ohella varmaan kotimaiselta Air Finlandilta joka aloitti lentotoiminnan saarelle...
en kyllä nähnyt air finlandin sivuilla lentoja Azoreille
- Menenkö
Kiitokset vastauksesta. Otan yhteyttä jos kallistumme Azoreihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532