Yhden sellaisen omistan, takana leima vm.1981 ja nro 10, eli onko tätä taulu sarjaa useampikin taulu??
arabian alariesto lappi-taulut
6
6476
Vastaukset
- minulla on
kyllä kannattaa kerätä minullakin on 4 kpl. 11 ,12 13. 17 hinta 30-40 euro /KPL
- Kooma
Numeroituja on valmistettu nrot 6-53. Hinnat pyörivät siellä 15-25€/kpl paitsi 52 ja 53 joista saa maksaa helposti tasarahan 100€/kpl.
- vastaajille ja lisä kyssä
Onkohan näitä tauluja enää missään myytävänä??
- Kooma
vastaajille ja lisä kyssä kirjoitti:
Onkohan näitä tauluja enää missään myytävänä??
Kirppareilta löytyy, antiikkiliikkeistä myös. Ja varsinkin huuto.net on hyvä paikka ostaa niitä.
- -satu-
Kooma kirjoitti:
Kirppareilta löytyy, antiikkiliikkeistä myös. Ja varsinkin huuto.net on hyvä paikka ostaa niitä.
Minulla on myytävänä 11 kappaletta A. Alarieston kyseisiä seinätauluja. Jos olet vielä kiinnostunut, niin ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen [email protected].
- de
A. Alarieston Lapin- aiheisia keraamisia seinätauluja 6kpl vuosilta 1980-1983 myynnissä 14.6. alk. Kirpputori METKA, Hämeentie 78 H:ki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551796Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111184Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9797Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775- 47770