Yhden sellaisen omistan, takana leima vm.1981 ja nro 10, eli onko tätä taulu sarjaa useampikin taulu??
arabian alariesto lappi-taulut
6
6537
Vastaukset
- minulla on
kyllä kannattaa kerätä minullakin on 4 kpl. 11 ,12 13. 17 hinta 30-40 euro /KPL
- Kooma
Numeroituja on valmistettu nrot 6-53. Hinnat pyörivät siellä 15-25€/kpl paitsi 52 ja 53 joista saa maksaa helposti tasarahan 100€/kpl.
- vastaajille ja lisä kyssä
Onkohan näitä tauluja enää missään myytävänä??
- Kooma
vastaajille ja lisä kyssä kirjoitti:
Onkohan näitä tauluja enää missään myytävänä??
Kirppareilta löytyy, antiikkiliikkeistä myös. Ja varsinkin huuto.net on hyvä paikka ostaa niitä.
- -satu-
Kooma kirjoitti:
Kirppareilta löytyy, antiikkiliikkeistä myös. Ja varsinkin huuto.net on hyvä paikka ostaa niitä.
Minulla on myytävänä 11 kappaletta A. Alarieston kyseisiä seinätauluja. Jos olet vielä kiinnostunut, niin ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen [email protected].
- de
A. Alarieston Lapin- aiheisia keraamisia seinätauluja 6kpl vuosilta 1980-1983 myynnissä 14.6. alk. Kirpputori METKA, Hämeentie 78 H:ki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956