Aina valitetaan huonoista miehistä joista löytyy vikaa joka lähtöön. Tässä pari tosi tapausta joista voi saada käsityksen nuorten naisten
asenteista.
Onko mies perheessä automaatti josta vedetään viimeinenkin pisara irti ja minkälaisia ovat naiset jotka haluavat alistaa miehen koiran asteelle. Olen kyllästynyt näiden "ämmien ruikutusten" kuunteluun, kantaahan en voi ottaa sovun säilyttämiseksi.
Mies pitää täysin huolen perheen taloudesta. Vaativassa virassa, hoitaa lapset päiväkotiin, kouluun, siivoaa kotona, pesee pyykit, on apupoikana kun vaimo harvoin laittaa ruokaa. Kännykkä korvassa jatkuvasti, puhuu kaikki asiat äidille, joka tietysti on samaa mieltä tyttären kanssa. Mies järjestää pari ulkomaan matkaa perheen kanssa/vuosi. Vaimon työpaikoissa on aina vika ei tule toimeen muiden kanssa. Puhe naukuvaa ja valittavaa.
Tuloksena tyytymätön vaimo.
Vaimon serkku pohjalaisen kanssa aviossa. Miehellä vaativa työ, hoitaa talouspuolen työn ohella, ei osallistu lasten ja kodin hoitoon, lapsia on syntynyt uskon mukaan jo 5 lasta, 7 vuoden sisällä.
Anoppi ja edellisen äiti parjaavat miestä, se on ihan huono ei auta perheen äitiä! Tuloksena tyytymätön vaimo ja suku.
Onko kysymyksessä liian kiltti mies ja toinen uskontokultin vaatimalla tavalla käyttäytyvä mies. Mitä mieltä tapauksissa, missä mättää?
Miesten lähisuvut ovat täysin tyhmiä näiden vaimojen ja mummojen mielestä ja se myös osoitetaan koska eivät osallistu samaan panetteluun.
Toteutuuko tasa-arvo?
7
468
Vastaukset
- mummo jo
ihmetellyt miten helpolla miehet pääsi aiemmin kun seuraa nykystä elämää.
- Kirjarevk
"Mikä/kuka/ken kelpaa Sinulle sänkyyn, se meille muille lattialle!"
Tuo kun aina muistetaan, ei ole huonoa vävyä, laiskaa miniää, eikä heistä syitä etsiviä appivanhempia.
Jokainen kun valitsee sen puolison itsellensä, ei vanhemmille ja suvulle.
Ulkopuoliset, siis suku ja vanhemmat pystyvät kyllä pilaamaan hyvänkin liiton.
Tietäähän sen mitä tapahtuu jos pora jauhaa reikiä koko ajan, murtuuhan siinä vahvinkin muuri! - reetta2
Näitä sanontoja on monia; "Harvoin vävy mieluinen, miniä ei milloinkaan." Luin kertomusta, ajattelin elävätkö nykyperheet ollenkaan reaali elämää, sellaista johon kuuluvat haasteet, vaivannäkö, onni ja tyytyväisyys. Ei ihminen kaikkea voi saada joskus on tyytyminen siihen millaiseksi elämänsä on muodostanut.
Elämän ja kumppanin kestävyyskin on huomioitava, joskus voi tulla pää vetävän käteen. Se on myöhäistä silloin. Toivon ettei perheiden elämä valuisi tyhjiin vaan se myötäeläminen piilisi kovimmankin pinnan alla. monet nuoret parit elävät ihan hyvissä liitoissa ja miestenkin elämänlaatu on parantunut, kun voivat avoimemmin näyttää tunteitansa ja myöntää olevansa kiinnostuneempia omasta perheestään kuin epämääräisistä seikkailuista. Niistähän tämän ikäluokan miehet usein keskustelivat poikien kesken - ainakin liike-elämän kuvioissa.
Annetaan ihmisten hoitaa oman elämänsä kuviot ja yritetään parantaa maailmaa ensin oman käyttäytymisemme osalta. Huonoja esimerkkejä löytyy molemmista sukupuolista, mutta onneksi on alettu enemmän puhua myös niistä positiivisista, jotka eivät enemmälti huutele maailmalle onnestaan.
Turhan juoruilun voimme pysäyttää, kun emme itse suostu osallistumaan sellaiseen. Monesti käy niin, että ilkeät jutut pysähtyvät, kun joku uskaltaa katsoa asia useammasta näkökulmasta ja ilmaista oman eriävän mielipiteensä. Olisiko se suorastaan meidän enemmän elämää nähneiden ja viisaampien (?) tehtävä?- Sinisilmä
Miten voit olla uusiosinkku kun profiilissasi osoitat olevan niin kaikkitietävä? Eikö liitto ole toiminut ja miten se on mahdollista kohdallasi.
Kirjoitukseni yllä ei ollut provo, vaan esimerkkitapauksia joista vaietaa. Julkisivu OK
mutta toinen osapuoli ei ole juonessa mukana.
Saahan näistä asioista keskustella, oppii katsomaan elämää laveammalta eikä pelkästään omasta avaimenreiästä.
- sinun vaativa
muijasi olisi pärjännyt minun ukkoni kanssa.
Naurattaa jo ajatuskin.
Hän tekee aina niinkuin haluaa ei hänelle voi yhtään mitään.
En ole eronnut, olen tottunut elämään omalla tavallani myös itse. - katovuosi
Huomattavasti yleisempi on tilanne, jossa MOLEMMAT käyvät vaativassa kokopäivätyössä ja nainen hoitaa sen lisäksi vielä kodin ja lapset eli tekee vielä toisen työpäivän.
Mies makaa sohvalla ja valittaa.
Ei siis toteudu tasa-arvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4561146- 1701053
- 58831
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132827Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681