Hirvenmetsästys

Hirvitär

Vieressäni roikkui hirvenruho!
Tajuntani palasi hiljalleen ja ruho oli ensimmäinen näky minkä kohtasin. Tunsin oloni tukalaksi. Roikuin suuressa lihakoukussa ranteissani olevien nahkahihnojen varassa. Varpaani ylettyivät juuri ja juuri puiselle kuormalavalle. Ohimoilla jumputti päänsärky ja karvaanmakuisen suuni täytti puinen kapula joka oli sidottu niskani takaa kiinni. Kylmä viima hiveli kehoani, olin alastomana puisessa varastorakennuksessa jossa ei ollut ikkunoita. Katon voimakastehoinen kohdevalo häikäisi ja sai silmäni vuotamaan.
   Kipu iski kehooni voimakkaammin kun muistikuvani palasivat.

Olin huomannut oudon ilmoituksen verkon seksitäytteisillä sivuilla: Ostetaan nainen metsästysretkelle! Osaathan liikkua luonnossa, eikä vieraan miehen kanssa rakastelu ole sinulle vastenmielistä, ainakaan jos siitä maksetaan?
   Lähetin ilmoituksessa olevaan sähköpostiosoitteeseen tiedustelun metsästysretken luonteesta ja siitä paljonko siitä maksettaisiin. Ajankohta oli enemmän kuin outo metsästysretkelle, heinäkuun loppupuoli. Kirjoitin myös kokemustasostani luonnossa liikkumisesta ja siitä kokemusmäärästä minkä omaan maksullisesta seksistä, sekä kuvan että saisin kirjeeseeni myyvää tehoa.
   Pian sain vastauksen: Korvaus olisi ylläpito koko retken ajan sekä rahallisesti kaksituhatta euroa käteisenä. Retki kestäisi viikonlopun ajan. Lisäksi kirjeessä luvattiin unohtumaton kokemus luonnossa ja metsästyksen parissa. Olisin sopiva tehtävään jos vain tahtoisin. Päätin ottaa tehtävän vastaan.

Olin saanut kutsun tulla Helsinkiläisen hotellin parkkipaikalle perjantaina iltapäivällä, josta minun tuli nousta pakettiautoon. Auto tuli ajallaan ja kun se pysähtyi kohdalleni, sivuovi avautui ja astuin sisään. Ennen kuin ehdin kynnyksen ylitse minua tartuttiin käsistä ja sain kangashupun päähäni. Yritin rimpuilla mutta minut istutettiin tuoliin voimalla ja käteni sidottiin kiinni istuimen takaa. Sitojat tekivät työnsä sanomatta sanaakaan ja poistuivat takaosasta. Kuulin ovien kolahtelevan. Olin pimeässä hiljaisuudessa kahlittuna. Kuului vain liikenteen humina ja tunsin kuinka auto kiihdytti isolla tiellä.
   Ajomatka oli pitkä. Muutaman kerran auto pysähtyi, kuljettajat pitivät taukoa. Jos ajantajuni piti paikkansa matka oli yli viisi tuntia. Havahduin unihorteesta siihen että auto liikkui hitaasti todella epätasaista tietä. Sitten auto pysähtyi ja moottori sammui. Kuulin ulkoa puheen sorinaa. Useita miehiä oli äänessä. Sivuovi avautui ja minut irrotettiin. Nousin seisomaan jäykin jäsenin. Käteni vietiin selän taakse, yritin kiivaasti tivata mistä on kysymys?
   Suuni eteen hupun lävitse painettiin käsi. Sitten kuulin äänen sanovan, että sitokaa sen suu. Tunsin kuinka köysi tunkeutui kankaan kanssa huulieni ja hampaiden väliin. Ynisin yhä voimakkaammin. Minut sysättiin ulos autosta varoittamatta. Kaaduin polvilleni soralle. Puheensorina lakkasi. Samassa kaulaani kiinnitettiin koiran panta. Jykevä miesääni käski viedä minut saunatilaan ja lukita ovet. Metsästys aloitettaisiin huomenna.
   Sauna tuoksui savulle. Käteni vapautettiin ja huppu tempaistiin pois. Panta jäi kaulaani. Minut sysättiin pimeän saunan sisälle. Jotenkin minusta oli alkanut tuntua etten olisi tällä metsästysretkellä saalistavana osapuolena vaan riistana. Hurja meno ulkona jatkui. Yritin laskea ulkona olevien määrää äänistä, mutta tehtävä osoittautui mahdottomaksi. Humalaisella rehvakkuudella huutava miesporukka päästi melkoista mekkalaa. Nousin lauteelle ja koetin saada nukutuksi, seuraavana päivänä metsästyksen luonne selvisi.

Heräsin siihen kun saunan oven teljet avattiin. Ovi aukeni ja kirkas auringonpaiste sokaisi silmäni. Kaksi isokokoista miestä astui sisään ja tempaisivat minut lauteilta. Mahakas ja parrakas tarttui toiselta puolelta ja lippalakkipäinen toiselta puolelta käsivarteeni. Käsipuolesta retuuttaen he veivät minut ulos.
   Olimme ison metsästysmajan piha-alueella. Piha oli autio lukuun ottamatta takaluukku avoinna olevaa pakettiautoa, siellä täällä lojuvia pulloja ja näitä miehiä jotka raahasivat minut autolle. Pihan laidalla oli kuusi isoa autoa, joista päättelin ettei kyseessä ollut kovinkaan köyhästä metsästysporukasta. Minut heitettiin autoon joka lähti liikkeelle holtittomalla vauhdilla.
   Puolentunnin ajon jälkeen auto pysähtyi. Ovia avattiin ja taas minua viettiin. Toinen mies tarttui käsistäni takaapäin toisen riisuessa vaatteitani. Koetin pistää vastaan mutta paitani napit antoivat periksi miehen riuhtaistessa. Rintaliivit hän katkaisi puukolla. Tunsin miesten katseet täyteläisillä rinnoillani joiden nännit kovettuivat aamutuulen hivellessä niitä. Olin kauhuissani ja koetin tivata mitä he meinasivat?
    En saanut vastausta vaan mies tarttui jakoihini kiinni ja menetin yhdellä vetäisyllä farkkuni. Pikkuhousut kokivat rintaliivien kohtalon ja seisoin heidän edessään alastomana. Housut riisunut partasuu ojensi kätensä koskettaakseen posliiniksi ajettua häpyä. Käsiäni pitelevä aurinkolasipäinen murahti: Koskea ei saanut!
   Onneksi sää oli lämmin. Minut riisunut mies heitti vaatteeni pakettiautoon ja antoi sieltä maastokengät, käskien laittamaan ne jalkaan, että pääsisin pakoon.
   Ihmettelin ääneen pakoon alastomana menoa. Eivätkö he raiskanneetkaan minua kuten luulin? Toinen mies kävi autosta kiväärin ja napsautti varmistinta. – Ei me raiskata, me metsästämme! Menin kalpeaksi ja sanoin, ettei ollut mikään metsästysaika. Miehet naurahtivat: Naisten metsästysaika on aina! Saat tunnin etumatkaa, sitten alkaa metsästys! Sen sanottuaan he nousivat autoon ja ajoivat pois! Olin siis vapaata riistaa.

Roikkuessani lihakoukussa koetin siteiden pitävyyttä. Rimpuilu ei auttanut. Heilahtelin edestakaisin. Ihoni kosketti veristä hirvenruhoa. Se oli tuore, siis salakaadettu. Olin lihavarastossa, siis puhdasta lihaa. Nurkassa näin hirven taljan ja useita koreja olutta ja viinaa. Lihakirveet olivat siistissä telineessä, niiden vieressä parimetrinen ruoska. Tunsin kuinka muistikuvat palautuivat. Olin jakanut tuon viereisen hirven kanssa saman kohtalon.

Jäin neuvottomana seisomaan metsäteille. Tunnin etumatka! Mihin? Lämpimästä säästä huolimatta aamutuuli tuntui vilpoiselta. Lähdin kävelemään tietä pitkin. Minut oli jätetty keskelle suurta hakkuualuetta. Tien varressa oli jahtilavoja. Kävelin aukon reunalle saakka ja nousin tien vierellä olevan metsäisen kallion päällä. Aurinko lämmitti ihanasti joten jäin istumaan kalliolle. Siitä avautui loistava näköala tielle. En tiennyt mitä minun olisi pitänyt tehdä joten päästin odotella ainakin sen tunnin.
   Kosketin sormella kovettunutta nänniä. Alastomuuteni ulkona kiihotti mieltäni. Oikea käteni liukui viileän vatsaani pitkin sileälle häpykummulle. Tunsin kuinka sisälläni sykki. Mielikuvitus sai vallan ja suljin silmäni. Kostutin etusormeni häpyhuulien väliin kohonneella kiimanesteellä. Painoin liukkaan sormeni klitorikselle puristaen samanaikaisesti vasemman käden sormilla nänniäni. Huuliltani purkautui ynähdys. Sormeni löysivät yhteisen rytmin ja kiihotuin yhä enemmän. Kuiva jäkälä rahisi alastoman takapuoleni ja selkäni alla. Sääreni puristautuivat tiukasti yhteen.
   Mieleni fantasioi unikuvaa, jossa äsken minut tielle jättäneet miehet raiskasivat minua pakettiautossa. Aurinkolasi mies istui käsieni päällä roikottaen suurta penistään yläpuolellani. Hamuilin sitä suuhuni. Toinen mies seisoi auton ulkopuolella vetäen minua jaloista tavaratilan reunaa kohti. Sitten hän tempaisi jalkani avoimeksi ja nosti ne olkapäilleen. Hänen valtavaksi painunut penis lähestyi posliinipimpsaani. Samaan aikaan sain yläpuolella oleva miehuuden suuhuni ja se alkoi heti paisua ja kovettua. Imin sitä kiihkoissani. Tunsin kuinka häpyhuuliani vasten painautui jotain suurta. Se alkoi painua syvemmälle. Häpyni otti sen sykkien syleilyynsä. Puristin lantiolihaksilla sen vartta ja tunsin kuinka se painui kohdunkaulaan. Suuret penikset pumppasivat kumpaakin päätäni. Ruumiini nytkähteli, vääntelehti ja kouristeli. Tunsin kuinka orgasmin kuuma aalto lähti liikkeelle. Sormeni kiihdyttivät tahtiaan. Puristin nänniä yhä lujempaa, revin rintaani edestakaisin. Vavahtelin! Tunsin lantiopohjalihasteni kramppaavan sykähdellen.
   Havahduin hiljalleen loittonevasta orgasmiaallosta kun auton jyrinä kantautui läheiseltä tieltä. Nousin istualleni ja siristin silmiäni. Metsätielle aukon toiselle puolelle oli tullut kolme maasturia. Niistä nousi tielle kymmenkunta punaisiin pukeutunutta miestä kahden koiran kanssa. Kaikilla oli kiväärit kädessä. Nousin ylös ja piilouduin kallion reunan taakse.
   Miehet taluttivat koirat sille kohtaa tietä jossa minut oli jätetty autosta ja riisuttu. Koirat pyörivät edestakaisin ja olivat ymmällään sen suhteen mitä heidän pitäisi lähteä etsimään. Sitten ne säntäsivät tiet pitkin minua kohti. Sain jalat alleni. Juoksin mäen harjanteen sivua välittämättä risuista ja oksista.
   Hetken juostuani pysähdyin. Metsä oli hiljainen, kunnes viereisessä pusikossa rumahti. Hirvi juoksi minua kohti. Sitten koiran haukku täytti tienoon. Muutaman metrin päässä hirvi havaitsi minut ja muutti suuntaa. Hirvikoira juoksi ohitseni hirven perässä. Koirista ei olisi minulle vaaraa.
Kiersin uuden hakkuuaukon ja sen takana olevalle mäelle jäin katsomaan tulisivatko miehet perässä.
   Ajattelin jo heidän menneen koiran perään kun näin punapukuisen miesrivistön ilmaantuvan aukon reunaan. Miehet olivat todenneet koirien menneen oikean hirven perään joten minun saavuttamiseksi ampumaetäisyydelle he käyttivät ajoketjua. Olin kauhuissani! Jos en pakenisi minut luultavasti ammuttaisiin. Kyllä metsästys tuntui niin järjettömältä. Kahdella tuhannella eurolla minut oli huijattu mielipuoliseen metsästykseen jossa rahalla oli saatu miesten mieleinen riista. Metsästysporukalla tämä harrastus ei ollut rahasta kiinni, omiani palkkioitani tuskin näkisin.

Minuun iski paniikki. Taakseni vilkuilematta säntäsin silmittömään juoksuun. Kaatuilin ja oksat hakkasivat rintojani raastaen, mutta kauhu lamaannutti kipuni. Tulin taas mäelle ja näin miehet lähestymässä minua uudesta suunnasta. Pakenin toiseen suuntaan. Huohotin ja olin aivan hikinen. Tulin aukolle jonka toisessa reunassa sinersi järvi ja sen rannassa veneitä. Jos pääsisin veneeseen voisin soutaa miehiä karkuun.
   Juoksin kohti rantaa vilkuilematta enää minnekään. Juuri kun hyppäsin ojan ylitse kajahti laukaus. Reidessäni tärähti ilkeästi. Näin etuviistosta hirvitornin jossa mies kohotti kiväärinsä voitonriemuisasti. Kaaduin maahan. Juuri ennen kuin menetin tajuntani tunsin kädelläni lämpimän vanan reidessäni.

Osuma ei ollut tappanut minua kuten tuon viereisessä koukussa roikkujan. Enkä tuntenut olevani haavoittunut, reittäni pakotti ja suussani oli ihmeellisen metallin maku. Ilmeisesti minua oli ammuttu nukutusnuolella. Sen ihmeemmin en ehtinyt miettiä tapahtumia kun varaston ovet avautuivat.
   Ulkona oli pimeää, pihamaata valaisi suuri nuotio jonka ympärillä oli puolenkymmentä miestä. Kaikilla oli mustat kommandopipot päässään, en nähnyt kasvoja. Kaksi miestä tuli varastoon ja laskivat lihakoukun alas. Jalkahihnat estivät minua saamasta tukevaa haara-asentoa joten lysähdin veriseen tantereeseen.
   Miehet toivat puuaisan jonka he pujottivat käsihihnan ja jalkahihnan sisältä. Molempiin päihin tarttuen he nostivat minut ilmaan. Roikuin vartaassa kuin mikä tahansa metsästyssaalis. Heilahtelin askeleiden tahdissa. Vilkuilin molemmin puolin saattueeksi tulleita miehiä. Heidän kasvonsa hehkuivat nuotion valossa. Kädet koskettelivat kehoani, joku tarrautui rintaani, mutta se potkaistiin irti. –Koskea ei vielä saa! huutoja kuului molemmilta puolin. Miesten silmissä paloi juopumus ja himo. Oloni alkoi muuttua taas yhä epätodellisemmaksi.
   - Piiskatkaa nahka muhevaksi! korokkeella seisova mies käski. Miehellä ei ollut paitaa ja kaljamaha roikkui maastohousuja ylhäällä pitävän panosvyön päällä. Korokkeen reunalla oli suuri puupaalu. Minut pudotettiin lavalle ja varras vedettiin pois. Käskijä tempaisi minut käsistä pystyyn ja kiinnitti rannehihnat paalussa olevaan koukkuun. Viisi miestä kerääntyi ympärilleni. Yhdellä oli nippu pajuvitsoja. Miehet ottivat vitsat ja ensimmäinen kohotti kätensä iskuun. Puristin silmäni kiinni ja purin hampaita yhteen odottaen iskua. Sähköisenä se sivalsi selkääni, ynähdin. Sitten toinen, kiljahdin. Kolmas huuto purkautui suustani. Jokainen iskukohta hehkui polttavan selässäni. Huusin armoa ja pyysin lopettamaan, mutta iskuja satoi selkääni, sivuilleni, reisille ja takapuolelleni. Heittelehdin pylväässä roikkuen. Jalkani pettivät ja jäin roikkumaan. Vaikka kipu poltti kehoani tunsin kuinka kiihotuin sisältä. Jatkuva orgasmin tunne täytti kehoni ja ulvoin kipua ja nautintoa suureen ääneen. En huomannut milloin iskut loppuivat mutta palasin tajuntaan kun minua irrotettiin.

Nuotioon lisätyt puut sylkivät kipinäsuihkua pimeään yöhön. Minua kannettiin toisen nuotion ääreen jossa neljän jykevän puupaaluun oli kiinnitetty puolentoista metrin korkeudelle nahkahihnat. Minut sysättiin tolppien väliin maahan. Nilkka- ja rannehihnat poistettiin. Isokokoisin mies kaappasi minut syliinsä. Kaksi miehistä tarttui ranteisiini ja venyttivät ne hihnatolppia kohti. Kun käteni olivat kiinni jalkani levitettiin ja kiinnitettiin kahteen muuhun tolppaan. Jäin roikkumaan metrin korkeuteen. Kehossani tuntui että raajat irtoavat. Häpyni hehkui turvonneena ja valuen kiimalimaani. Selkääni poltti. Koetin kannatella päätäni mutta se retkahteli taaksepäin.
   Paidattomat miehet kerääntyivät ympärille. Yksi miehistä tuli luokseni sangon ja siveltimen kanssa. Hän kastoi sudin nesteeseen ja alkoi sivellä kehoani. Makea mausteinen tuoksu täytti ilman. Siveltimen pyyhkäisyt rinnoilla tuntuivat taivaallisilta. Minut maustettiin kaikkialta. Lopuksi suti kulki reisieni sisäpintaa. Sangosta kaataen mies valutti nestettä häpykummulle. Sivellin painautui häpyyni, syvälle. Taas kehoni säteili sähköistä himopoltetta ja huuliltani purkautui koiran ulinaa muistuttava valitus.
   Paalulla ruoskinnan määrännyt mies tuli yleisön joukosta tarttuen hiuksistani ja nostaen pääni.
- Tässä tämä nyt on! Kaikkien aikojen hirvisaalis. Kohta se on teidän kaikkien nautittavana, kuten huomaatte todella mausteisena! Mutta ensiksi kaatajalle se mikä kaatajalle kuuluu! Toinen mies tuli luokseni. Hän oli se jonka olin ehtinyt nähdä nostavan asettaan hirvitornista laukauksen kajahdettua.
   Päänahkani tuntui lähtevän irti pitkien hiuksien kietoutuessa miehen nyrkkiin. Toinen mies otti suuren metsästyspuukon vyöltään. Kiiltävä terä kulki ihon pintaa kohti rintaa. Terä hiveli kivikovaa nänniäni. Tuijotin terää kauhusta sekaisin. Terä heilahti. Pääni retkahti alas kun hän sivalsi nyrkissä olleet hiukset poikki. Kiljaisin!
   Tukan leikannut mies kyykistyi alas ja painoi huulensa huulilleni ja työnsi paksun kielen suuhuni. Kuulin käskyn: Olkaa hyvä alkakaa nauttia!
   Ympärillä seisoneet miehet rynnistivät ihooni kiinni. Silmäni suurenivat kauhusta kun hullunkiilto silmissä humalaiset kädet alkoivat kouria ihoani. Suut painuivat iholleni ja tuskainen kipu iski ihooni miesten purressa ja nuollessa sitä. Olin muuttumassa yhdeksi suureksi fritsuksi. Huusin suoraa huutoa kunnes suuri käsi painui suulleni.
Kaatajani meni jalkoväliini. Suuri karhea sormi painui varottamatta häpyhuulien väliin, syvälle. Miehen peukalo kosketti peräaukkoani ja kauhukseni se upposi sinne kuivana. Rimpuilin somien pihtiotteessa.
   Tunsin hävyssäni lisää karkeita sormia. Mies venytti sitä kovakouraisesti. Sormet poistuivat ja sitten tunsin varoittamatta puraisun häpyhuulissa. Samassa pääni tempaistiin taakse ja silmieni edessä oli paksu ja ryhmyinen miehen elin. Kurkustani puristaen mies painoi sen varoittamatta suuhuni. Tuntui että tukehdun, sen täyttäessä nieluni syvältä. Minua riuhdottiin joka suunnalta. Rintojani purtiin. Kaiken kaaoksen keskellä tunsin, kuinka elin alkoi upota häpyyni. Mies veti minua lantiolta itseään vasten, samaan aikaan suuhuni naivan vetäessä kurkusta itseään päin, miehet eivät löytäneet rytmiä joten heittelehdin kuin vene myrskyaallokossa.
   Keholleni ruiskittiin spermaa. Parikin miestä tyydytti itseään hankaamalla elimellään kättäni ja rintojani vasten. Tapahtumat olivat kuin still- filmiä. Jalkovälissä mies purkautui sisääni karjahdellen ja heti hänen paikalleen tuli toinen. Omat orgasmini sekoittuivat kivun ja eläimellisen kiihkon tuntemukseen. Olin tajunnan rajamailla. Kun hetkeksi sain suuni tyhjäksi huusin ulvoen: Naikaa! Pankaa! Raiskatkaa! Ja miehet tekivät sitä käskemättä.
   Tajuntani palasi. Miehet olivat menneet nuotion ääreen. Pullot kiersivät mieheltä miehelle. Kehoni oli runneltu. Koetin kohottaa päätäni. Kasvoni olivat spermassa, jalkoväliä poltti ja sieltä tuntui jatkuva nesteiden virta.
   En tiedä kuinka kauan olin roikkunut, mutta sitten minut irrotettiin hihnoista. Rojahdin maahan. Miehet tarttuivat jalkoihini ja vetivät minut maata pitkin pihan toiseen reunaan. Sorapinta repi pajuvitsojen rikkomaa selkää. Horjuvat miehet seurasivat perässä.

Piha-alueen reunassa minut nostettiin vatsalleni pyöreäpuiselle pukille. Kädet kiinnitettiin toiselta puolelta ja jalat levitettynä toiselta. Miehet menivät edemmäksi. Sitten tuli hiljaista.
   Ilmassa kuului vaimea humina ja sitten kuului tiukka pamaus ja pakarassani vihlaisi. Uusi humaus , pamaus ja viiltävä kipu selässäni. Valtava ruoska leikkasi ilmaa ja minun selkää. Huusin suoraa huutoa ja olin menettää tajuntani. Jokainen metsämies sai kokeilla ruoskaa. Onnekseni suurin osa ei sitä hallinnut. Maa pöllysi kahta puolta mutta osumat saivat aikaan suoraa huutoa ja pahaa jälkeä. Tunsin verivanan ihollani.
   Ruoskinta loppui ja yksi metsästäjistä tuli luokseni ensiapulaukun kanssa. Turtaa ihoani viilsi kun mies puhdisti haavoja desifiointi aineella. Sitten hän levitti siihen rasvamaisen kerroksen. Rasvainen käsi laskeutui pakaroita pitkin alemmas.
   Rasvaiset sormet kiilasivat tiensä häpyyn. Sormi kerrallaan hän kiilasi kättään sisälle häpyyn. Turraksi naitu vittuni ei tuntenut ennen kuin mies painoi koko käden rannetta myöten sisääni. Heitin päätäni taakse ja ulvoin. Orgasmin tulo valtasi kehoni välittömästi. Kesken tuloillaan olevan laukeamisen mies veti kätensä pois. Rasvainen käsi kosketti uudelleen pakaraa mutta sormet suunnistivat tällä kertaa peräaukolle. Etusormi upposi sinne helposti, mutta sitten etusormen tullessa rinnalle supistajalihakseni pisti vastaan. Pyöritin takapuoltani kivun ja kiihkon vallassa. Molemmat sormet upposivat sisääni. Mies paineli anustani rytmikkäästi lisäten välillä rasvaa. Sulkijalihas alkoi venyä ja sormien liike tuntoa nautittavalta.
   Sormet katosivat ja tunsin miehen lantion takapuolellani. Sitten se tuntui siellä missä äsken sormet olivat velloneet. Lanteilta pidellen mies takoi elintään yhä syvemmälle. Hetkessä mies laukesi ja uusi mies otti lanteiltani kiinni. Entistä suurempi elin painui peräaukkooni. Tämä mies painoi kätensä etukautta häpyyni ja painoi sieltä käsin sormillaan vastaan. Ulisin nautinnosta, mutta sitten ilmestyi eteeni maastohousut ja taas temmattiin pääni ylös ja sain elimen suuhuni. Minua naitiin molempiin päihin maatessani siinä pukin päällä mahallani. Suuhun naiva otti kiinni rinnoistani ja lypsi niitä kuin lehmällä. Sisälläni oli peniksiä ja oli sormia, käsiä, nyrkkejä ja ties mitä. En välittänyt taas mitään.
   Oloni oli yhtä aaltoa, vellontaa ja hyökyvää orgasmia. En tiennyt kuka mihinkin pani mutta olin täynnä, täynnä kaikkea. Menetin tajuntani. Silmissäni vilistivät teurastetut hirvet, alastomat hirvimiehet, aseet ampuivat ja muuttuivat peniksiksi. Viimeinen tuntemus oli neulan pisto käsivarressani ja sitten nukuin syvästi, tajuttomasti. Olinko kuollut vai tainnutettu ja kuinka kauan, en tiennyt.

Heräsin siihen että auringonsäde paistoi sälekaihtimen välistä. Olin omassa kämpässäni, omassa sängyssäni. Nousin seisomaan, olin saunapuhdas. Menin kokovartalopeilin eteen. Kehossani oli kipeitä sinelmiä, selässä paranemaan päin olevia ruoskan jälkiä. Päälläni olevat alusvaatteet olivat uudet ja puhtaat. Muut vaatteet olivat viikattuna tuolilla.
   Avasin television ja teksti-tv näytti maanantain aamupäivää. Pöydällä oli kaikki taskussa olleet avaimet ja kukkaroni jonka välissä oli kirjekuori. Avasin kuoren. Siellä oli sadan euron seteleinä kaksituhattaviisisataa euroa ja Hirveä esittävä postikortti jossa teksti: Kiitokset vuosikymmenen hirvenmetsästysretkestä!

11

9602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sonic

      Olipa hyvää tekstiä ja hurjaa menoa!

    • Normaali

      TOdella kipeetä....

    • aasi

      Kerrassaan loistava tarina. Yksi parhaista tänä vuonna.
      Sisällöltään mielenkiintoinen ja lukijan otteessa pitävä. Hyvin jäsennelty ja riittävän pitkä.

      Jos vain jatkoa voi pyytää, niin pyydän todellakin.

      • hkxkld,lmdm,

        Hyvä tarina tosiaan.


    • kundix

      hieno tarina.kirjoita lisääkin

    • BellaBellissima

      Arvatkaa valuuko pilluni, nännini ovat aivan herkkänä....
      Odotan miesystävääni, tulisipa hän pian..

    • RonjaO

      Aika uskomaton tarina.. Vaarallinen, kiihottava, hyvin kiihottava.. Sulla tosiaan pysyy kynä kädessä!

    • Nainen24

      Tarinasi on varsin inspiroiva. Ikävää että tämäkin hyvä päättyi, mutta toivoa voi aina lisää ;)

    • Anonyymi

      Tuo tarina oli ihan suolesta...nortin kirjoittama. Buahahahahahahaaaa.

      • Anonyymi

        Ja taas sulla vaippa märkänä buahaaaaaa. Haiset.


    • Hyvin kirjoitettu

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe