Parhaat ei-hitit

Mena

Kertokaapas faniystäväni mistä Mariahin tuntemattomista biiseistä pidätte eniten, ns. ei-sinkuista? Mulla tulee mieleen ainakin se "Beautiful ones" Butterfly-levyltä. Uuden levyn "Fly like a bird" on myös tosi hyvä. Eka levyltä tulee mieleen "Alone in love". Paljon on muitakin...

13

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mena

      Kun ajattelen tarkemmin, olen sitä mieltä että Mariahin parhaat laulut ovat juuri biisejä, joista ei koskaan ole tullut sinkkuja. Jotkut sinkut on ihan kamalia! Jänskää, että en pitänyt yhtään uuden levyn "it´s like that"-sinkusta, kun taas "we belong together" teki vaikutuksen. Vaihtuvuutta siis on omissa mielipiteissä Mariahin tuotantoon liittyen...

      • Johanna

        Niitä on kyllä älyttömän paljon...

        My Saving Grace (Charmbracelet)
        All In Your Mind (Mariah Carey)
        Close My Eyes (Butterfly)
        Glitter (If We)
        I Am Free (Daydream)
        Music Box (Music Box)

        Tulisi pitkä lista jos luettelisin kaikki, mut tossa on nyt jotka ensimmäisenä tulee mieleen. :) Ihmettelen, miksi noita ei julkaistu.


      • Lamb
        Johanna kirjoitti:

        Niitä on kyllä älyttömän paljon...

        My Saving Grace (Charmbracelet)
        All In Your Mind (Mariah Carey)
        Close My Eyes (Butterfly)
        Glitter (If We)
        I Am Free (Daydream)
        Music Box (Music Box)

        Tulisi pitkä lista jos luettelisin kaikki, mut tossa on nyt jotka ensimmäisenä tulee mieleen. :) Ihmettelen, miksi noita ei julkaistu.

        Music Box: Everything fades away (ihan huippu)
        Emotions: Make it happen (tosin julkastiin sinkkuna)
        Mariah Carey: Vanishing
        Daydream: Long ago
        Butterfly: Butterfly
        Rainbow: Peteals (huippu), crybaby (julkastiin, mutta Sony ei markkinoinut kun Carey ja Mottola siihen aikaan eronnut ja riidoissa.)
        Glitter: niin monta hyvää: Lead the way,All my life, Want you
        Charmbracelet: Yours,clown, You had your change.
        Mimi:One and only

        Niin paljon hyviä biisejä et tosi vaikee luetella...

        Pidän kun Mariah kirjoittaa itse biisinsä ja sanoitukset henkilökohtaisia..


      • make
        Lamb kirjoitti:

        Music Box: Everything fades away (ihan huippu)
        Emotions: Make it happen (tosin julkastiin sinkkuna)
        Mariah Carey: Vanishing
        Daydream: Long ago
        Butterfly: Butterfly
        Rainbow: Peteals (huippu), crybaby (julkastiin, mutta Sony ei markkinoinut kun Carey ja Mottola siihen aikaan eronnut ja riidoissa.)
        Glitter: niin monta hyvää: Lead the way,All my life, Want you
        Charmbracelet: Yours,clown, You had your change.
        Mimi:One and only

        Niin paljon hyviä biisejä et tosi vaikee luetella...

        Pidän kun Mariah kirjoittaa itse biisinsä ja sanoitukset henkilökohtaisia..

        Mitenkäs sattui! olin just kuuntelemas Everythin Fades Away:ta. :D se on hyvä! eli, lista hyvistä biiseistä:

        Everything Fades Away: tosi rauhoittava ja ihana biisi, tosin sen kappaleen sanoma on tosi surullinen. :'(

        Alone In Love: Taas rakkaus biisi! tää on niin ihana ja myös niin kaunis.

        Now That I Know: tosi jammaava ja rakastan muutenki tätä biisii. Tekee mieli aina vaa laulaa.

        Cry Baby: MUN EKA MARIAH KOKEMUS! maailman paras biisi!! niin hyvä ja ku Snoop Dogg on vielä siinä ni se täydentää viedon nii et BEST! ja musiikkivideo on tosi hyvin tehty. ;)

        Whenever You Call: Kaunis ja koskettava.


      • Make
        make kirjoitti:

        Mitenkäs sattui! olin just kuuntelemas Everythin Fades Away:ta. :D se on hyvä! eli, lista hyvistä biiseistä:

        Everything Fades Away: tosi rauhoittava ja ihana biisi, tosin sen kappaleen sanoma on tosi surullinen. :'(

        Alone In Love: Taas rakkaus biisi! tää on niin ihana ja myös niin kaunis.

        Now That I Know: tosi jammaava ja rakastan muutenki tätä biisii. Tekee mieli aina vaa laulaa.

        Cry Baby: MUN EKA MARIAH KOKEMUS! maailman paras biisi!! niin hyvä ja ku Snoop Dogg on vielä siinä ni se täydentää viedon nii et BEST! ja musiikkivideo on tosi hyvin tehty. ;)

        Whenever You Call: Kaunis ja koskettava.

        ai nii: Uudelta albumilta:

        Making It Last All Night: tosi jammaava ja persoonallinen biisi tosi Don't Forget About Us on kans IHAN BEST!! WE BELONG TOGETHER!!!


      • Johanna
        make kirjoitti:

        Mitenkäs sattui! olin just kuuntelemas Everythin Fades Away:ta. :D se on hyvä! eli, lista hyvistä biiseistä:

        Everything Fades Away: tosi rauhoittava ja ihana biisi, tosin sen kappaleen sanoma on tosi surullinen. :'(

        Alone In Love: Taas rakkaus biisi! tää on niin ihana ja myös niin kaunis.

        Now That I Know: tosi jammaava ja rakastan muutenki tätä biisii. Tekee mieli aina vaa laulaa.

        Cry Baby: MUN EKA MARIAH KOKEMUS! maailman paras biisi!! niin hyvä ja ku Snoop Dogg on vielä siinä ni se täydentää viedon nii et BEST! ja musiikkivideo on tosi hyvin tehty. ;)

        Whenever You Call: Kaunis ja koskettava.

        Lisään listaani nuo kaikki. xD

        Ja vielä TEOMilta

        Mine Again
        Fly Like a Bird
        Your Girl

        :)

        Mariah rules!


      • Lamb
        Johanna kirjoitti:

        Lisään listaani nuo kaikki. xD

        Ja vielä TEOMilta

        Mine Again
        Fly Like a Bird
        Your Girl

        :)

        Mariah rules!

        Butterfly -albumilta unohdin "The Roof" siinä on taikaa...:)


    • Lazar

      Kolme on ylitse muiden...

      Music Box(Music Box)
      Butterfly(Butterfly)

      Ja ennen kaikkea Circle tältä uusimmalta! Se on niin ihana:D Aaah..

      • Lamb

        " Anytime You Need A Friend" on ehkäpä paras Mariah biisi!


      • Johanna
        Lamb kirjoitti:

        " Anytime You Need A Friend" on ehkäpä paras Mariah biisi!

        AYNAF on kyllä aikamoinen mestariteos. :) Sehän julkaistiin? Ainakin siitä on tehty video. :)


    • mascha

      Mariah on tehnyt mielettömän paljon hyvää musaa, mutta tässä omat suosikkini albumeittain:

      Alone In Love - (Mariah Carey)
      To Be Around You - (Emotions)
      Now That I Know - (Music Box)
      Long Ago - (Daydream)
      The Roof - (Butterfly)
      Petals - (Rainbow)
      Last Night A DJ Saved My Life - (Glitter)
      Subtle Invitation - (Charmbracelet)
      Circles - (Mimi)

      Erityismaininnan saavat Prisoner, X-Girlfriend, The Beautiful Ones, Music Box, Everything Fades Away, Did I Do That ja koko joulualbumi :)

      Todella hienoa, että Mariahin "suomalaiset lambsit" ovat saaneet oman keskustelupalstan!

    • Antti

      Say Something, Stay The Night, You're So Cold, Sent From Up Above, There's Got To Be A Way, You Had Your Change, I Only Wanted...

    • Thomas

      Mariahin helmet löytyvät aika usein sinkkulohkaisuiden ulkopuolelta. Lead the way (Glitter) on yksi Mariahin kaikkien aikojen parhaista, samoin Circles (TEOM) on todella hyvä.

      Muita mitä tulee mieleen on esim. juuri tuo The beautiful ones (Butterfly) ja Clown (Charmbracelet)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe