Hamsterin hinta

Hamsut 66

Hei!
Paljonko hamsterit yleensä maksavat?? Olen hankkimassa hamsteria ja haluisin kuulla kuinka paljon teidän hamsterinne häkki muut tarvikkeet ovat maksaneet.

124

16705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~Eveliinu~

      Hei!

      Ensinnäkin, riippuu mistä hamsterin ostat. Kasvattajalta, eläinkaupasta vai yksityiseltä. Itse olen ostanut kummatkin hamsuni eläinkaupasta. Venäjänkääpiöhamsteri talvikko-naaraani ostin pienestä ja vaatimattomasta eläinkaupasta. Siellä sen hinta oli 19€, mutta ostin samalla häkin, ruokakupin, juomapullon, pesäkupin ja kaikenmaailman telineitä ja leluja yms., yhteishinta oli 65€. (Oli joku tarjouspaketti). Toisen hamsterini, syyrialaisen uroksen (Daddy Yankee "Jenkki") ostin Akvaariosopista Rovaniemeltä. Hinta oli huomattavasti korkeampi, koska se on kuuluisampi ja ismopi liike. Siellä hamsu maksoi 27,50€. (Jossa tosin uros myytiin minulle naaraana) Ja tuolta ostaessani tuli sitten mukaan kesytön hamsu, joka on kyllä nyt jo oikea helmi

    • Salainen hamsu pöpi

      Mulla hamsu makso 20e ja häkki50e muut tarvikkeet teki siitä yhteensä 72e et on sen hankinta aika kallista.

      • Aino:)

        Hamsteri=25-euroa Eläinkaupasta.
        Duna=159-euroa.
        Puumökit yhteensä= 50-euroa
        Chincillahiekat, 4.50, ruoat, 5-euroa, ruokakupit 10-euroa ja juomapullo 3.45.

        Omistan myös pari gerbiiliä, ja niihinkin rahaa menee vuodessa ihan tarpeeksi. Eläintä ei kannate edes aikoa hankkia, jos se on pelkästä rahasta kiinni. Eläin voi sairastua, ja silloinhan se pitää viedä eläinlääkärille. Niitäkin aiheutuu tuloja. Kuitenkin hamsteri on ihana ja suloinen lemmikki =)


      • taaaaaru-
        Aino:) kirjoitti:

        Hamsteri=25-euroa Eläinkaupasta.
        Duna=159-euroa.
        Puumökit yhteensä= 50-euroa
        Chincillahiekat, 4.50, ruoat, 5-euroa, ruokakupit 10-euroa ja juomapullo 3.45.

        Omistan myös pari gerbiiliä, ja niihinkin rahaa menee vuodessa ihan tarpeeksi. Eläintä ei kannate edes aikoa hankkia, jos se on pelkästä rahasta kiinni. Eläin voi sairastua, ja silloinhan se pitää viedä eläinlääkärille. Niitäkin aiheutuu tuloja. Kuitenkin hamsteri on ihana ja suloinen lemmikki =)

        öh , näinkö on?
        mulla meni kyseinen rahamäärä tällein.
        Hamsteri:20e
        Duna:20-30e
        wc:5e
        ja si ruokakupiT 10e ja juomapullo 3.90!

        >> Puumökit voi tehdä ihan hyvin itsekkin jostain vanhasta Fazerin karkkipöntöstä .
        Jakun mulla jäi ylimääräistä rahaa , ostin hamsterille lisää kaikkkia putkia,tikapuita,ymym..
        et ekaks kannattaa hommata kaikki tärkeimmät ja sitten vasta katsoa paljon budjetista lähti ja paljon jäi , niin ostat sitten vaikka hamsullesi jotain muuta kivaa puuhattavaa koppiinsa. (:


      • onneli11
        Aino:) kirjoitti:

        Hamsteri=25-euroa Eläinkaupasta.
        Duna=159-euroa.
        Puumökit yhteensä= 50-euroa
        Chincillahiekat, 4.50, ruoat, 5-euroa, ruokakupit 10-euroa ja juomapullo 3.45.

        Omistan myös pari gerbiiliä, ja niihinkin rahaa menee vuodessa ihan tarpeeksi. Eläintä ei kannate edes aikoa hankkia, jos se on pelkästä rahasta kiinni. Eläin voi sairastua, ja silloinhan se pitää viedä eläinlääkärille. Niitäkin aiheutuu tuloja. Kuitenkin hamsteri on ihana ja suloinen lemmikki =)

        moi mulla50


      • onneli11

        mun hamsu ja ne jutut maksoi 20


      • Tuuli22
        taaaaaru- kirjoitti:

        öh , näinkö on?
        mulla meni kyseinen rahamäärä tällein.
        Hamsteri:20e
        Duna:20-30e
        wc:5e
        ja si ruokakupiT 10e ja juomapullo 3.90!

        >> Puumökit voi tehdä ihan hyvin itsekkin jostain vanhasta Fazerin karkkipöntöstä .
        Jakun mulla jäi ylimääräistä rahaa , ostin hamsterille lisää kaikkkia putkia,tikapuita,ymym..
        et ekaks kannattaa hommata kaikki tärkeimmät ja sitten vasta katsoa paljon budjetista lähti ja paljon jäi , niin ostat sitten vaikka hamsullesi jotain muuta kivaa puuhattavaa koppiinsa. (:

        Hei minun hansterink maksoi 12e ja häkki 19e ja muut hölyn pölyt se teki yhteensä 40e eli ei paljon joten onnea hankkimiseen♥♥


      • Aino:) kirjoitti:

        Hamsteri=25-euroa Eläinkaupasta.
        Duna=159-euroa.
        Puumökit yhteensä= 50-euroa
        Chincillahiekat, 4.50, ruoat, 5-euroa, ruokakupit 10-euroa ja juomapullo 3.45.

        Omistan myös pari gerbiiliä, ja niihinkin rahaa menee vuodessa ihan tarpeeksi. Eläintä ei kannate edes aikoa hankkia, jos se on pelkästä rahasta kiinni. Eläin voi sairastua, ja silloinhan se pitää viedä eläinlääkärille. Niitäkin aiheutuu tuloja. Kuitenkin hamsteri on ihana ja suloinen lemmikki =)

        minä en ostaisi hamsteria eläin kaupasta siellä on pöpöjä ostin sieltä kerran niin kuukauden päästä mun hamsu kuoli :(


      • Janessa14

        Minä olen hankkimassa hamsterin mutta en tiedä oikein paljonko siihen tarvii rahaa voiko joku kertoa?


      • Hamsteritonihania
        hamsu kirjoitti:

        minä en ostaisi hamsteria eläin kaupasta siellä on pöpöjä ostin sieltä kerran niin kuukauden päästä mun hamsu kuoli :(

        Mun hamsteri ostettu lemmikkikaupasta faunattaresta ja nyt on jo yli kaksi vuotta ja tosi terve ja reipas hamsteri vielä on :)


      • SPACR
        Aino:) kirjoitti:

        Hamsteri=25-euroa Eläinkaupasta.
        Duna=159-euroa.
        Puumökit yhteensä= 50-euroa
        Chincillahiekat, 4.50, ruoat, 5-euroa, ruokakupit 10-euroa ja juomapullo 3.45.

        Omistan myös pari gerbiiliä, ja niihinkin rahaa menee vuodessa ihan tarpeeksi. Eläintä ei kannate edes aikoa hankkia, jos se on pelkästä rahasta kiinni. Eläin voi sairastua, ja silloinhan se pitää viedä eläinlääkärille. Niitäkin aiheutuu tuloja. Kuitenkin hamsteri on ihana ja suloinen lemmikki =)

        Moi, me ollaan myös hankkimassa Hamsu, ja haluaisin tietää paljonko ne maksaa yksityisellä?


      • Anonyymi
        Aino:) kirjoitti:

        Hamsteri=25-euroa Eläinkaupasta.
        Duna=159-euroa.
        Puumökit yhteensä= 50-euroa
        Chincillahiekat, 4.50, ruoat, 5-euroa, ruokakupit 10-euroa ja juomapullo 3.45.

        Omistan myös pari gerbiiliä, ja niihinkin rahaa menee vuodessa ihan tarpeeksi. Eläintä ei kannate edes aikoa hankkia, jos se on pelkästä rahasta kiinni. Eläin voi sairastua, ja silloinhan se pitää viedä eläinlääkärille. Niitäkin aiheutuu tuloja. Kuitenkin hamsteri on ihana ja suloinen lemmikki =)

        Hamstereille ei kuulu chinchilla hiekka! voi tulla eturauhas tulehdus


      • Anonyymi
        hamsu kirjoitti:

        minä en ostaisi hamsteria eläin kaupasta siellä on pöpöjä ostin sieltä kerran niin kuukauden päästä mun hamsu kuoli :(

        Sun hamsteri saattoi olla sairas:(


      • Anonyymi
        hamsu kirjoitti:

        minä en ostaisi hamsteria eläin kaupasta siellä on pöpöjä ostin sieltä kerran niin kuukauden päästä mun hamsu kuoli :(

        No se saatto olla jo valmiiksi sairas koska ostin eläinkaupasta hamsun ja se on vieläkin ihan terve ja actiivinen


    • *wildspirit

      ...varaat koko pakettiin 100 euroa niin kyllä riittää. suurin osa hinnast tulee häkistä...sen vaihtelee koon mukaan. hamsteri on noin 16-20 e, monesti eläinkaupoissa on tarjouksia esim mun paketti oli noin 75 euroo.

      • onneli11

        olikose 75 niin halpa


      • zzpieruzz
        onneli11 kirjoitti:

        olikose 75 niin halpa

        Ei ainakaan mun mkelst


      • Anonyymi

        Mun hamsteri (syrkki) maksoi 39€


    • Hipistipi

      Mun hamsterihankinnat teki: Hamsteri oli 20 €,
      Häkki 60 €, Ruokaa ostin lisää aina kerran kahdessa kuussa noin 5 €urolla. Juomapullo oli pari euroo. Mökit sain kamuilta ilmasix.
      Eli noin satasella(vähän alle) pääsee hyvin alkuun, ja pidemmällekin. Tsemppiä hamsun hankintaan!!!OOn itekin hankkimassa uutta!:)

      • turku..

        Minä pyydän kasvateistani 10e. Läheinen eläinkauppa myy hamsuja 13e. uudet Häkit ovat yleensä 39e ylöspäin.


      • onneli11

        kiva saan huomenna hamsun


      • Janne8962
        turku.. kirjoitti:

        Minä pyydän kasvateistani 10e. Läheinen eläinkauppa myy hamsuja 13e. uudet Häkit ovat yleensä 39e ylöspäin.

        Myy mulle yks


      • Anonyymi
        Janne8962 kirjoitti:

        Myy mulle yks

        Taitaa olla jo kupsahtanu tuo viesti laitettu 2005 :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla jo kupsahtanu tuo viesti laitettu 2005 :D

        reps :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla jo kupsahtanu tuo viesti laitettu 2005 :D

        Paitsi JOS kasvatustoimintaa vieläkin ja poikasia saatavilla. Hinta vaan voi olla toinen..


    • Hamsteri 10€
      Häkki (iso) 50€
      Juoksupyörä (iso) 10-15€ (en muista tarkkaan)
      Keraaminen pesäomena 11€
      Juomapullo 2€
      "Heinäjuttu" 3€
      Pesävanu 1-2€
      Ruokakupit yht.6€
      Yht. n.100€ "aloituspaketti" hieman hienompine ja riittävän isoine tarvikkeineen.

      Ruokaan ei ole mennyt 4 kuukaudessa rahaa juurikaan.

      • tzirp

        Itse olen päässyt todella halvalla hamsujen kanssa.
        Edellisestä hamsterista ei tarvinnut maksaa mitään vaikka kasvattajalta näyttelyn yhteydessä tulikin. Se vaan "lykättiin käteen".
        Nyt uusi hamsu tulee kahden viikon päästä lapsiperheestä pitovaikeuksien vuoksi, joten sekin on ilmainen.

        *Häkin sain "kaupantekiäisinä" marsuhäkkiä ostaessani.
        *Virikkeitä olen saanut tuttavilta ilmaiseksi tai ostanut käytettynä halvalla. Toki niitä voi itsekin tehdä.
        *Ruokakuppeja olen ostanut myös käytettynä. Yhden ostin eläinkaupasta muistaakseni 2e.
        *Juoksupyörät on saatu molemmat ilmaiseksi. Toinen kaveriltani vanha gerbiilien juoksupyörä ja toinen uutena tuttavilta kun tuli häkin mukana, eivätkä tarvinneet.
        *Puruja ostan paalissa Agri Marketista kun taloudessa on kaneja, joilla 2m häkit, joten purua kuluu.
        *ruokia olen saanut kaninäyttelyistä palkinnoksi tai sitten ostanut, mutta sitä nyt ei yhden hamsun kanssa paljoa kulu.

        Hamsun hankinnassa voi päästä halvallakin, mikäli ei ryntää heti ensimmäiseksi kalleimpaan eläinkauppaan ostamaan kaikki uudet hienoudet. Hamsteri kun tuskin on sen iloisempi siinä ehkä joidenkin silmään hienommalta näyttävässä muovihelvetissä (kaikki "avaruushäkit" ym) kuin tavallisessa yksinkertaisessa dunassa tai vanhassa akvaariossakaan. Käytettyjä pinnahäkkejäkin saa parilla eurolla jos viitsii yhtään etsiä.
        Samoin juoksupyöriä ja muita virikkeitä myydään parilla eurolla nettipalstoilla.
        Vai tarvitseeko kaiken olla uutta? Hamsun elinikä kun ei kovin pitkä ole, niin hyvässä kunnossa pidetyt tavarat kelpaavat sen ensimmäisen käyttäjän jälkeen vielä monelle hamsterille.


      • zzpieruzz
        tzirp kirjoitti:

        Itse olen päässyt todella halvalla hamsujen kanssa.
        Edellisestä hamsterista ei tarvinnut maksaa mitään vaikka kasvattajalta näyttelyn yhteydessä tulikin. Se vaan "lykättiin käteen".
        Nyt uusi hamsu tulee kahden viikon päästä lapsiperheestä pitovaikeuksien vuoksi, joten sekin on ilmainen.

        *Häkin sain "kaupantekiäisinä" marsuhäkkiä ostaessani.
        *Virikkeitä olen saanut tuttavilta ilmaiseksi tai ostanut käytettynä halvalla. Toki niitä voi itsekin tehdä.
        *Ruokakuppeja olen ostanut myös käytettynä. Yhden ostin eläinkaupasta muistaakseni 2e.
        *Juoksupyörät on saatu molemmat ilmaiseksi. Toinen kaveriltani vanha gerbiilien juoksupyörä ja toinen uutena tuttavilta kun tuli häkin mukana, eivätkä tarvinneet.
        *Puruja ostan paalissa Agri Marketista kun taloudessa on kaneja, joilla 2m häkit, joten purua kuluu.
        *ruokia olen saanut kaninäyttelyistä palkinnoksi tai sitten ostanut, mutta sitä nyt ei yhden hamsun kanssa paljoa kulu.

        Hamsun hankinnassa voi päästä halvallakin, mikäli ei ryntää heti ensimmäiseksi kalleimpaan eläinkauppaan ostamaan kaikki uudet hienoudet. Hamsteri kun tuskin on sen iloisempi siinä ehkä joidenkin silmään hienommalta näyttävässä muovihelvetissä (kaikki "avaruushäkit" ym) kuin tavallisessa yksinkertaisessa dunassa tai vanhassa akvaariossakaan. Käytettyjä pinnahäkkejäkin saa parilla eurolla jos viitsii yhtään etsiä.
        Samoin juoksupyöriä ja muita virikkeitä myydään parilla eurolla nettipalstoilla.
        Vai tarvitseeko kaiken olla uutta? Hamsun elinikä kun ei kovin pitkä ole, niin hyvässä kunnossa pidetyt tavarat kelpaavat sen ensimmäisen käyttäjän jälkeen vielä monelle hamsterille.

        Minä olen ollut ystävälläni jolla oli 18 hamsua he ruokkivat niitäkasviksilla ja yms


    • Katsyskä

      Moiks.
      Mul ei täl hetkel oo hamsterii
      tulee varmaanki

      Hamsterini makso: 15e. [eläinkaupasta]
      Kasvattajilt saattaa saaha halvemmal..

      Häkki Juoksupyörinee ym. mitä kuuluu häkkii jonka
      ostaa eläinkaupasta makso n. 100e.

      Mut ostin silti Hamsterille puumökin..
      Vaikka mukana olikin mökki [muovinen tai joku]

      Ja samoin ruuat ym. ostin sekä yhen ruoka kupin..

      Tarkkaa hintaa en muista mutta hinta tais olla pyöreesti
      n. 150e.

      • sähaiset

        lol


    • misty

      kääppäreistäni 10-12e kappaleelta ja niitä on nyt 7. Tarvikekustannuksissa menin sekasi laskuissa jossain 300e:n kohdalla ja aikaa oli kulunu n.5kk ekan hamsun hankinnasta.

    • hamsteri höpö

      Mulle häkki tarvikkeet makso 45e, jotka ostin naapurilta. Hamsu makso 20e.

    • hamsun omistaja

      mun kultahamsteri maksoi 20euroa ja häkin sain ilmaiseksi ja tavarat kaupan päälle.

      • =)

        Hei! Voitteko kertoa mistä saa halvimmat hamsterit?


      • ............
        =) kirjoitti:

        Hei! Voitteko kertoa mistä saa halvimmat hamsterit?

        Jos eläimen hankkiminen on parista eurosta kiinni niin kannattaa jättää väliin..

        Halvimmalla saa kuitenkin kasvattajilta, hinta 20-25e. Eläinkaupoissa villi käsittelemätön hamsteri maksaa n.25-40e riippuen eläinkaupasta.


      • SUVI10044EITIIÄTÄSTÄ
        =) kirjoitti:

        Hei! Voitteko kertoa mistä saa halvimmat hamsterit?

        KOKKOLASTA MUSTISTA JA MIRRISTÄ SAA HALVIMMAT HAMSTERIT JA TARVIKKEET HAMSTERI18$ TARVIKKEET KUUSITOSTA EUROA JUOMA MUKI 1-2EUROA MÖKKI14EUROA KUPPI JOSTA SYÖ DÄÄN 10EUROA


      • truuuuuuu-
        ............ kirjoitti:

        Jos eläimen hankkiminen on parista eurosta kiinni niin kannattaa jättää väliin..

        Halvimmalla saa kuitenkin kasvattajilta, hinta 20-25e. Eläinkaupoissa villi käsittelemätön hamsteri maksaa n.25-40e riippuen eläinkaupasta.

        eiluoja lol! : Dd
        kasvattajalta hamsteri 20-25. painu ny kuule hamsteriyhdistyksen sivuille ja lue että hamsteri maksaa kasvattajalta tuotuna 12-20 e riippuu hamsterin rodusta.

        > ja hamsteria ei saa myydä tän kalliimmalla 10-30 euroon , onhan sentäs niin lyhytikäinen kaveri ::---)
        itselläni on ollut nyt 5 hamsteria , joista 3 on viellä hengissä. :p


      • enskatti
        =) kirjoitti:

        Hei! Voitteko kertoa mistä saa halvimmat hamsterit?

        Hei! Kokkolasta, Mustista ja mirristä saa halvimmat hamsterit. hamsterit häkkeineen on (n.30 e) ainaki mustista


      • hamsteri rakas
        truuuuuuu- kirjoitti:

        eiluoja lol! : Dd
        kasvattajalta hamsteri 20-25. painu ny kuule hamsteriyhdistyksen sivuille ja lue että hamsteri maksaa kasvattajalta tuotuna 12-20 e riippuu hamsterin rodusta.

        > ja hamsteria ei saa myydä tän kalliimmalla 10-30 euroon , onhan sentäs niin lyhytikäinen kaveri ::---)
        itselläni on ollut nyt 5 hamsteria , joista 3 on viellä hengissä. :p

        hei! itse olen hamsu hullu, mulla on jo 2 aikuista ja 9 poikasta. Suosittelen hamsun hankkimista, häkkiä ei tarvi siivota kun kerran viikossa jos on iso häkki, mutta jos on pieni häkkki niin 2 kertaa viikossa :).....................halvimmat hamsut on (noin.10 -15 e)
        hamsu häkkeineen ja tavaroineen voi olla eläin kaupassa jossa on tarjous jotain (30-37e) kasvattajilla saattaa olla jotain 20-28 e


      • onneli11

        joo mulla on MARSUN eikun hamsu sen häkki oli 30 ja juomapullo parieuroo ite hamsu oli 19 euroo tavaroita sillä on puu mökki ja vessapaperi rullasta tehty tunneli mä askartelen sille ite jostain esim.. pahvista jotain laatikkoo mökkeröä sillä on iso mökki ja paljon touhua siellä sen Nimi on.. Viiru mutta sanon sitä .. Nöpöksi se on musta söpö nimi .Mikä on sun hamsun nimi


      • onneli112
        onneli11 kirjoitti:

        joo mulla on MARSUN eikun hamsu sen häkki oli 30 ja juomapullo parieuroo ite hamsu oli 19 euroo tavaroita sillä on puu mökki ja vessapaperi rullasta tehty tunneli mä askartelen sille ite jostain esim.. pahvista jotain laatikkoo mökkeröä sillä on iso mökki ja paljon touhua siellä sen Nimi on.. Viiru mutta sanon sitä .. Nöpöksi se on musta söpö nimi .Mikä on sun hamsun nimi

        mun hamsun nimi on Viiru mut sen lempinimi on Nöpö


    • hamsut

      ehkä n. 20-30e mä ainakin maksoin 20e,per nenä, hinta riippuu vähä paikast...

    • HamuliHemuli

      Minun hamsterini maksoi 15€ ja kasvattajalta ostin. Häkki tarvikkeineen tuli sitten maksamaan 50€. Ja btw en suosittelisi ostamaan eläinkaupasta hamsteria, koska useinmiten ne tulevat tukusta ja saattavat olla sisäsiittoisia. Ja eläinkaupassa hamsterit eivät ole saaneet tarpeeksi käsittelyä ja ne voi olla aika epäsosiaalisia. Mutta tietenkin jotkut eläinkaupat ostavat myytävät eläimet kasvattajilta. Kannattaa siis kysyä eläinkaupasta eläimen alkuperää ja jos on mahdollista saada sille paperit niin kannattaa ottaa :)

      • hamster lover

        ensimmäisen hamsterini ostin eläinkaupasta (akvaariosoppi) ja maksoi 39e eli oli tosi kallis. häkki sille maksoi tosin 5e koska löysin sen kirpparilta ja oli vieläpä uudenveroinen. siihen häkkiin tuli myös juomapullo, ruokakuppi, juoksupyörä ja kiipeilyteline. se ei ollut kovin kallis ostos.
        itsellä on tällä hetkellä 5 aikuista hamsteria ja 17 poikasta joita emot vielä imettää.

        häkkejä on yhteensä 6 kpl
        dunia 2 kpl
        pari kuljetuskoppaa (faunaboksia)
        juomapulloja 8kpl
        ruokakippoja 9kpl
        juoksupyöriä jos minkäkin näköisiä ja kokoisia yht. 7 kpl
        pesäkoloja ja mökkejä yht. 8 kpl
        sitten on vielä muuta sälää hylly täynnä
        yhteensä minulla on hamstereihin ja niiden tarvikkeisiin uponnut rahaa noin 300-400e
        2 hamsteriani on eläinkapuasta, loput kasvattajilta ja yksityisiltä hommattuja.

        jos haluaa halvalla hamsterin ja sen tarvikkeet eläinkaupasta niin kannattaa suunnata haaparantaan ruotsin puolelle, siellä hamsteri maksaa eläin kaupassa 150kr eli noin 15e ja sen tarvikkeet ovat miltei puolet halvempia siellä kuin suomen puolella.

        minun suositukseni on ostaa hamsteri kasvattajalta tai yksityiseltä koska ovat valmiiksi käsikesyjä ja sen suvusta tietää edes vähän. onnea hamsterin ostoon :)


    • MiQel^^

      Itselläni hamsteri maksoi 25 €, häkki oli valmiina entiseltä hamsultani, plus muut tarvikkeet, (tasot, juoksupyörä, ruokakuppi, yms)

      Rahaa meni vain suolakiveen, puruihin uuteen pesämökkiin, ruokaan, ja juomapulloon, eli yhteensä noin 40 € kaikkine hamstereineen ::)

    • prestohamsu

      mitämaksaa kultahamsu?

    • HÖHÖÖ

      mistä kannattaisi hankkii hamsu jos asuu porissa eikä kauheen kaukaa viitti hakee t mopoauton löpö riittää et mistä hakis

      • onneli11

        kannataa ostaa eläin kaupasta koska oon käynyt porissa JA SIELLÄ OLI15 HAMSUJA blus häkki juomapullo ja ruokakuppi ja touhua eli oli yhteensä mulla 34euroo ei oo musta kallis jos on rahaa . Riittävästi mut riippuu miten osaa käytäytyä hamsun kanssa kun olin siellä eläin kaupassa niin siellä katotaan miten osaa huolehtia siitäkun yksi tyttö piti sitä sylissä niin se tippui pääellä siis se hamsu betoni lattialle sitten se myyjä ei antanut sitä sille eli kannataa huolehtia siitä tosi hyvin eläinkaupassa ja kotona myös


    • turrake

      syrkkini makso porin akvaariokeskuksessa 15e ja häkki 75e joka tilattiin saksasta missä oli kaikkia härpäkkeitä, putkistoja sekä se oli oikeen iso, sit ruuat ja pullot makso yhteensä 15e

    • -.-Possu-.-

      Wau aion hankkia hamsun mut äiti ei oikein tykkää niin mut väkisten kyl se tulee mut tahtoisin tietää Että mitä ruokaa kantsii antaa sille hamsulle ? &.& :)

      • onneli11

        no eläin kaupasta tai tokmannilta


    • hemuli<3

      mun hamsteri on ostettu hyvinkäältä ja se makso 23 euroa ja hamsterini on syyrialainenhamsteri riippuu yleensä mistä ostaa ja minkä rotuinen hamsteri on ... jos olet ostamassa häkin ja hamsterin erikseen se tulee yllensä kalliimaksi riippuu minkä kokoisen häkin olet ostammassa pienet häkit maksavat yleensä 30e-70e riippuu myös häkin merkistä ja muodosta ... ja jos taas ostat esomerkiksi paketin jossa tulee häkki ja hamsteri ne maksavat yleensä 50-120e oma hamsterini ostettiiin hyvinkään salamnterista ja paketissa tuli hamsteri ,häkki,juamapullo,ruakakuppi ja yksi muavinen mökki .. jos ottaa huamioon myös kaikki jyvät mitä ostaa hamsterille niin jos ostaa kaupasta esim vaikka prismasta yksi pussillinen maksaa 1-6e ja jos ostaa eläinkaupasta tai liikeestä niin saa itse valita seoksen ja paljonko jyviä haluua ja saa valita oman hamsterin suasikeita ...

    • HaMsTeRi.

      Hemuli mä aion ostaa Tuurista sieltä eläinkaupasta luulekko et siel ois hamstereita ? ; ) oon hulluna hamstereihin mut äiti sano et sain kissan ja en hoija sitä ja en saa painettua äitin päähän sitä et mä halusin sisäkissan ei mitään navetta kissaa ja meiän navetta on ainakin täält kotoa 300metrin välis et on ko järkee ? Mut kyl äiti viel suostuu ku mulla on kaksi 50 kymmene euron seteleitä ja kaks kymppisiä ainakin viis tai neljä ^^ mitäs oot mieltä hemuli ?

      • Sedä

        Mitä jos yrittäisit mieluummin saada luvan hakea kissasi navetasta kotiin, ja opettaisit sen sisäkissaksi että senkin olisi turvallisempi ja mukavampi olla, ja ulkoilisitte sitten valjaissa? Saisit itsellesi pienellä opettamisella kivan lemmikin joka olisi lähempänä, ja saisit samalla osoitettua jaksatko hoitaa lemmikkiä?

        Hamsteri kannattaa mieluummin ostaa kasvattajalta, koska eläinkaupasta voi saada perinnöllisiä saqirauksia kantavan tai huonosti käsitellyyn eläimen. Voit pyytää saada kaupassa käsitellä hamsteria jotta näet jos se on hirveän arka tai puree. Jos lähelläsi on virallisia kasvattajia, saat sieltä todennäköisemmin terveen ja kiltin eläimen (mutta myös eläinkaupasta voi toki saada mukavan, en väitä muuta). Kasvattajat löytyvät täältä:
        http://www.hamsteriyhdistys.fi/kasvattajat/


      • oot ihana
        Sedä kirjoitti:

        Mitä jos yrittäisit mieluummin saada luvan hakea kissasi navetasta kotiin, ja opettaisit sen sisäkissaksi että senkin olisi turvallisempi ja mukavampi olla, ja ulkoilisitte sitten valjaissa? Saisit itsellesi pienellä opettamisella kivan lemmikin joka olisi lähempänä, ja saisit samalla osoitettua jaksatko hoitaa lemmikkiä?

        Hamsteri kannattaa mieluummin ostaa kasvattajalta, koska eläinkaupasta voi saada perinnöllisiä saqirauksia kantavan tai huonosti käsitellyyn eläimen. Voit pyytää saada kaupassa käsitellä hamsteria jotta näet jos se on hirveän arka tai puree. Jos lähelläsi on virallisia kasvattajia, saat sieltä todennäköisemmin terveen ja kiltin eläimen (mutta myös eläinkaupasta voi toki saada mukavan, en väitä muuta). Kasvattajat löytyvät täältä:
        http://www.hamsteriyhdistys.fi/kasvattajat/

        Sulla on hyvä sydän


    • hamsu-fani

      paljonko kultahamsu maksaaa

    • TIUKKAA SETTIÄ

      ---^ kultahamsteri sama asia ku syyrialainen

    • boingoing

      sedä! ei ulkokissaa voi opettaa uudestaan sisäkissasks varsinki jos se on jo päässy pentuiästä!!!

    • joku outo

      mikä on duni?

    • Hamsteri

      Ei kannata ottaa hamsua, jos on kiinni hinnasta. Eläinlääkärikulut voivat nousta yllättäin useisiin satasiin.
      En lukenut koko ketjua, mutta miten tässä alettiin puhua jostain ulkokissasta?

    • 11+11

      kantsii hankkia jostain pleksiä ja laittaa silikonilla kiinni,tulee halvemmaksi. meillä oma tekonen ja toimii hyvin. meillä makso eläinkaupassa 25e. eli aika kallis muta kasvattajalta saa varmasti halvemmalla ja kesymmän. juoksupyöriä ja mökkej'ä ym tarvikkeita voi tehdä itse, tai ostaa käytettynä,jolloin pitää ne pestä hyvin :) halvalla pääsee kuhan vaan keksii itse miten :) gerbiili on muuten touhukkaampi kuin hasteri :)

    • hamsunen <3

      Minäkin ehkä hankin hamsterin. Ja haluaisin
      roborovskin

      • en älynnny

        ok????


    • addaf2

      Talvikkoni kustannukset (1):
      ruoka n. 10 e
      ruokakupit, kopit yms. 20e
      häkki 50e
      hamsu 25e


      Duna on häkki, jossa on ekaksi värillinen muovipohja,sitten läpinäkyvä muovi ja ylempänä kalterit. Kannattaa hankkia laadukas -- kallis yleensä ja tilava, pienet häkit ovat oikeasti liian pieniä. Myös hamsu ei saisi ylettyä jyrsimään.

    • ei hajuakaan

      Minkä
      nimen voin antaa mun kääpiö hamsulle.???????? (HUOM se on tyttö

      • Nimi ehdotuksia

        Oisko ...
        Wilma, Noora, Duna, Bella, Silja :)
        PS: Minknkä värinen se on?


    • niii

      Anna nimex vaikka weera.Käykö

    • keksiä

      Sen nimeksi tuli omppu
      hyvä nimi on omppu keksin sen kun äiti tarjosi omenaa

    • näin se vaan on

      Hamsteri kannattaa ostaa ehdottomasti suoraan kasvattajalta. Syitä: hamsteri on varmasti paljon enemmän käsitelty. On terve. Ja paljon halvempi! Sitäpaitsi monet hamsut ovat usein toimitettu eläinkauppoihin juuri yksityisiltä. He vain laittavat niille hintaa yli kolme kertaa enemmän!

      • ÄLÄ HÖPÖTÄ

        ei ole totta olen käynyt eläinkaupoissa ja siellä ne maksavat 30-40€ ja joltain kasvattajilta 40-80€ oon kattonu netistä!


    • APUA!!

      hei kaikki !

      mää oon 12 vuotias tyttö ja oon aikomassa ostaa hamsterin ja sen tarvikkeet se ois eka kerta kun ois joku pien eläin. Nii haluisin tietää hinnoista ja hoidosta nii joilla on hamsteri nii voiko auttaa :)

      • Jyrsijä rakastaja

        Miks et kato hoito-ohjeita netist? Haet vaa netist "Hamsterin hoito-ohjeet" nii paljon ohjeita löytyy! :) Hinta on yleensä jou 15-19 e tai vähän enemmä, riippuu rodust


    • Jyrsijä rakastaja

      Arvatkaa mikä on toden näköistä?no sne et mä saan (toivottavasti) HAMSTERIN!!! :) mun unelma on saada hamsu!hamsut on niin södei!kuka muka ei vois rakastaaa hamsui??!! :) se ois rodultaan Talvikko! mut yks kysymys mul on:- pitääks talvikolla olaa wc? koska netis luki jotain et pitäs kai mut en oo varma! nii selviiks se ilma wc:tä? VASTATKAA SIKA NOPEEST!!!! =-O

      • hamsuilija

        Mun hamsterit oppi näin vessalle että laitoin niiden pissasta purua siihen wc kippoon ja loput ne hoitikin itse :) viisaita hamsuja


    • Jyrsijä rakastaja

      miks kukaan hitto ei vastaaa????! tarviin vähä helppii koska en tiedää!! voiks joku ny vähä jeesaaa! ku netist käää ei löy'y mittää ohjeitta! auttekkee ny! auttekkee! pliide?

      • Anonyymi

        Mikä on kysymys?


    • 8+4

      ^No en ihmettele ettei kenenkään ole tehnyt mieli vastata... Ja ei ole pakko olla wc:tä, minun talvikollani oli, muttei oppinut käyttämään joten otin sen pois. Ja ihan googlettamalla olisit tämän tiedon löytänyt. Kannattaa lukea netistä erilaisia hoito-ohjeita ja suosittelen käymään Suomen hamsteriyhdistyksen foorumilla.

    • Jyrsijä rakastaja

      mitkä on teiän lenpi eläimer ? mun lempieläimet ovat:- hamsterit, gerbiilit, ( kaikki jyrsijät) ja koirat kissat! :-) :-) ;-) entäs teidän? =-O

    • Jyrsijä rakastaja

      Vastaan 8 4:-olen jo etsinyt paljon hoito-ohjeita! olen itseni mielestä valmis talvikkoon! kiitos kun kerroit, sillä löysin googlesta vain että on hyvä ottaa wc mutta en ollut varma er onks pakko olla wc. ja päädyin tulokseen et otan wc:n, jos ei opi käyttää sitä niin otan pois. mut pitäiskö hamsterin oppii ite käyttää wc:tä jos se aikoo oppia? ja miks kukaan ei ois halunnu vastaa mun kysymykseen? t: Jyrsijä rakastaja! PS: tämä viesti on vain 8 4:lle!!! ;-) :)

      • Sedä

        ^Kannattaa opetella kärsivällisyyttä ;) Kukaan ei päivystä täällä koko päivää vastailemassa pikkukysymyksiin, joten ei voi olettaa että kahdessa tunnissa joku ehtii vastaamaan. Pikemminkin voi kestää päiviä tai viikkoja, ja joskus kukaan ei vastaa vuosikausiin :D


    • Hamppu03

      Hamsteri oppii itse käyttämään wctä jos oppii. Et ees yritäauttaa sitä. Hamsteri hoitaa kyllä homman. Joo oon samaa mielt kun Sedä! Kärsivällisyyttä

    • trol

      mun hamsteri ja häkit ja nää makso 399e.

    • Jyrsijä rakastaja

      Häh? Miten? Muuten mun hamsu oppi käyttää wc:tä! mä autoin sitä silleen et sanoin "HYVÄ" aina kun se kävi wc:llä! :) :) ;)

    • Jyrsijä rakastaja

      Jippii! Jippii! tää ei kuulu tälle sivustolle mut silti:-saan (EHKÄ) vilja käärmeen synttäri lahjaks!!!!!:-):-):-):-):-) :) :) :) :)

    • Jyrsijä rakastaja

      anteeks tosta viime kertasest viestistä!!!!!!!! mä en aatellu ennen ku laitoin sen tänne!!!!!!! te varmaa aattelette että mä syöttäisin mun hamsterin sille käärmeelle, MUT EN IKINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! enkä välttämät saa mitää!!!!!!

    • kierrätyksen ystävä

      Hamsteri 30 € Iso duna kaikkien tarvikkeiden kanssa huuto.net sivuston kautta käytettynä yhteensä 42 €. Käytettyjä & hyväkuntoisia tarvikkeita löytyy PALJON joten ei välttämättä kannata ostaa uutta!!!

    • moikka6

      juu eli itse hamsteri maksaa 25e, mutta tarvikkeet, häkki, purut ja ruot maksaa, myös eläinlääkarit maksaa, jos esim hamsterisi sairastuu.

      ruokakippo noin 3-10e riipuu koosta
      juomapullo noin 2-4e hamsterin koossa, isommat maksavat sitten jo vähän enemmän
      pesämökki noin 5-12 riippuu koosta
      juoksupyörä syrkki koko on 28cm joten se on noin 20-30e luokkaa pienemmät eli kääpiöhamsterin juoksupyörät ovat yleensä10-15 (voi saada halvemmalla)
      häkki riippuu mistä ostat, voit katsella käytettyjä häkkeja joita saa halvemmalla.
      hamsterilla pitää olla myös aktiviteettiä, mutta muistathan, että hamsteri on yö-eläin, joten sitä ei saa herätellä päivisin, joten aktiviteetti ja hamsterin hoito ja juoksuttaminen vapaana huoneistossa (jossa ei ole sähköjohtoja lattialla, eikä mitään vaarallisia paikkoja ole) tapahtuu ilalla, joten hamsteri ei ole pienen lapsen lemmikki, koska hamsteria voi alkaa herätellä alkuillasta noin.8 aikaa (jotkut hamsterit saattavat herätä itse).

      mutta onko sinulla rahaa ruokaan ja puruun jota pitää ostaa jatkossakin?
      entä eläinlääkäri?
      eläin lääkäri voi maksaa paljon, joten ennen kuin otat hamsterin varmistathan, että sinulla on mahdollisuus viedä hamsteri eläin lääkärille jos esim se sairastuu?

      ruoka maksaa noin 1-6e riippuen siitä mitä ruokaa käytät ,meillä käytetään kaikilla hamstereilla festival hamsterin ruokaa, jota sekoitetaan rodo hamster mixiin. muistathan, että hamsterilla pitää olla aina raikasta vettä tarjolla, joten vaihda se ainakin joka toinen päivä, varmista juomapullon toimivuus päivittäin vaikka topsipuikolla pyörittäen kuula ja jos topsipuikon pää kastuu juomapullo on toiminnassa.

      tuoreruokaa tulisi antaa päivittäin, varsinki pennulle. annatan hamsterillesi päivittäin tuoreruokaa? esim.hedelmiä, vihanneksia ja piltit käy hyvin ;) monet hamsterit tykkää parsasta joten voit ostaa pakaste parsaa ja keittää sitä:) kannattaa ostaa hamsterille erikseen tuoreruoka kippo, josta on helppo syödä.

      häkin siivous tapahtuu kerran viikossa! jos sinulla on wc-astia käytössä johon hamsteri pissaa, vaiha se noin 3 kertaa viikossa, ettei se ala haisemaan! häkin siivous tapahtuu vasta illalla kun hamsteri on heränny.
      häkin siivouksessa sinun täytyy:
      -pestä, häkki/duna/terra.
      -vaihtaa puru
      -vaihtaa ruoka
      -voit sisustaa häkkiä/dun
      aa/terraa eri järhestyksellä HUOM! ETHÄN VAIHDA JUOMAPULLON PAIKKAA?!
      ja eiköhän se siinä ole.

      muistathan että hamsterin hampaat kasvaa koko ajan, joten sen täytyy teroittaa niitä jollakin kovalla puremalla, meillä käyetään pajun oksia ja smaker tikkuja, pajun oksia löydät ihan luonnosta ja noita tikkuja löytyy ihan eläinliikkeistä.
      hamsterin kynsiäkin olis hyvä leikata, mutta todella varovasti ja niitä ei tarvitsi leikat kovin usein. meillä leikätään 1 kerran 2 kuukaudessa (jos on tarvetta)
      hampaatkin olisi hyvä tarkistaa, ettei ne ole käyrät, jos ne on käyrät hamsterin on vaikea syödä, joten viethän sen eläinlääkärille. jos et pääse viemään hamsteriasi heti eläinlääkarille syötä hänelle paljon pilttiä ja nestemäistä ruokaa jota voi `nuolla` hyviä pilttejä ovat: peruna parsakaali, lohi peruna, kukkakaali peruna ja liha piltit

      hamstereiden turkkiakin pitää hoitaa eli hankithan harjan. pitkäkarvasilla uroksilla on takussa turkki, mutta ethän käytä hamsterin harjauksessa kovakuorasuutta!, harjaa vain lempeästi. meille harjataan kaikki 7 hamsteria päivittäin. lyhyt ja pitkäkarvaisilla on omat harjat!:)

      toivottavasti tässä oli tarpeeksi tietoa. ja lisää löydät hamsteri ry sivuilta.

    • Jyrsijä rakastaja

      mite nii lapsel ei sais olla hamsterii??? esim. onha 17 v ki lapsi! esim. semmoiset 13 vtki voi herää 8 illal tai 5-6 aamul! et voi lapsiki hamsterin ottaaa! mä herään viidelt aamul ku äiti lähtee töihi!et mieti vähä!!!!!!!voiha lapsellekki antaa hamsu!!!! jos sillä on aikaa... en kerro ikää kellekkäää vaik kysyisitte!!!!!!!!!! muute mul on hamsu joka on 3 kk ikäne! se on talvikko! se on sika söpö!!!! semmost on pakko rakastaa!!!!!! :-) ;) :)

      • Sedä

        Voi ottaa toki, mutta jos kouluun pitää herätä aamulla seitsemältä, niin kaikki ei jaksa valvoa leikkimässä yhdeltätoista jos hamsu herää vasta silloin. Yhdeksän tunnin unet halutakseen pitää olla jo nukkumassa. Siinä mielessä hamsterit ei välttämättä ole parhaita mahdollisia jyrsijöitä lapselle, vaikka niitä sellaisiksi luullaan, ja monesti ostetaan ymmärtämättä että ne on yöeläimiä. Esim hiiret ja gerbiilit on paljon enemmän hereillä myös päivisin.

        Moni 17v ei vielä ole ihan aikuinen, mutta ihan eritavalla kuitenkin kuin 13v ;) Siinä välissä vastuullisuus kehittyy, ja unentarve vähenee (=jaksaa vähemmillä unilla joten voi valvoa pidempään). Toki moni 13v:kin voi ihan hyvin osata hoitaa lemmikkiään ja osa 17 kesäisistä ei osaa mitään.


    • hamsu hullu ¤¤¤¤¤¤¤¤

      Moikkelis moi!

      Minä ja mun sisko saadaan hamsu...
      ...siis jos me osataan pitää huoneet siisteinä pari viikkoo. Me käyvään kattoo hamsui ja mä haluaisin kääpiöhamsun.
      Ja mä luulen et me saahaan se hamsu, koska autetaan pitää toisii huoneet siisteinä. XD
      Kerron, kun saadaan siskon kaa hamsu.

    • hamsu hullu ¤¤¤¤¤¤¤¤

      moi kenellä on yli 5 hamsua lähettäkää viesti jos osaatte

    • hamsu fani

      olen hankimassa rodorovskin paljon se maksaa?

    • Mulla on 2 hamsterii ostin ne eläinkaupasta ja molemmista meni 50e tarvikkeet 150-160e Eli halpaa!!!! :)

    • onneli2

      minulla50 häkki ja ite hamsu

    • hamsuilja

      Mun hamsut molemmat makso yksin jo 30 euroo ja kamat molemmille n.200

    • söpöjä poikasia

      Syyrianhamsterin poikasia syntynyt kouvolassA.
      luovutus elokuussa, kyselyt
      [email protected]

    • ...

      Mulla hgamsu maksoi 10e,häkki 25e(oli alennuksessa) ja muut tarvikkeet 40e ;) Eli yhteensä 75e ;3

    • Hamsteri1

      Moi!
      Tietäisikö kukaan mistä voisi ostaa parhaiten hamsun ja häkin. Tiiän et melkein kaikki sanoo, että osta kasvattajalta, mutta missä kasvattaja olisi? Kiitos jos kerrot! Myös kysymys, kuinka paljon kasvattajalta maksaisi hamsteri, ja mistä kaupasta/muualta häkki?

    • hamsubamsu

      Riippuu hamsterista:) meillä on talvikko joka maksoi n.20-25€ faunattaressa

    • hassseli

      Hamsteri maksaa 10e-30e. Häkki maksaa 20e-100e

    • Mamma78

      Syrkit eläinkaupassa 40 ylöspäin kasvattajalta 25-35€

    • Minävaab

      Riippuu ihan että mistä ostaa :-) Meidän syrkkityttö maksoi 12€ (yksityishenkilöltä joka ei ole virallinen kasvattaja) ja nyt olemme hakemassa meille talvikkoa, joka maksaa 29€. Talvikolle saimme tarvikkeet käytettynä 40€:lla (duna, juoksupyörä, 4 ruokakuppia, 2 juomapulloa, mökin, kylpyhiekkaa, kylpyastian ja juoksupallon). Syrkin maxi duna maksoi 80€, mökki 15€ ja wc 3€ :-)

    • Hamsuhullu

      Mun hamsu makso kasvattajalta 25€
      Duna oli ollu aikoja sitten
      Juoksupyörä makso 15-25€

    • Yksvaa12

      Tämä nyt ei liity hamstereihin mutta tietääkö kukaan minkä hintaisia afrikankääpiö siilit ovat(lemmikkisiilit) ?

      Kiitos jos vastaatte :)

    • VenlaAmsuRakastaja

      Omg maksaako hamsut 20e niinku mun pappa antaa mulle 20e viikkorahaks 😱😱😱😱😱

    • Anonyymi

      Mun hamsteri ja sen kaikki tarvikkeet makso yhteensä 180€

    • Anonyymi

      Syyrialainen hamsteri jumbossa 42€
      Gerbiili 39€

    • Anonyymi

      Omistan pieniä jä isoja hamstereita ja lisäksi 3 vanhempaa Gerbiili tyttöä. Kiva kun voi seurata niiden touhuilua. Ei se ole rahasta kiinni. Kun vaan hoitaa ja ruokkii eläimet hyvin ja on asialliset. Häkit ja virike toiminnot niille.

    • Anonyymi

      Hamsterit maksoivat nyt 42€/kpl syyrialainen eli kultahamsteri.

    • Anonyymi

      Syyrialainen 42. E sellon faunatar

    • Anonyymi

      Kultahamsterin eli syyrianhamsterin hinta 42€
      Vuonna 2019

    • Anonyymi

      Tässä minun:
      Hamsteri 25e (Tai olisi ollut, ellei olis ollu oma kasvatti :D)
      Häkki: 130e maxi duna.
      Purut,mökit,ruoat juoksupyörä yms: 60e
      Ihan mun vinkkinä vaan, niin kannattaa varata siihen häkkiin eniten rahaa ja etsiä mahdollisimman iso, koska hamsterisi tulee asumaan siinä koko elämänsä. Suosittelen kääppäreille medium dunaa, koska se mini duna on kyllä aivan liian pieni. Mediun duna on syrkille taas liian pieni, (Ei edes täytä lain määräämiä vaatimuksia, eli 80x40) koska se on vain 70x40 ja medium dunaan ei edes mahdu oikean kokoista juoksaria, eli 28cm. Syrkille siis maxi duna.
      Tässä nyt tällänen mun toisesta hamsusta:
      hamsteri: 20e
      häkki: 25e
      tavarat: 75e
      Tuo häkki on siis käytettynä ostettu terra.
      Tässä vielä mun tulevan hamsterille:
      hamsteri: 0e (Oma kasvatti)
      häkki: 130e (maxi duna uutena)
      Tavarat: 100e

    • Anonyymi

      Kultahamsteri maksoi 45€ nykyään, vuos sit viel 35€.

    • Anonyymi

      Mun hamsteri ja sen tavarat maksoi suunnilleen näin:
      hamsteri = 25€
      häkki = 150€ (iso, kolmikerroksinen)
      mökit, pesät = 20-30€
      ruokakupit ja juomapullo = 15€

      >> wc me ollaan tehty ihan maitopurkista, leikattiin vaan ns ”katto” pois, laitettiin puruja sinne sisään ja se olis sitten siinä!

      >> vessapaperia ollaan annettu, jotta voi rakentaa pesää :)

      >> ei se hamsteri lopulta paljoa maksa, olin ehkä vähän myöhässä tässä vastauksessa, mutta toivottavasti auttoi jotain :3

    • Anonyymi

      Mää ostin venäjänkääpiöhamserin se maksoi 30€.Häkki jossa oli pari kalustetta mukana 80€

    • Anonyymi

      3000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

    • Anonyymi

      Haluasin hamsterin ne on ihania on hevosetkin

    • Anonyymi

      Moi mä oon täällä 2022 ja itken ku nää hinnat on nii alhaisia nykyään maksaa 200 vähintään kaikki yhteensä😭😂😂

    • Anonyymi

      mistä ostaa tyttö hamsteri halvalla ja häkin

    • Anonyymi

      No kanntaa hankkia kasvattajalta

    • Anonyymi

      Moi! Mäkin oon hankkimassa hamsteria ja haluaisin tietää että paljonko maksaa hamsteri kasvattajalta? Ja onko Faunattaresta luotettavaa ostaa hamsteria ?

    • Anonyymi

      Mun hamsteri oli joku 25€
      Häkki 125€
      Vesipullo, mökki, juoksu pyörä, ruoka kuppi oli joku 70€
      Ruoka ja purut 10€

    • Anonyymi

      hei!

      Ensimmäisen hamsterini (talvikko) ostin faunattaresta ja hinta oli 49e. Terraarion ostin torista hinta100e ja tarvkkeista/virikkeistä 39e. Eli ensimmäinen hamsterini maksoi noin 300e koko elämältä. Sitten minusta tuli kasvattaja ja siihen pitää varata ainakin 1000e. Kasvattaminen EI ole halpaa.

    • Anonyymi

      Meillä maksoi 106 x 40 x 50 duna ja hamsteri + tarvikkeet noin 155€

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe