Henkiopas

Nti Kuutamo

Jokaisella ihmisellähän luultavasti on jonkinlainen henkiopas. Mutta voiko henkiopas olla joku kuollut sukulainen tai joku toinen "haamu"?

Ennekuin äitini alkoi odottaa minua, hän oli odotti poika-vauvaa, mutta sai keskenmenon. Minä sain alkuni muutama kuukausi sen jälkee, eli jos keskenmenoa ei olisi ollut, en olisi koskaan syntynyt, ainakaan tähän elämään joka minulla nyt on. Pienestä asti olen aistinut se, että minulla on seuralainen.

Lapsena näin usein suuren harmaan "Koiran", jonka vasta vanhempana tajusin olevan susi. Kyseessä on henkippaani, jonka kanssa keskustelen usein. Henkioppaani osaa vaihtaa muotoaan, en tiedä siitäkään onko se ihan normaalia? Joka tapauksessa, henkioppaani kutsuu minua aina siskokseen, ja minä häntä veljekseni. Silloin harvoin, kun hän näyttäytyy ihmismuodossa, hän muistuttaa hyvin paljon kahta veljeäni. Voiko siis olla, että isoveljeni, joka tuli äidiltäni kesken, olisi nykyinen henkioppaani?

10

3148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita-Nainen

      Miksikas ei? Henkioppaat voivat halutessaan vaihtaa ulkoista muotoaan...

    • Jos pystyt keskustelemaan näiden olentojen kanssa, niin mikäpä estäisi kysymästä niiltä suoraan? Jos se onnistuu ilman rumpua tms. transsitekniikkaa, sinulla voi olla hyvin vahvat synnynnäiset shamaanin lahjat.
      Harnerilaisen shamanismin näkökulmasta susi on mitä ilmeisimmin sinun voimaeläimesi.
      Henkioppaat voivat ottaa vaikka minkälaisia hahmoja, vieläpä jakautua moneksi ja sulautua taas yhdeksi (olen nähnyt!). Aivan tällaiseen tapaukseen en ole tuttavapiirissäni törmännyt, mutta miksikäs ei? Jos hän vaikuttaa hyvänsuovalta hengeltä, niin pysy vain hyvissä väleissä hänen kanssaan, sinulla on ehkä käynyt harvinainen tuuri.

    • PS: Miten sattuikin, luin juuri toisen kerran Thor Heyerdahlin kirjan: Aku-aku. Pääsiäissaaren arvoitus.
      Nyt osasin lukea sen vähän toisella silmällä kuin joskus 30 vuotta sitten. Polynesialaiset ovat päiväsaikaan ja esivallan edessä kunnon kristittyjä, mutta se ei estä heitä kommunikoimasta esi-isien ja luonnonhenkien kanssa...

    • tiaana

      vaan henkiopas on äärettömän voimallinen demoninen henkiolento. Ei ole mitenkään epätavallista, että okkultismin parissa olevat ihmiset törmääväät "ihmissusiin". Ne on saatanan palvelijoita, ja pystyvät muuttamaan muotoaan ihmisessä. Tarkoittaa sitä, että jos ja kun sinussa on tällainen henkiopas, se saa sinusta vallan, ja se ottaa sen heti, kun et tee saatanan tahtoa.
      Et ole mikään pikkutekijä. Sinulla täytyy olla vankka okkultistinen tausta. en voi olla väärässä, tai sitten olet lukenut kirjasta. Yleensä henkioppailla on nimi. Mikä sinun henkioppaaasi nimi on?
      Sinulla ei ole muuta pelastusta kuin Jeesus Kristus. Hänen nimessään henkiopas ja kaikki muutkin demonit voidaan ajaa sinusta pois.
      Sinun kuollut isoveljesi on taivaassa, kasvanut äidillisten enkeleiden ympäröimänä ja nauttii siitä kaikesta yltäkylläisyyden hyvyydestä ja rakkaudesta, jota Jeesus sinullekin tahtoo tarjota.

      • ...

        ...että sinun juttusi pelottavat enemmän kuin aloittajan jutut?

        Vai että oikein ihmissusia. Niinkös siellä Raamatussa lukee.


      • tiaana
        ... kirjoitti:

        ...että sinun juttusi pelottavat enemmän kuin aloittajan jutut?

        Vai että oikein ihmissusia. Niinkös siellä Raamatussa lukee.

        ulkonäköä. Ne voivat ottaa vallan ihmisestä aivan täysin. Ihmissusi on vanha juttu, kaikki jotka ovat okkultismin kanssa tekemisissä tosissaan, tietävät mistä puhu. Tarkoitus ei ole pelotella. Mutta on hyvä tietää mitä pimeyden väki on, ja mitä ne touhuilevat. Suomessa ihmiset ovat aivan tietämättömiä, siksi okkultismi saa aina vain lisää jalansijaa. Ihmisten tietämättömyyden vuoksi. Toivottavasti et menettänyt yöuniasi : (


      • Crimson_Sorrow
        tiaana kirjoitti:

        ulkonäköä. Ne voivat ottaa vallan ihmisestä aivan täysin. Ihmissusi on vanha juttu, kaikki jotka ovat okkultismin kanssa tekemisissä tosissaan, tietävät mistä puhu. Tarkoitus ei ole pelotella. Mutta on hyvä tietää mitä pimeyden väki on, ja mitä ne touhuilevat. Suomessa ihmiset ovat aivan tietämättömiä, siksi okkultismi saa aina vain lisää jalansijaa. Ihmisten tietämättömyyden vuoksi. Toivottavasti et menettänyt yöuniasi : (

        Mitään saatanoita, demoneja eikä helvettiä ole olemassa muuta kuin ihmisen mielessä!

        Ja henkioppaat ovat rakastavia, korkealle kehittyneitä sieluja, jotka ohjaavat meidän elämää ja vartiovat meitä niin täällä fyysisessä kuin tuonpuoleisessa ulottuvuudessakin.


      • Draculard

        Anteeksi vain, mutta koko okkulismin käsite on lähtöisin kristinuskossa, joka pönkittää omaa valtaansa syrjimällä muita uskontoja. Itse en tosin näe shamanismiä uskontona vaan pikemminkin muinaisena tieteen alana, jonka taidot ovat osittain unohtuneet ajan kuluessa.

        Shamansimin juuret ulottuvat huomattavasti kristinuskoa pidemmälle. Tokihan se on nähty ennenkin, että kristinuskosta poikkeavat käsitykset ovat saatanasta. Keskiajalla Galilei oltaisiin kidutettu kuoliaaksi, jos hän olisi pysynyt kannassaan (maa kiertää aurinkoa eikä päinvastoin)


      • **Aaliyah**
        Crimson_Sorrow kirjoitti:

        Mitään saatanoita, demoneja eikä helvettiä ole olemassa muuta kuin ihmisen mielessä!

        Ja henkioppaat ovat rakastavia, korkealle kehittyneitä sieluja, jotka ohjaavat meidän elämää ja vartiovat meitä niin täällä fyysisessä kuin tuonpuoleisessa ulottuvuudessakin.

        Ahaa vai ei ole saatanaa, demoneja eikä helvettiä ??? Henkioppaita kyllä uskot olevan??
        uskon noihin kaikkeen mutta henkioppaat kyllä eivät ole rakastavia sieluja!! enkä myöskään usko että kun ihminen on kuollut hän enään ilmestyy kenellekkään läheiselleen juttelemaan asioita silloin jos näin käy on kyseessä demoni joka haluaa eksyttää !!! kyllä pimeys vastaa kun olet siihen yhteydessä


      • tommoselle

        no huoh pliis älkää tulko jauhamaan noita naurettavia jeesuksen pelastus juttuja tääl.. jeesus ei tosta vaan pelastais ku vaa nätisti pyytää, kaikki kristinuskoiset on liian hyväuskoisia tommoselle et jumala ja jeesus pelastaa kaikki ihan mistä vaan yhellä rukouksella ja sitten kaikki tulee olemaan täydellistä. ja jos lähetään ihan siitä yksinkertaisesta seikasta et kuka ylipäänsä takaa jessen ja koko kristinuskon paikkansapitävyyden? miksei henki vois olla pikkuveli joka ei halunnu jättää perhettään? näätte pelkkiä demoneja ihan kaikkialla ja leimaatte kaiken minne vaa pääsette käsiks


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe