Teetätimme saunan ja pesuhuoneen remontin, mutta lopputulos on mielestämme sen näköinen, että itsekin olisi samaan tasoon pystynyt.
Laatoitukset osittain jossain kohdissa niin ja näin, sekä koko remontti kestänyt yli puolet luvattua kauemmin. Sun muuta pientä ärsyttävää.
Mietityttää työnjälkeä katsellessa mahtaako pohjatyö ja vesieristyskään olla asianmukainen, vai päin v***ua.. Onko remontin tekijällä tässä mitään vastuuta työstään, vai onko se "mitäs teetit niillä niin?"?
Surkea remontti - vastuu?
4
958
Vastaukset
- se teettäjä vastaa
eli se joka palkkaa on vastuussa palkkalaistensa työn tuloksesta. Etkän sinäkään tehtaassa vastaa jos tekemäsi tuote on susi, työnantaja on vastuussa.
Ja vastuuta voi hoitaa valvomalla työn itse tai palkaamalla valvojat erikseen.- suorittajallahan
se vastuu on, että kaikki sujuu ammattitaitoisesti ja laadukkaasti. Eihän sellaista työtä saa ottaa vastaan mistä ei pysty suoriutumaan.
- Sami_
suorittajallahan kirjoitti:
se vastuu on, että kaikki sujuu ammattitaitoisesti ja laadukkaasti. Eihän sellaista työtä saa ottaa vastaan mistä ei pysty suoriutumaan.
Vastuu on työnantajalla. Jos remontin teettäjä maksaa palkan, niin hän on itse myös työnjohtaja.
Jos firma tekee työn, niin se vastaa työntekijöidensä ammattitaidosta.
- sertifoitua
Tällaiset työt tulisi teettää ammattilaisilla. Ei siis ammattilaisiksi itseään kutsuvilla. Nämä ongelmat voi välttää käyttämällä sertifioituja märkätila-asentajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171