Konginkankaan tappaja-rekan ajovirheet on nyt selvittty ja tutkijalautakunta suosittaa rekoille 80 kilometrin ajonopeutta. Tätä eivät hyväksy rekkavirmojen ja rekkamiesten ammattiliitot!
Mitenkäs muutoin tappaja-rekkojen tieliikennekuolemat voitaisiin laskea kuin alentamalla ajonopeutta?
Näyttääkin siltä että markkinat määräävät tappaja-rekkojen ajonopeuden ja tieliikennekuolemien lukumäärät vuosittain eikä niinkään ajonopeuden laskeminen ole heille tärkeää jotta väkeä kuolisi entistä vähemmän tappaja-rekkakolareissa!
Tappaja rekat pois liikenteestä kokonaan!
10
1118
Vastaukset
- Yrwämä
äidinkieltä osaamattomat luuserit takaisin koulun penkille!!!!!
- ??????
...kaikki ihme inisijät jotka eivät tiedä mistään mitään kirjottelevat. Mikä V...N tappajarekka? Ajat itse varmaan jollain TAPPAJASAABILLA.Henkisesti köyhä taidat olla.
mahtavat REKKAJONOT nelostielle Keski-Suomen kohdalla,kun rekkojen RAJOITTIMET asetetaan 80km/h ja kaikki juuttuvat siellä talviliukkailla
mäkiin,joten eiköhän olisi syytä pysyä entisessä
RAJOITIN NOPEUDESSA.
Puhut täyttä soopaa asiasta josta sinä et yhtään mitään,sillä REKAT ja niiden KUSKIT eivät voi olla sen enempää tappajia muutkaan autolla kolariin joutuneet.Koska tämä REKKAKUSKI joutui olosuhteiden pakosta onnettomuuteen häntä ei voida
syyttää mistään,sillä syyllinen on TIELAITOKSEN
KESKI-SUOMEN PIIRIN hiekoituksen väärä ajoitus,
mutta eihän VALTION FIRMAA voida syyttää tästä
tapahtuneesta VIRHEELLISESTÄ AJOITUKSESTA.
REKKAKUSKIT ovat oman alansa AMMATTILAISIA,joten
eivät ne tahallaan ketään tapa se sinun tulee muistaa.- Ajuri piiskaa
Rajoittimet pois.Kaasun lisäämisellä ja nopeuden hetkellisellä nostolla olisi tuokin turma vältetty.Olis kärryn puskeminen ja sivuun työntyminen loppunut.Nyt se oli mahdotonta ku rajotin hakkas 100km/h kohdalla.Minkäs teet?Katot ku kärry tulee rinnalle ja odotat että mihin suuntaan mennään...Perkele!
- Heijastinliivejä käyttävä k...
Aina kun tulee "tappaja-rekka" tiellä kohdalle niin näytetään niille keskisormea. Sitten kun kohdatan tälläinen "murha-rekka" yöhuoltamon parkissa, kysytään kuskilta että montako hänen työurallaan on kuollut, rekan alle jääneenä ja lopuksi näytetään kuskille keskisormea.
Itse teen aina näin ja olen tehnyt sitä Konginkankaan turmasta saakka ja teen edelleenkin kun "tappaja-rekka" osuu kohdalleni, Kongin- kankaan surma sai minussa tämän asenne muutoksen "tappaja-rekkoja" kohtaan.- hyyyyyyyyyyyyyyyy
Heijastinliivejä käyttävä k... kyllä huomaa että et ole perilla asioista etkä tiedä autoilusta mitään turha puhua semmosesta asiasta mistä ei tiedä mitään
- Lada-kuski.
Emilian menettänyt isä ei jaksa antaa anteeksi Konginkankaan "tappaja-rekan" kuskille ja vaatii tälle rangaistusta.
-Paras ja opettavaisin rangaistus olisi näille "tappaja-rekkojen" kuskeille että heidät hirtettäisiin julkisin seremonimenoin jonkun moottoritien ylimenosiltaan roikkumaan, varoituksena muille tappaja-kaaharille tieliikenteessä. - skimbaaja
Kielletään mieluummin laskettelukuljetukset bussilla. Säästyy luonnonvarat ja rinteet.
en usko,että mitkään nopeuden alentamiset auttaisivat mitään!Liikenteessä liikkuvia idiootteja löytyy jokaisesta ajokorttiluokasta..ja eikös tämä bussikuskikin tehnyt havannointi virheitä?näin ainakin väitti tämä onnetomuustutkija eilen uutisissa.Onnettomuuteen oli useita syitä!
Jokainen tietää,että jos iso rekka tai bussi lähtee luisuun niin ei siinä mitään ole enää tehtävissä vaikka olisit kuinka ammattitaitoinen kuski.piste.- istuvat henkilöautoissa
http://www.stat.fi/til/ton/2004/12/ton_2004_12_2005-01-20_kat_001.html
Väittäkö joku että nuo kaikki ihmiset kuolivat kuorma-autojen aiheuttamissa onnettomuuksissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664