Paras Need For Speed?

mikä on?

mielestäni porsche ja undergroundit on ihan kivoja. ei vaan oma kone jaksa pyörittää kakkosta.

10

1212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ford Taurus

Need for speed 4 high stages ehdottomasti, molemmat undergroundit on huonoja.

• tämä..

hot pursuit 2

• tietenkin

mostvantetti on paras ainakin mitä sitä kaverin luona olen pelaillut.

• Pelien suurkuluttaja

vaikka kaikki julkaistut Needit likimain omistankin, niin jotenkin oma suosikki on Nfs1 ps2:lla. Jotenkin yksinkertaisuudessaan vain hauska. Hot pursuit toki myös ihan pelattava. Jotenkin en oikein ole syttynyt etenkään tähän uuteen, tosin johtuuko sitten siitä että pelit on kaikki aiemmat hakannut läpi eikä kertakaikkiaan mitään uutta oikein löydä enää peleistä.

• >Z>Z>Z

• jc enc

ehkä ne hot pursuitit oli parhait ku niis oli paras aijon ilo mut most ... ja underit siit et pystyy tuunata (under 1 peestä ei voi aijaa vapaasti) (undergroun 2 parempi 1 verrattuna mut vaa kaasu pohjaa its boring

• jc enc agan
        jc enc kirjoitti:

ehkä ne hot pursuitit oli parhait ku niis oli paras aijon ilo mut most ... ja underit siit et pystyy tuunata (under 1 peestä ei voi aijaa vapaasti) (undergroun 2 parempi 1 verrattuna mut vaa kaasu pohjaa its boring

mut under 2 on se kivaa kyl välil aijaa vappaasti!!!

• Anonyymi

tänä vuonna on tuota vähän enemmän vaihtoehtoja kuin vuonna 2005. Ja paras on most wanted
      räyh

• Anonyymi

Ikivanha keskustelu mutta kommentoin kuitenkin. Omasta mielestäni underground 1 ja 2 sekä most wanted ovat parhaita. Uusista heat ja se uusi unbound ovat hyviä.

• Anonyymi

Hot pursuit 5 muistaakseni oli hauska.

Mutta itse kun pelaan jotain Driver San Franciscoa, peliä joku tehtävä aina päivässä hauskaa törmäilyäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4632
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1504
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1403
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1226
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1132
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1018
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen