Ikean sohvat

Essi

Mitä mieltä olette Ikean sohvista, kestävätkö käytössä? Harkinnassa olisi ostaa kangassohva Ektorp.

10

16245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli ektorp

Mulla oli Ektorp peruskankaalla ja vaikka sohva sinänsä oli mukava ja laadukkaan oloinen, ei kangas oikein vakuuttanut. Saumoista ja reunoista alkoi hyvin pian repsottaa lankoja ja siten sohva näytti nopeasti kulahtaneelta.

Eli en voi suositella kun hintakaan ei ole mitenkään erityisen halpa. Jos haluat hyvän ja suht edullisen sohvan, myydään esim. Kodin Ykkösessä Furninovan sohvia, jotka ovat hyviä. Samaten Askossa on hyvät sohvat.

• Puuhpuuh

Ei kannata ostaa. Kankaat huonoa laatua ja istuinosiin tulee "pyllykuopat" muutamassa kuukaudessa.

• james

ja vaihtopäällisiä monta kuosia!

• askon sohvat

kokemusta on ikea sohvista. malliltaan upeita, mutta kuten edellisistä viesteistä käy ilmi, ei kovin hääppösiä muuten.
      Itse ostin vaalean ektorp-sohvan n.2 vuotta sitten ja nyt ostin uudet askon sohvat, malliltaan aika samanlaiset, koska ikea sohvat alkoi "painumaan" istuinosastaan muhkuraksi ja tyynyt samaten, eli en suosittele
      .
      mekin opiskelijoina, emme viitsisi turhaan tuhkata rahaa, kuten ikean sohvan kohalla, mutta minulla siis kokemusta vain yhestä sohvasta sieltä, voipi olla että oli maanantai-kappalekin, who knows.

• gaimelef

Hei,

Ystävilläni on kaksi Ektorp-sohvaa ja nojatuoli. Ikäväkseni täytyy todeta että vaikka ovatkin suhteellisen edulliset niin laatu ei ole edes halvan hintansa väärti.

Tyynyt ovat aivan liian pehmeitä! Menettävät muotonsa ja siten mukavuutensa ja eivät ole enää kovinkaan hyvännäköiset vaikka sitä uutena ehkä ovatkin.

Jos tarvetta kunnolliselle sohvalle, olen samaa mieltä jo kommentoineen kanssa että Furninovan sohvat ja nojatuolit ovat hintaansa nähden todella hyvät. Esim. Anttilan Kodin1:sen Oakland-nojatuoli (Furninova sekin) joka minulla on ollut vuoden päivät on edelleen loistavassa kunnossa ja ryhdissä. - On vielä todella mukava istua.

Voin suositella.

http://www.furninova.fi/

- ovat kyllä ruotsalaiset sivut, mutta linkkejä selailemalla eteen ilmestyy aikamoinen valikoima Furninovan tuotteita, joita tietenkin saa aika monella kangasvalikoimalla. - Furninovan tuotteita myy ensisijaisesti Anttilan Kodin1:n mutta myös Asko. Heiltä kannattaa kysellä.

- G

• gaimelef

Unohtui mainita, että Furninova on Puolalainen tuote, joka ei ole mikään huono asia ollenkaan. - Puolalaisetkin osaa.

Toimitusaika on yleensä 6-8 viikkoa, mikäli ei löydy varastosta.

Perusvärit kuten sininen, punainen tai beige löytyy yleensä, mutta riippuu liikkeestä.

• Essi

Kiitokset asiallisista kommenteista kysymykseen eli pitääpä tosiaan kierrellä esim. Askossa ja panostaa laatuun jos kerran noin äkkiä menevät huonoiksi. Furninovat näytti hyviltä.

• jep jep

runko noissa furninovan sohvissa että sillä tavalla

• --------

Jos laatua haluat niin mene suoraan Vepsäläiselle!

• Näköjään aika vanha kirjoitus mutta pakko kommentoida
        "Jos laatua haluat niin mene suoraan Vepsäläiselle! "
        http://www.vepsalainen.com/www/valmistajat/Furninova/

Mikäs se siinä samaa tavaraa. Ei taida nykyisin hirveästi olla väliä mistä sen ostaa ennemminkin täytyy tietää mitä on ostamassa ja kysyä oikeat asiat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      160
      6586
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      206
      4205
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      487
      2891
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      32
      2794
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2385
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2209
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      149
      1528
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      61
      1400
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1334
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1151
    Aihe