ajattelin kirjoitella kun olen lukenut näitä keskusteluja ja etsinyt syvästi totuutta vuosia. nyt olen vihdoin havahtunut huomaamaan kuinka elämä on tässä päivässä elämän tarkoitus elää syvästi tässä hetkessä. tämä kaikki on meissä itsessämme enkä nyt väitä tätä ainoaksi totuudeksi tms. mutta olen syvästi rakastunut elämään ja tähän suureen illuusioon jota koko elämämme on kaiketi. kuinka ihana onkaan vihdoin myöntää itselleen ettei tarvitse tietää kaikkea olla aina oikeassa ja elää oikein. kuinka ihanaa on lähteä seikkailulle vaikka en ole varma mihin se vie. kuinka syvästi toivonkaan että saan säilyttää tämän yksinkertaisuuden ja kuinka syvästi toivon että myös me kaikki voisimme luottaa siihen eikä meidän tarvitsisi ruveta jumalaksi jumalan paikalle. kuitenkin olemme vain pieniä, toisaalta suuria,pieniä paloja suuresta olevasta. meidän totuutemme on pieni suuresta totuudesta ja niin olkoon , kyllä rakas kaikkeutemme rakastaa itseänsä eikä varmasti anna itseään tuhota. pieni luottamuksen hiven ja sen toivon säilyvän. elämä on, elämä on hetkessä. kiitos tästä oivalluksesta ja sen voimasta.
kauniita ja lumisia päiviä!
elämä
emma
0
272
Luetuimmat keskustelut
- 741175
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan78919Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli78880Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti414878- 62780
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52773- 67737
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10728Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35672Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16560