Jos olette ostaneet talopaketin säältä suojaan asennettuna, miten kauan on mennyt, että taloon on voinut muuttaa?
Talopaketti säältä suojaan asennus
4
1220
Vastaukset
- dtrk
meille tuli vesikattopäälle asennus ja talo valmistui 6kk8pvää sen jälkeen, kun asentajat poistuivat paikalta.
tuollaiseen kysymykseen tulet saamaan vastauksia 4 kuukaudesta 2 vuoteen.
muutama tarkennus olisi paikallaan talon koko, toimittaja, pohja, kuka sen tekee valmiiksi jne jne jne- siis
Joo vaatii ehkä vähän tarkennusta. Meillä siis omatalo 100 neliötä ja kolme miestä tekee päivätyön ohella. Vain yhdellä rakennuskokemusta ennestään. Jotain kavereita varmaan tulee helppiään tarpeen tullen, mutta mitä useampi kokki sen huonompi soppa, joten pyritään pitäytymään omassa miehessä, isässä ja appiukossa ( pikkuveli apurina). Peruspohjatyöt.
- muuttoon
koska virkavapaita ei käytetty.
- Anonyymi
Toivottavasti kaikki sujuu aikataulun mukaan.
Sovitusti.
Minä kysyisin kuinka kauan kestää että f secure, panda murtovaras suojaus pettää.?
Reitit Hei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4756246Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2522287Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3861969- 1241159
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51074- 291067
- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60884Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel79818- 39764