Onko syytä huolestua jos koira joskus oksentaa? Siis esim. kuukauden tai muutaman viikon välein? Muuten näyttäisi olevan ok, silloin tällöin vaan puklauttaa oksennuspallon lattialle.
Oksennus
3
346
Vastaukset
- titityy
mun koira oksenteli ennen,mut se johtu väärästä ruuasta.Sit nytkin jos esim.on hyvää ruokaa ja se hotkii sen ja sen jälkeen menee heti juomaan niin silloin ruoka tulee ulos.Ja tietenkin jos kesällä söi ruohoa.óksentaako heti ruokailun jälkeen?Mitä ruokaa?Hotkiiko? Jos jatkuu pidempään ja usein niin voit käyttää eläinlääkärillä,mutta minä en usko että tossa mitään erikoista on.Joskus vaan koirat oksentelee ja se on normaalia.
...ruokailun jälkeen. Syö yleensä nappuloita, koiranmakkaraa, riisiä ym. Ja epäilen että tuo oksentaminen voisi johtua ainakin joskus siitä että on järsinyt esim. paloja lelusta, viltistään tms. tai niellyt karvoja.
- peppi
oksentelee joskus ruuan jälkeen jos laittaa vahingossa ees vähän ruokaa liikaa.siis nopeasti vaan pulauttaa ulos.joskus epäilly jotain mahanportin ahtaumaa..????muuten terve ja ok.ja yleistä on semmonen keltasen vaahon oksentaminen toisella koirallani.eikö se oo ihan normaalia..??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788