Onko syytä huolestua jos koira joskus oksentaa? Siis esim. kuukauden tai muutaman viikon välein? Muuten näyttäisi olevan ok, silloin tällöin vaan puklauttaa oksennuspallon lattialle.
Oksennus
3
353
Vastaukset
- titityy
mun koira oksenteli ennen,mut se johtu väärästä ruuasta.Sit nytkin jos esim.on hyvää ruokaa ja se hotkii sen ja sen jälkeen menee heti juomaan niin silloin ruoka tulee ulos.Ja tietenkin jos kesällä söi ruohoa.óksentaako heti ruokailun jälkeen?Mitä ruokaa?Hotkiiko? Jos jatkuu pidempään ja usein niin voit käyttää eläinlääkärillä,mutta minä en usko että tossa mitään erikoista on.Joskus vaan koirat oksentelee ja se on normaalia.
...ruokailun jälkeen. Syö yleensä nappuloita, koiranmakkaraa, riisiä ym. Ja epäilen että tuo oksentaminen voisi johtua ainakin joskus siitä että on järsinyt esim. paloja lelusta, viltistään tms. tai niellyt karvoja.
- peppi
oksentelee joskus ruuan jälkeen jos laittaa vahingossa ees vähän ruokaa liikaa.siis nopeasti vaan pulauttaa ulos.joskus epäilly jotain mahanportin ahtaumaa..????muuten terve ja ok.ja yleistä on semmonen keltasen vaahon oksentaminen toisella koirallani.eikö se oo ihan normaalia..??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604526Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352079Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1601463- 1651458
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481442Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2551228Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1931158- 2031102
- 801027
- 61998