Miten täältä on hävinnyt viestejä?!

Dude

ihmettelen vaan, kun erään keskustelun välistä on napsittu viestejä pois, mitkä oli ennen mua, nyt siellä on vain minun viestini, missä ne muut ovat?

Ja sit jos klikkaa jotakin viestiä, tulee teksti "viesti on poistettu!".. Mitä on tekeillä? Hieman outoa nimittäin..

14

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koko palstalta

on poistunut viestejä tänään...

• varmaankin

se sheriffi liikkeellä.

• ...itsekin saman jutun kun koitti lukea noita ketjuja.

• aiheesta, kenellä koirat nukkuvat sängyssä, ihmisten sängyssä siis, minäkin siihen vastasin, ja johonkin muuhunkin viestiin, niin kaikki on hävinnyt...

Ja ihan asiallisia kommentteja olivat, ainakin siihenastiset, ja niitä oli jo paljon.

Minusta "sängyssä nukkuvat vastaan ei siellä nukkuvat" johtivat noin kuusitoista - kahdeksan, vaan milläs enää lasket kun ovat poissa.

Kyllä taidan vaihtaa kokonaan muille foorumeille; tämä alkaa olla tosi tylsää, kun ainoa sallittu puheenaihe on poistetut viestit.

• se on varmaan niin

että ihmiset ovat itse poistaneet viestejä. Jos sheriffi niitä poistaisi niin lähtisi koko ketju.

• Mimm.u

Kun joku ilmoittaa asiattomasta viestistä tulee viesti sähköpostiin, että tällainen viesti on asiaton. Viesti menee myös ylläpidolle. Joko minä tai ylläpito mahdollisesti poistaa viestin. Viestin poistamalla kaikki viestin vastauksetkin poistuvat automaattisesti. Eli kannattaa olla tarkkana mihin viestiin suuntaa vastauksensa.

Nykyään täällä voi myös poistaa omia kirjoittamiaan viestejä.

• porttikeilto

kaikki porttixen.Missä ne on.

• kumma juttu
        porttikeilto kirjoitti:

kaikki porttixen.Missä ne on.

nyt näitä rekattuja kyllä kaivataan. Aikaisemmin haukuttiin alimpaan helvettiin kun jakelivat tietojaan täällä.
        Ihmettelen minäkin missä on Uma, Haukullinen, Davalyan, Mindetys, Issu, Hatamm yms..en muista kaikkien nimiä....

• maksullisille kanaville
        kumma juttu kirjoitti:

nyt näitä rekattuja kyllä kaivataan. Aikaisemmin haukuttiin alimpaan helvettiin kun jakelivat tietojaan täällä.
        Ihmettelen minäkin missä on Uma, Haukullinen, Davalyan, Mindetys, Issu, Hatamm yms..en muista kaikkien nimiä....

jakamaan tietojaan

• buaaahhhhaaahhhaaaaaa
        maksullisille kanaville kirjoitti:

jakamaan tietojaan

mitä tiatoja??????????

• Sari. K
        maksullisille kanaville kirjoitti:

jakamaan tietojaan

luin tuolta toisesta jutusta. Käyvät joukolla myös sen kamalia juttuja väsäävän häiriköivän luona visiitillä. Näin asian ymmärsin. Ovat myös tehneet ilmoituksen Turun poliisiin siitä eilisestä akku jutusta ja niistä karmeista raatelu linkeistä.

• Tietoa kaipaava

Odotellaan kommenttia. Mitä täällä tapahtuu?

• Peku `
    • Dude

kun olette näin ahkerasti jaksanut vastailla viestiini! Ja kiitos myös Mimmulle (sheriffi) :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      74
      1004
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe