PIXMANIA

rikosilmoitus

Eli lyhyesti virsi kaunis... Tilasin Pixmaniasta DVD soittimia 2kpl, yhden sain. Kyselyyni "missä toinen viipyy" vastattiin että ovat lähettäneet yhden paketin minulle kysy DHL mihin ovat toimittaneet. Ongelma onkin siinä että ovat vahvistaneet toimituksen vain yhdelle kun kaksi on tilattu, ja nyt siis väittävät että kaikki on toimitettu mitä on pitänytkin.

No reippaana otin yhteyden kuluttajaneuvontaan ja esitin kaiken materiaalin mitä minulla (mailit, laskut ja heidän vastauksensa) neuvoja oli 110% sitä mieltä että kaikki petoksen aiheet ovat kasassa ja kehoitti tekemään rikosilmoituksen kyseisestä firmasta.

Ja näin myös tein..

Nähtäväksi jää mitä tästä seuraa, mutta varsinainen tämän topicin aihe onkin nyt kehoittaa kaikkia jotka ovat saaneet väärää tavaraa, liian vähän tavaraa tai ei ollenkaan tavaraa, menemään Poliisin kanssa keskustelemaan ja jättämään rikosilmoitus. Se kun ei maksa mitään ja mitään ei voi hävitä.

Ehkä jos rikosilmoituksia Suomesta jätetään (karkea arvio 50kpl yhden viikon aikana) jotain saattaisi jopa tapahtua.

Ai niin se jäi vielä sanomatta että ilmoitin Pixmanialle tehneeni rikosilmoituksen, johon eivät ole viitsineet edes vastata. Olen ollut myös yhteydessä Fotovistaan joka on siis yritys Pixmanian takana, täältäkään ei ole mitään vastausta kuulunut.

Olihan noita Venäläisiäkin aika paljon enemmän mutta eipä se meitä silloinkaan lannistanut, ei siis anneta minkään patonkimaasta olevan nettikaupankaan sitä tehdä.

4

2303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös pixmaniasta

      ostin autostereot pixmaniasta ja tuli kahdessa päivässä kotiin ja yhteydenpito onnistui ja kaikkiin kysymyksiini vastattiin.. ehkäpä sinulla on hieman negatiivinen asenne eivätkä he jaksa puuttua jokaisen typeryksen asioihin

      • ja joillakin ei

        Pistäppä piruuttasi googleen hakusanaksi "pixmania" ja ylläty negatiivisen asenteen omaavien typerysten huikeasta lukumäärästä...
        Olet tuskin tilannut autosteroitasi tämän loppusyksyn aikana jos homma noin mutkattomasti on sujunut? En toki epäile että useissa tapauksissa pixmania ei olisi toiminut niin kuin nettisivuillaan lupaillaan, mutta melkoisesti tuntuu ihmisillä kuitenkin huonoa kokemusta tuosta laitoksesta olevan noin yleensä. Ja muillakin kuin suomalaisilla tilaajilla.
        Omienkin tilauskokemusteni perusteella pysyttelen vastedes kaukana tuosta firmasta.


    • Canoa

      Luin vasta nyt nämä jutut. Tilasin sunnuntaina kaksi digikameraa lisärojuineen sieltä, tiistai-iltana olivat kotona. Ja satasta halvemmalla yhteensä kuin pääkaupunkiseudulta saama paketti, ilman autokuluja ja ajanhukkkaa.

      Taisi sitten käydä munkki.

      Mulla kun on käsitys, että itse firma on ranskalainen, niiden edustaja Suomessa on eri juttu.

      • make

        Ostin tavarat pixmanilta kun muualta myytiin ei oo. 7 päivää koneet kotona olen tyytyväinen.Ja erityis kiitos dhl kuskeille asun melkein mettässä ja osaavat paikalleeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe