Löytyykö juttuseuraa

Mimmu

24 v. nuori nainen roista ois seuraa vailla. Kiinnostaako kellään?

20

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mike

      Mistä haluat jutella?

      • Mimmu

        En tiiä? Jostain vois jotain jauhaa.. Nooo, minkäs vuosi-mallin edustaja oot?


      • Mike
        Mimmu kirjoitti:

        En tiiä? Jostain vois jotain jauhaa.. Nooo, minkäs vuosi-mallin edustaja oot?

        No joo, oon liki kolmeakymppiä oleva karju. Mitäpä puuhailet aikasi kuluksi? Oletko vielä kesälomalla? Ilmeisesti muutakin kuin tänne kirjoittelua, muistan nähneeni aiemminkin Mimmun täällä.


      • Mimmu
        Mike kirjoitti:

        No joo, oon liki kolmeakymppiä oleva karju. Mitäpä puuhailet aikasi kuluksi? Oletko vielä kesälomalla? Ilmeisesti muutakin kuin tänne kirjoittelua, muistan nähneeni aiemminkin Mimmun täällä.

        Juu, kesäloman viimestä viikkoo viiään.. sitte olis ruottin maalle lähtö, töihin pitäs mennä. Täällä vaan aikaani kuluttelen, ko tuo "loma-kassa" on päässy hiemaan hupenemaan.. jostain kumman syystä=)


      • Mike
        Mimmu kirjoitti:

        Juu, kesäloman viimestä viikkoo viiään.. sitte olis ruottin maalle lähtö, töihin pitäs mennä. Täällä vaan aikaani kuluttelen, ko tuo "loma-kassa" on päässy hiemaan hupenemaan.. jostain kumman syystä=)

        Jaa-a ei kai sitä olla vietetty rietasta elämää? Vai että oikeen Ruotsiin? Mitä töitä lähet tekemään, onko ihan vakituinen homma vai väliaikainen? Kaverin kaveri on Göteborissa hommissa, maksaavat kuulemma parempaa palkkaa kun täällä koto Suomessa. Itse en kyllä hevillä lähtis kun tuo Ruotsin kielikin on niin huono.


      • Mimmu
        Mike kirjoitti:

        Jaa-a ei kai sitä olla vietetty rietasta elämää? Vai että oikeen Ruotsiin? Mitä töitä lähet tekemään, onko ihan vakituinen homma vai väliaikainen? Kaverin kaveri on Göteborissa hommissa, maksaavat kuulemma parempaa palkkaa kun täällä koto Suomessa. Itse en kyllä hevillä lähtis kun tuo Ruotsin kielikin on niin huono.

        Juu, tuli vähän juhlittua.. joku kumman OTTO on käyny aika tiheesti tilillä:) Jouluun asti töitä olis tiiossa, sukulaisen muksuja hoitelen. Kyllähän se alussa hullulta tuntu lähtee sinne, mutta siinä se on paikka missä Rovaniemiki.. kieli se mullekki ongelmia tuottaa..


    • kippari

      ainahan naisten seura kiinostaa,mut kun sä olet niin pajon nuorempi voi pahus:(

      • Mimmu

        Ei se ikä mitään tee, ei se ainakaan estä jutustelemasta..:)


      • kippari
        Mimmu kirjoitti:

        Ei se ikä mitään tee, ei se ainakaan estä jutustelemasta..:)

        ei tietenkään kyllähän ihmiset voi toistensa kanssa jutella ei se ikää katso,on minulla hyviä ystäviä ikää on 20-45 vuotta ja tulen heidän kanssa hyvin toimeen ikää katsomatta :)


      • Mimmu
        kippari kirjoitti:

        ei tietenkään kyllähän ihmiset voi toistensa kanssa jutella ei se ikää katso,on minulla hyviä ystäviä ikää on 20-45 vuotta ja tulen heidän kanssa hyvin toimeen ikää katsomatta :)

        Juu, sama vika rahikaisella. Oon joskus aikoinani seurustellukki itteeni huomattavasti vanhemman miehen kanssa.. ja hyvin luisti.. siis juttu:)


      • kippari
        Mimmu kirjoitti:

        Juu, sama vika rahikaisella. Oon joskus aikoinani seurustellukki itteeni huomattavasti vanhemman miehen kanssa.. ja hyvin luisti.. siis juttu:)

        joo oli mullakin aikoinaan mun ex vaimo mua 11vuotta nuorempi ja menihän se ihan hyvin vaikka oli ikäeroa noinkin paljon.Se on kuule siitä miten sä ikäsi ottat jos haluut olla vähä ja kipee niin varmaan olet mä olen aina ollut sellainen et en vanhene koskaan ja siksi kai täs nyt onkin niin nuorekas heh:)


      • Mimmu
        kippari kirjoitti:

        joo oli mullakin aikoinaan mun ex vaimo mua 11vuotta nuorempi ja menihän se ihan hyvin vaikka oli ikäeroa noinkin paljon.Se on kuule siitä miten sä ikäsi ottat jos haluut olla vähä ja kipee niin varmaan olet mä olen aina ollut sellainen et en vanhene koskaan ja siksi kai täs nyt onkin niin nuorekas heh:)

        Korvien välistähän se ikä lähtee.. ja jutut:) Välistä pitää vähän lapsettaakki, mie tulen kans aina oleen 18 v. :)


      • kippari
        Mimmu kirjoitti:

        Korvien välistähän se ikä lähtee.. ja jutut:) Välistä pitää vähän lapsettaakki, mie tulen kans aina oleen 18 v. :)

        joo sieltähän se tulee sama mulla tunnen itseni paljon nuoremmaksi mitä olen ja monet sanovat samaa kun heidän kanssa olen juttusilla ja ei kai tää naamakaan ole tästä muuttunut paljon jos nyt uskon muiden tarinoita heh,sitä pysyy itsekkin hyvällä mielellä kun jaksaa pitää hauskaa ja olla nuorekas;)


      • Mimmu
        kippari kirjoitti:

        joo sieltähän se tulee sama mulla tunnen itseni paljon nuoremmaksi mitä olen ja monet sanovat samaa kun heidän kanssa olen juttusilla ja ei kai tää naamakaan ole tästä muuttunut paljon jos nyt uskon muiden tarinoita heh,sitä pysyy itsekkin hyvällä mielellä kun jaksaa pitää hauskaa ja olla nuorekas;)

        Mullon kans kokemuksia nuoremmaksi luulemisesta. Useesti portsarit kyselee henkkareita, samoten alkossa kysytään.. Oon sitte aatellu asian niin, että ku muut ikä toverit on rupsahtaneet niin mie vasta näytän parikymppiseltä:)


      • kippari
        Mimmu kirjoitti:

        Mullon kans kokemuksia nuoremmaksi luulemisesta. Useesti portsarit kyselee henkkareita, samoten alkossa kysytään.. Oon sitte aatellu asian niin, että ku muut ikä toverit on rupsahtaneet niin mie vasta näytän parikymppiseltä:)

        joo samallalailla kävi mulle kun olin 25 ja kävin kaupassa ajattelin ostaa muutaman oluen no se kysyi papereita ja ei niitä ollut mukana kun ei olisi uskonut et joku kysyy eikä myynnyt mulle olutta;)no totesin sille sit et myy sit tupakaa siihen riittää ikä ainakin silloin se oli 16 tupakan ostoon et tälläi mulle joskus on käynnyt mut sehän on kiva kun luullaan nuoremmaksi eikö vaan:)


      • Mimmu
        kippari kirjoitti:

        joo samallalailla kävi mulle kun olin 25 ja kävin kaupassa ajattelin ostaa muutaman oluen no se kysyi papereita ja ei niitä ollut mukana kun ei olisi uskonut et joku kysyy eikä myynnyt mulle olutta;)no totesin sille sit et myy sit tupakaa siihen riittää ikä ainakin silloin se oli 16 tupakan ostoon et tälläi mulle joskus on käynnyt mut sehän on kiva kun luullaan nuoremmaksi eikö vaan:)

        Joo, mie otanki sen aina yleensä kohteliaisuutena:)


      • kaima
        Mimmu kirjoitti:

        Joo, mie otanki sen aina yleensä kohteliaisuutena:)

        niin minäkin onhan se kivaa kun joku luulee nuoremmaksi,olisi kauheeta kun sanoisivat vanhemmaksi :)Mut mun pitää mennä nyt koisiin kun aamulla on aikainen herätys mut jos haluut kirjoitaa nii pane mailii [email protected]
        ps.sun kanssa on mukava jutella.
        vastailen vaikka aamulla kun nousen aikaisin hyvää yötä sinulle:)


      • kippari
        Mimmu kirjoitti:

        Joo, mie otanki sen aina yleensä kohteliaisuutena:)

        huomenta kirjoitin nyt kun lupasin siis aamulla pahus kun joutuu lähtee kohta töihin ;)


      • kippari
        Mimmu kirjoitti:

        Mullon kans kokemuksia nuoremmaksi luulemisesta. Useesti portsarit kyselee henkkareita, samoten alkossa kysytään.. Oon sitte aatellu asian niin, että ku muut ikä toverit on rupsahtaneet niin mie vasta näytän parikymppiseltä:)

        työt olisi tehty ja syöty nyt on pikkusten huilien paikka,yritin aamulla laittaa viestii sulle mut sano et olen jo laittanut perk.... :)


    • reiska nuori

      olen kylla paljon vanhempi mutta juttuseraa kaipaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe