Hei!
Mistä löytäisin Jyväskylän bi-henkiset tyttöset?
Eikö teitä ole olemassakaan, taidan olla yksin ajatusteni/haaveitteni kanssa?!
Olen 30-vuotias, terve, huumorintajuinen, mukava, ystävällinen tyttö ja kaipaisin hauskutteluseuraa :)
Olisi kiva ystävystyä ja viettää aikaa kahdestaan tai porukalla..
Jos tunnet samoin, kirjoittele ihmeessä!
Pitkät pimeät ja kylmät yöt edessä, lämmitellään yhdessä ;)
Jyväskylän bi naiset
10
1084
Vastaukset
- peppusex
eikö bi mies kelpaisi
- Bi-nainen
Kun NIMENOMAAN kysytään, löytyykö NAISIA, niin jo on miehen tungettava ehdottomaan "eikö mies kelpaisi"?! Jos mies olisi hakusessa, niin eiköhän se olisi mainittu jo!
Loukkaavaa. - loukkaavaa
Bi-nainen kirjoitti:
Kun NIMENOMAAN kysytään, löytyykö NAISIA, niin jo on miehen tungettava ehdottomaan "eikö mies kelpaisi"?! Jos mies olisi hakusessa, niin eiköhän se olisi mainittu jo!
Loukkaavaa.niin sinulla taitaa olla aika kallonkutistajalle. T: BiNainen
- bi4us
Hello.Ensinnäkin olen mies mut mul on yksi bi nais ystävä joka haluais ns.lämmitellä.Ollaan molemmat sinkkuja,terveitä,kauniita ja seuraa saadaan molemmat niin paljon kuin halutaan.Mut me tiedetään mitä on hyvä seksi ja siitä syystä voidaan aina soittaa toiselle kun oikein tuntuu siltä..Ollaan molemmat koettu paljon seksin suhteen ja halutaan jotai säpinää,taas...Mun ei tarvii olla mukana jos niin haluat mut meille käy miten vaan.Mailaa tähän jos tuntuu siltä. [email protected]
- sara
Minä haluaisin kokeilla seksiä naisen kanssa ihan kokeilunhalusta.Mistään vaan ei "löydy" sitä sopivaa kenelle uskaltaisi ehdottaa..
- Woman needs too
Hei Sara :)
Ehdota minulle, en syö elävältä, hiukan maistelen ensin ;)
Laita e-mailisi tai yhteystietoja..niin tavataan! - sara
Woman needs too kirjoitti:
Hei Sara :)
Ehdota minulle, en syö elävältä, hiukan maistelen ensin ;)
Laita e-mailisi tai yhteystietoja..niin tavataan!..olis sähkö[email protected]..
- bi nainen
urheilen jne..ja haluan mittasi,koska en käytä läskejä!
- kaisa
olen samanikäinen bi-henkinen nainen Jyväskylästä...laita yhteystietosi jos kiinnostaa,niin otan yhteyttä ja kerron itsestäni sitten enemmän :-))
- woman needs too
Hei Kaisa :)
Kiva kun vastailit... kun näet tämän viestin laita postia tulemaan.. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481229Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101169- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753