Lähdemme Vietnamiin ensimmäistä kertaa tammikuussa 2006.Olemme Saigonissa ja Phan Thietissä.Onko vinkkejä missä kannattaa käydä, tutustumisen arvoisia kohteita ym. vinkkejä otetaan vastaan.
Vietnam
2
963
Vastaukset
- SWISS HOTELL
MUINESSA SWISS HOTELLIN BUNGALOVI ON OPTIMI
TAVALLINENKIN HUONE ON OK HOTELLIPUUTARHA ON HIENO
TIEN TOISELLA PUOLELLA KAKSI HYVÄÄ ITALIALAISTA RAVINTOLAA JA ROPPAKAUPALLA MUITA
-OON NIRSO MUTTA TÄMÄ OLI OK
-BUNGALOVIN SAA HALVEMMALLA KUN VAIHTAA SAAVUTTAESSA,AURINKOMATKOILLA EI KAI OLE KUIN YKSI KIINTEÄ VARAUS
-MEEN KOLMATTA JOULUA VIETNAMIIN LASTEN KANSSA
LAPSET ON VIIHTYNYT HYVIN NIIN MITÄ SITÄ VASTAAN LAITTAAN - saigonista
vinkki nro 1 , taksin lähtötaksa 12,000 - 15,000 vnd , heidän pitää ajaa ainkain 1 kilometri ,
15,000>=1usd ,
hyvä taksi > taksin ovessa numero 09 27 27 27 ja toinen 09 111 111 ,
huijari takseja riittää ,
riksalla yksi tunti korkeintaan 30.000 vnd ,
yhdellä usd:llä kin he tunnin ajaa
just puhuin suomalaisen kanssa joka oli maksanut taksita 15 euroo 15 minuuttia , ja riksa 10 euroo 15 minuuttia ,
taksia kun valitset ota hyvä uusi auto , silloin huijaus mahdollisuus paljon pienempi , ja kuskit ystävällisiä
yleensä vietnamilaiset ovat todella ystävällistä kansaa , mutta huijareita aina mahtuu joukkoon
hyvää lomaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892