Ettekö te kakarat ja lapsenmieliset jaksa/osaa lukea, kun uutta alotusta vaan laitetaan. Minusta tuntuu, että teitä ei vaan kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet, mutta kaikkia pitäisi kiinnostaa teidän teinin tasolla olevat idioottimaiset aloitukset.
Vaikka tämä aloitus ei liity aiheeseen ja on muutenkin teidät tuntien turha, on se silti paljon parempi kuin n. 90% teidän aloituksistanne.
Noniin lapsoset. Nyt joukolla näsäilemään.
Kysymys!
faathör kristmass
2
196
Vastaukset
- asia on
harmittanut minua jo pitkään. Nykyään vastataankin jo jonkun aloitukseen uudella aloituksella.
- perseestä
ja johti minun täysin turhaan vastaukseen. Voi voi. Etkö ole itse lukenut jo aiemmin kommentteja siitä, että jokaisella ei ole aikaa lukea joka helvetin aloitusta ja siksi tehdään uusia. Mitä se haittaa, pääasia että keskustelua riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271