Kukaan ei antanut Pertulle

joululahjaa

aika noloo kun muut saa lahjoja mut Perttu ei.

22

2702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kuule...

        laittakaa kunnon otsikot.en ala tollasia availee.


      • avaa/lue
        kuule... kirjoitti:

        laittakaa kunnon otsikot.en ala tollasia availee.

        muitakaan avauksia täällä vaikka noinkin lähellä ovat, oma kehiin hinnalla millä tahansa ja ei kun palsta täyteen,,,,,,,


      • ...
        avaa/lue kirjoitti:

        muitakaan avauksia täällä vaikka noinkin lähellä ovat, oma kehiin hinnalla millä tahansa ja ei kun palsta täyteen,,,,,,,

        kehitä mielenkiintosempia avauksia.en avaa jotain missä lukee vaan jotain pertuuuu tääääääääääää


      • "ymmärrän"
        ... kirjoitti:

        kehitä mielenkiintosempia avauksia.en avaa jotain missä lukee vaan jotain pertuuuu tääääääääääää

        :) älä tressaa, kaikki on hyvin ;)


      • täääääääääääää
        ... kirjoitti:

        kehitä mielenkiintosempia avauksia.en avaa jotain missä lukee vaan jotain pertuuuu tääääääääääää

        kaikki nimimerkit oli varattu mitä yritin ni tääääääää ei ainakaan ollu muilla... he heh sori maalaisuuteni...


    • ...

      50 donaa jolulahjarahaa, joten eiköhän se vähän lohduta

    • Oulun neito -82

      Perttu olisi ansainnut lahjoja. Perttu on tosi söpö se unilakki päässä =) Aika noloo jos kaikki muut saa ja yks jää tyhjin käsin. Pertulla on iso sydän ja varmasti hirmu paljon ystäviä ihan oikeessa elämässä. Sympaattinen poika.

    • Osalla ei näytetty kuin yksi jolle halusi antaa lahjan. Osalta näytettiin kaksi. Luulisi että Bigbrother oli ohjeistanut jokaista niin että nimeä kaksi jolle haluat antaa, koska niin luontevasti jotkut nimenomaan sanoivat juuri kaksi kilpailijaa.

      • sanonut

        no antti ja mika antovat molemmat lahjat tytöille ja tytöt antoivat toisilleen ja tiina toisen mikalle ja terhi stringit antille.


      • ...
        sanonut kirjoitti:

        no antti ja mika antovat molemmat lahjat tytöille ja tytöt antoivat toisilleen ja tiina toisen mikalle ja terhi stringit antille.

        ei jäänyt pertulle mitään.


    • esim.

      Antti sai ja keneltä?

      • stringit

        terhi niin tykästää antista vaikka se onkin välillä ilkeä mutta niin kultanen kuitenkin.


    • pertulle

      paras pikkujoululahja ole big brotherin voitto???

      voitto pertulle! eläköön perttu!

      • kun tulee sieltä

        talosta, saa lahjoja monenlaisia. Toiset jää näppejään nuolemaan


    • antoi

      joululahjansa, en katsonut eilen ohjelmaa?

      • saana+

        Ei perttua varmaan yhdet lahjat haittaa,kun voittaa koko kisan! pitäkööt muut sillon herkkukorinsa ja karkkipussinsa!!
        mutta varmasti ei tunnu kivalta, kun muut saavat lahjoja ja perttu ei saa mitään.


      • auts
        saana+ kirjoitti:

        Ei perttua varmaan yhdet lahjat haittaa,kun voittaa koko kisan! pitäkööt muut sillon herkkukorinsa ja karkkipussinsa!!
        mutta varmasti ei tunnu kivalta, kun muut saavat lahjoja ja perttu ei saa mitään.

        meinaan onhan se nähty miten muut suhtautuu kun tulee pettymyksiä tai joku muu saa jotein. Kaikilla muilla naama venähtää paitsi Pertulla ja Terhikin ilahduttaa mieluummin muita kuin itseään..


    • joshua

      SYNTTÄREILLÄ KAIKKI ANTOI SILLE SAMPERI LAHJOJAETTÄ SE SIITÄ SITTEN . toivottavasti se lähteee piakkoin kotiin.

      • olet kuin

        Tiina :D


      • auts

        synttärit ja samat Bono-bileet kuin Pertulla..


      • kenny rogers
        auts kirjoitti:

        synttärit ja samat Bono-bileet kuin Pertulla..

        anna pertulle mitään lahjaa,ei voi olla noin tyhmää porukkaa aina pikkujouluissa kaikki on saanut pienen paketin.jos tuo on totta laski kyllä noiden muiden arvostus nollatasolle,ei ilkeämpää temppua voisi olla ja pertun vähättelemistä.toivon syvästi etteivät olleet noin ilkeitä.halit sulle perttu ja hyvää pikkujoulua noista huolimatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1353
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe